abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2004 @ 01:55:13 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23825776
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:00 schreef fayle het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook gelezen, kon me alleen de bron niet meer goed herinneren.
Geloof dat Surinaamse, Antilliaanse en Turkse meisjes nu de hoofdmoot onder de slachtoffers uitmaakten...
nou gelukkig maar...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23826174
Kijk, minderjarige jongetjes die thuis met de plak en het geloof worden grootgebracht, niet normaal over seks (of wat dan ook) kunnen praten en gescheiden behoren te zijn van 'normaal' puberaal contact met vrouwen van hun eigen afkomst, die ondertussen vol zitten met razende hormonen, wel MTV en de nacht commercials kijken, allerlei witte wijven met dikke pikken in elke opening op het net zien staan en bovendien nog tot een bevolkingsgroep behoren waar de meeste keurige witte meisjes nog niet naar omkijken, dat is gewoon wachten op een probleem.

De hele maatschappij draait om (of moet ik zeggen op) seks. Seks verkoopt. Hoe kun je hier als verwarde puber gezond in staan als je thuis bij wijze van spreken niet eens met elkaar om tafel zit. Kinderen die wel redelijk vrij zijn opgevoed slaan ook op hol. Ouders zouden zich meer met de realiteit van hun kinderen moeten gaan bezighouden, ipv te doen alsof het allemaal niet bestaat en zich op te sluiten in de ivoren toren van ontkenning en hun eigen onvermogen. Ze geven de opvoeding van hun eigen kinderen weg aan de straat. Of aan de maatschappij. En natuurlijk gebeurt dat in groepen, die groepen zijn niet alleen een soort tweede familie waar ze wel hun realiteit mee kunnen delen, ze vormen een overlevingsmechanisme op straat. En het gaat natuurlijk om ranking. Je hoeft maar naar een paar op hol geslagen dronken mannelijke studenten, voetbalsupporters of militairen in oorlogsgebied te kijken om te zien wat mannen met elkaars psyche doen wanneer ze onder druk staan. Voorbeelden zijn legio. In alle groepen heb je in mindere of meerdere mate dit soort ge- of misdragingen. Meestal via een sportieve open comptetitie, soms via het macht uitoefenen over een extern element. Aangezien deze jongens door nagenoeg door niemand (op een positieve manier) serieus worden genomen, zullen ze dat op een andere manier proberen te halen. Dat element zit er gewoon in omdat de hormonen nou eenmaal de upperhand hebben, zeker op die leeftijd. Ik denk dat deze misdragingen het onderling respect vergroten omdat er weinig andere gebieden zijn waarover ze ook maar enige macht of controle hebben. Ze zijn niet van jongs af aan op een gezonde manier met zelfbeschikking opgevoed maar wel oud genoeg om avonden en nachten op straat te zwerven, zonder structuur, zonder bezigheden die ook maar iets te betekenen hebben, met het idee dat er toch geen openbare rol voor ze is weggelegd. Hard straffen ja, maar daarmee haal je het verschijnsel niet weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 08-12-2004 21:04:40 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_23836098
200 per jaar...dat is nog geen 4 per week. Als je vervolgens bedenkt dat de doelgroep van de jongens waarschijnlijk uit een half miljoen mensen bestaat is de kans dat een van die half miljoen meisjes deze week slachtoffer wordt 4:500000=0.000008% Als je het zo bekijkt, waar hebben we het dan in Godsnaam over. Bovendien heb ik vaak het idee dat meisjes het er naar maken. UItdagen en de zwakheden van het mannelijke geslacht niet kennen. Dus.
pi_23837295
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef Tobbes het volgende:
200 per jaar...dat is nog geen 4 per week. Als je vervolgens bedenkt dat de doelgroep van de jongens waarschijnlijk uit een half miljoen mensen bestaat is de kans dat een van die half miljoen meisjes deze week slachtoffer wordt 4:500000=0.000008% Als je het zo bekijkt, waar hebben we het dan in Godsnaam over. Bovendien heb ik vaak het idee dat meisjes het er naar maken. UItdagen en de zwakheden van het mannelijke geslacht niet kennen. Dus.
Dus... kruip maar weer onder je steen.
pi_23838172
quote:
ja de kans dat je de loterij wint is nog kleiner wat is je punt ? het zijn VRESELIJKE dingen, het zal GVD je dochter zijn ofzo

het ernaar maken ??? omdat ze de zwakheden van het mannelijke geslacht niet kennen ??? dus ????????????????? NIEMAND vraag naar zoiets, NIEMAND verdiend dat, en de daders moeten KEIHARD aangepakt worden.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23841115
quote:
De kans dat je in een terroristische aanslag om het leven komt is verbazingwekkend klein, toch hebben we het er ook altijd over.
pi_23845980
quote:
de kans dat ik je morgen op straat tegen kom is ook ongelovelijk klein
maar de kans dat ik je dan op je lompe bek zou slaan des te groter
  donderdag 9 december 2004 @ 00:20:43 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23845997
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:19 schreef eperon het volgende:

[..]

de kans dat ik je morgen op straat tegen kom is ook ongelovelijk klein
maar de kans dat ik je dan op je lompe bek zou slaan des te groter
dank je. ik ram mee. prachtige uitleg trouwens!
pi_23846057
OFTEWEL:

