totdat ze op een gegeven moment vertikken om nog hun mond open te doen als jij met de lepel aan komt zetten. Als je dan een volle lepel neerlegt verdwijnt ie wel in dat bekkie..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:58 schreef dutchie het volgende:
E.T. dat is dus ook de reden dat wij Léon zo min mogelijk laten experimenteren met zijn lepel. Als hij een boterham eet vind je het later al terug in zijn oren of onder zijn oksels.
Vast welquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
totdat ze op een gegeven moment vertikken om nog hun mond open te doen als jij met de lepel aan komt zetten. Als je dan een volle lepel neerlegt verdwijnt ie wel in dat bekkie..
Ach, zal ook wel een fase zijn
Sorry, was meer automatisme dan verder over nagedacht.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:58 schreef dutchie het volgende:
L.B., hoezo 'kan ook absoluut niet koken'? Zo erg is het hier ook weer niet hoor.Het probleem is juist dat ik misschien iets téveel experimenteer, waardoor het voor Léon misschien dus ja té wordt.
Geeft niks hoor. Ik was alleen bang dat ik een bepaalde kookreputatie had opgebouwd hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Sorry, was meer automatisme dan verder over nagedacht.
Het heet gewoon het babykookboek ik zal ff kijken van wie het is het boek is van Sharon van Wieren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:40 schreef dutchie het volgende:
Welk boekje is dat Bar? Toevallig "Met de paplepel ingegoten" ofzoiets?
Ik heb er gister weer in zitten neuzen.
Merkte toch dat ik vanwege het gemak ineens wel erg vaak potjes ben gaan geven (bijna alleen maar). En ik wil Léon nu toch echt zo langzaamaan wel laten wennen aan ons eten. Hij mag nu in principe bijna alles, ookal is het zoutloos. Dus toch maar weer eens gaan proberen.
Hehe ik had eigenlijk eerst wat getypt over hoe ontzettend weinig geduld ik heb en dat ik echt kwaad kan worden op een aan m'n vingers plakkende boterham met smeerkaas in kleine stukjes aan m'n vingers. Maar ja daar werd mijn reputatie niet echt goed van dus ik had het weggehaald en verder niet zo goed opgelet en spontaan jouw repuatie naar beneden gehaaldquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:52 schreef dutchie het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Ik was alleen bang dat ik een bepaalde kookreputatie had opgebouwd hier.
Toch wel weer goed dat dit topic weer omhoog gekicked is. Ik lees weer een hele hoop nuttige dingen.
Ik ga straks dekzeil halen bij de Gamma denk ik, kan ik het hele huis gaan afplakken voor als Léon gaat eten.![]()
Ja jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef bixister het volgende:
ah, gevonden:
en dat donkere prutje vooraan is aubergine).
Das watquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:44 schreef texelonia het volgende:
Wij gaan binnenkort ook beginnen met de fruit- en groentehapjes
We zijn niet meteen met 4 weken begonnen omdat Noah nog een beetje last had van darmkrampjes enzow. Bovendien hebben ze het dan nog niet echt nodigNoah is nu bijna 5 maanden, en hij zit ons nu echt kwijlend aan te staren als wij aan het eten en drinken zijn
![]()
Binnenkort dus ook maar eens zo'n staafmixer ofzow aanschaffen, want ik ben ook van plan om het zelf te gaan maken(ben benieuwd hoe lang ik het volhou
)
quote:Borstvoeding: tot 2 weken in het vriesvak van een koelkast
Borstvoeding: tot 3-4 maanden in een kleine vriezer die vaak open en dicht gaat
Borstvoeding: tot 6 maanden in een constante diepvries
Groentepuree: 6 maanden
Fruitpuree: 6 maanden
Puree met melk: 2 maanden
Gerechten met gekookte vis: 3 maanden
Rauwe vis: 3 maanden
Gerechten met gekookt vlees: 3 maanden
Rauw gehakt: 1 maand
Overig rauw vlees: 3 maanden