Volgende week donderdag 9 december om 21:30 gaat Yorin vrolijk verder met het uitzenden van "The simple life" seizoen 2quote:3000 Miles
Realityserie waarin Jetsetkoninginnen Paris Hilton en Nicole Richie dwars door Amerika reizen, van Miami naar Beverly Hills.
Met grote Louis Vuitton tassen, hoge hakken en hun kleine trots Tinkerbell, maken de meiden deze keer de wegen en dorpen van Amerika onveilig.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik bedoel als in van seizoen 1 gaan ze vrolijk verder naar seizoen 2. Dat dus donderdag begint
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pfieuw.
WAt waren die afleveringen van de afgelopen donderdagen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:12 schreef static het volgende:
Nee, vandaar dat er een topic over wordt volgeluld.
Ik vind Paris maar een doos, met die liters/kilo's makeup, die altijd getuitte lipjes en dat opgezette hoge stemmetje. Die andere lijkt tenminste nog zichzelf.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Paris Hilton is veel leuker en bekender dan die andere trut.
Nicole komt ook veel aardiger en sympathieker over.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Paris maar een doos, met die liters/kilo's makeup, die altijd getuitte lipjes en dat opgezette hoge stemmetje. Die andere lijkt tenminste nog zichzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door HarigeKerel op 28-01-2005 16:42:50 ]"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |