abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30090784
Wat een stel kinderen! Schitterend..

Copy, ik vind je lief!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:26:01 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30090854
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Copy, ik vind je lief!

Ik ben ook best lief... soms.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30090922
Het duurt even, maar ik ben er achter..

Samen real life soap opnemen?
pi_30550788
Ik ben benieuwd of ze die ruzie nog bijgelegd hebben. Ik hoor er weinig meer van. Die Hilton is zo'n leeghoofd dat ik die show wel weer geinig vond eigenlijk.
pi_31074871
salsaaa-salsaaa
pi_31590222
We krijgen toch een vervolg. Hoera!
pi_31891134
Nu is Nicole net zo mager als Paris. De nieuwe trend of zo. Hopelijk krijgen ze goed te eten op hun bezoekjes.
pi_32114541
Weet iemand wanneer het hier weer op TV komt?
pi_32931210
Na Paris heeft ook Nicole haar huwelijk afgeblazen.. hm.. ze lijkt me wel een pittig wijffie.. Ik zal mijn vriend Lionel eens bellen..
pi_33091535
Hij nam niet op.. toen heb ik 'Back To Front' maar op gezet.. lekkere cd hoor.
pi_33414945
Ik mis 'The Simple Life' . Wordt het nog ergens uitgezonden?
  maandag 26 december 2005 @ 15:00:23 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33415050
Kap eens met dat onzinnig kicken, Stanley!
pi_33540740
The Simple Life 2 is nu op dvd in Nederland
Deel 3 was ook aangekocht door Yorin toch?
Deel 4 wordt binnenkort opgenomen - Paris en Nicole gaan kennelijk apart op bezoek bij hun bestemmingen, een soort competitie wie het het beste doet misschien? Iig zodat ze elkaar niet hoeven te zien tijdens de opnamens
pi_34150385
heb die dvd van 2e season vorige week gehaald, alleen nog geen zin gehad om te kijken
pi_34256259
Zullen we het theekransje maar achterwege laten? De laatste paar posts zijn sowieso van het niveau: niet boeiend/bagger.

Ben je het er niet mee eens: SHO Feedback. Duiveltja en Copycat: hier!!!

Edit: Alle bagger weg. In de toekomst wordt bagger zonder waarschuwing gedelete.

Dank je wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Duiveltja op 30-01-2006 12:51:37 ]
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:15:45 #66
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34658465
Wat wil je nog met dit topic dan?

Mag ik melden dat ik vandaag de DVD gekocht heb en dat ik in een deuk gelegen heb? Ik gaf laatst Lord Dreamer een compliment voor zijn ontspannen manier van modereren. Hij hoeft er niet eens veel voor te doen om op te vallen op die manier. Wat een onbegrijpelijke onzin hier, zeg. Laat ons nou een beetje kletsen over The Simple Life, daar is het toch voor bedoeld?
pi_34666535
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat wil je nog met dit topic dan?

Mag ik melden dat ik vandaag de DVD gekocht heb en dat ik in een deuk gelegen heb? Ik gaf laatst Lord Dreamer een compliment voor zijn ontspannen manier van modereren. Hij hoeft er niet eens veel voor te doen om op te vallen op die manier. Wat een onbegrijpelijke onzin hier, zeg. Laat ons nou een beetje kletsen over The Simple Life, daar is het toch voor bedoeld?
Zucht.... SHO Feedback. Duiveltja en Copycat: hier!!!
pi_34698336
Edit Cc:
Ik heb je post meegenomen naar de plaats waar we hierover met je in discussie gaan. Dat is dus niet in dit door jou kunstmatig in leven gehouden topic, maar het feedbacktopic.

Daar verder, dus.

[ Bericht 87% gewijzigd door Copycat op 01-02-2006 23:13:54 ]
pi_35414875
Vrienden, luistert allen:

Ik heb de DVD in huis en hij is geweldig. De extra's zijn talrijk en verrassend en ik kan 'm u allen aanraden..
pi_35415192
als je de extras talrijk vind dan heb je de dvd blijkbaar niet aangezien er maar 1 keuze aan extras is
pi_35415271
Op die van mij is er meer keuze hoor.. niet in Nederland gekocht..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:41:19 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35571526
Niet verwacht, maar het schijnt toch te komen:
quote:
The Simple Life 4 Begins Filming

Socialites and ex-best-buds Paris Hilton, 25, and Nicole Richie, 24, didn't speak a word to each other while filming on "the set" of the fourth season of The Simple Life. The Simple Life 4 has been dubbed The Simple Life :: Till Death Do Us Part and will debut in spring 2006 on E! You can catch re-runs of the first three seasons of The Simple Life on E! in the near future as well.
pi_35594690
Ik heb dat ook gelezen ja Ik kamnhet bericht niet mer vinden maar daar stond wel in dat ze niet in dezelfde ruimtes verblijven; het lijkt mij dus dat ze het programma gaan scheiden in een nicole en een paris deel. ach ja we zien wel!
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:07:09 #74
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35609771
Ongelooflijk.. wat jammer en kinderachtig dat ze het nog steeds niet goed gemaakt hebben..

'That's not hot!'
  maandag 6 maart 2006 @ 14:16:32 #75
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35773468
Commentaar op de site:
quote:
Paris Hilton and Nicole Ritchie do one thing well ... demonstrate the pettiness that pervades America's youths. The FOX series is nothing more than a meandering tale of two females who are completely "anti-lady" as they connive, cheat and steal from the folks who open up their homes, workplaces, and lives to the pair.
In a continuous fit of irresponsibility, the series shows the females breaking curfew, showing up late to work, and getting fired from more than one job. In their unladylike personalities, the females regularly insult their hosts, both directly to their faces and behind their backs. In an ultimate crime of nonhumor, Paris Hilton and Nicole Ritchie actually debate about stealing, then choose to steal regardless of its consequences, and when confronted by the owner of the credit card they criminally used, they laughed behind his back for their deceit.

Mr. and Mrs. Hiltons and Ritchies, you've done a miserable job of bringing up two young women. You should be ashamed. Please, birth no more children into this world if you cannot present them with even a modicum of worldliness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')