Allochtoonse mannen verkrachten massaal Nederlandse meiden.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  donderdag 9 december 2004 @ 00:31:06 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23846243
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:23 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
OFTEWEL:

ja klopt en met deze wetenschap zal de haat groeien tot het een grote etterbult is en we straks elkaar alleen nog maar kunnen aanspreken met de blaffer.
  donderdag 9 december 2004 @ 00:45:43 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23846533
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja klopt en met deze wetenschap zal de haat groeien tot het een grote etterbult is en we straks elkaar alleen nog maar kunnen aanspreken met de blaffer.
sommige willen het probleem natuurlijk veel groter maken dan dat het daadwerkelijk is, wat niet wil zeggen dat er geen probleem is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 9 december 2004 @ 00:52:16 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23846640
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:45 schreef Re het volgende:

[..]

sommige willen het probleem natuurlijk veel groter maken dan dat het daadwerkelijk is, wat niet wil zeggen dat er geen probleem is
wat ik wil zeggen is dat je eieren voor je geld kan kiezen als je het niet eens bent met de moraal die in een land heerst. als je dat niet doet groeit de etter en dan is het dadelijk niet zo dat ik gejank wil horen, dan is het veel erger. geloof mijn woorden, ik zal bepaalde vrienden laten onderduiken.
pi_23859839
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:23 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
OFTEWEL:

Welnee de meiden vinden het lekker.
Ze kijken uit naar de volgende ontmoeting.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 9 december 2004 @ 18:35:22 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23859906
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:32 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Welnee de meiden vinden het lekker.
Ze kijken uit naar de volgende ontmoeting.
ik zit nu voor een foto van erasmus op mijn blote knieën en vraag aan hem of iemand deze gast door een trein negers flink in zijn hol kan laten nemen. kijken of ie het lekker vindt.
pi_23862147
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zit nu voor een foto van erasmus op mijn blote knieën en vraag aan hem of iemand deze gast door een trein negers flink in zijn hol kan laten nemen. kijken of ie het lekker vindt.
Nee bedankt, misschien SCH, vraag hem maar
  donderdag 9 december 2004 @ 20:12:28 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23862225
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:09 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Nee bedankt, misschien SCH, vraag hem maar
nee dat zou een feestje voor hem zijn, dat gun ik hem niet. maar ff ontopic, stop nou met de gedachte dat vrouwen door kleding of gedragingen vragen om verkracht te worden, want daar gaat het hier immers over. dit is geen gangbang, dit is puur iemand groepsgewijs verkrachten. daar hebben ze nooit om gevraagd.
pi_23862300
Je vergist je, deze teens van 13 tot 14 doen het echt voor de lol.
Ze eten daarna een patatje en gaan naar huis.
Aangifte wordt er niet gedaan want dat schijnt niet in die meiden op te komen.
Dus ga nou niet beweren dat hier slachtoffers zijn, want die zijn er niet, uitzonderingen daargelaten maar die lopen direkt naar de politie.
Het gros schijnt het gewoon te vinden en heeft slechts 1 zorg, namelijk dat ze op tijd thuis zijn voor Goede Tijden Slechte Tijden.
  donderdag 9 december 2004 @ 20:18:03 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23862345
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:15 schreef lionsguy18 het volgende:
Je vergist je, deze teens van 13 tot 14 doen het echt voor de lol.
Ze eten daarna een patatje en gaan naar huis.
Aangifte wordt er niet gedaan want dat schijnt niet in die meiden op te komen.
Dus ga nou niet beweren dat hier slachtoffers zijn, want die zijn er niet, uitzonderingen daargelaten maar die lopen direkt naar de politie.
Het gros schijnt het gewoon te vinden en heeft slechts 1 zorg, namelijk dat ze op tijd thuis zijn voor Goede Tijden Slechte Tijden.
twisted mind. heb je ervaringen met je zusje ofzo? dat ze tijdens de kerstdis zegt: "oh gister weer door een groep jongens verkracht, gelukkig was de snackbar nog open"... je pa: "lullig dat je voor mij niks had meegenomen".
pi_23862848
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:55 schreef zoalshetis het volgende:

nou gelukkig maar...
Natuurlijk niet.
Het is precies even walgelijk.

De reden waarom ik het neerzette was om de racisten onder ons die perse willen 'bewijzen' dat de daders (tegen alle feiten in) marokkanen zijn en de slachtoffers allemaal witte meisjes.
Terwijl het allemaal niet op die manier in elkaar steekt - niet zo zwart wit - tenslotte is 1/3 van de daders witte jongens bv.

Wat mij betreft moeten jongens - van alle kleuren - van alle meisjes - in alle kleuren - afblijven.
Simpel.

(dus, ik snap je frons, maar mijn bedoeling was niet die die je eruit haalt en ik geloof dat we 't hierin wel eens zijn)
  donderdag 9 december 2004 @ 21:04:48 #195
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_23863480
Werkelijk bizar dat de daders totaal niet inzagen een morele misstap te hebben begaan. Hier moet wel sprake zijn van zwakbegaafdheid gekoppeld aan een hopeloos slechte opvoeding.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 9 december 2004 @ 22:26:23 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23865665
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:38 schreef fayle het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.
Het is precies even walgelijk.

De reden waarom ik het neerzette was om de racisten onder ons die perse willen 'bewijzen' dat de daders (tegen alle feiten in) marokkanen zijn en de slachtoffers allemaal witte meisjes.
Terwijl het allemaal niet op die manier in elkaar steekt - niet zo zwart wit - tenslotte is 1/3 van de daders witte jongens bv.

Wat mij betreft moeten jongens - van alle kleuren - van alle meisjes - in alle kleuren - afblijven.
Simpel.

(dus, ik snap je frons, maar mijn bedoeling was niet die die je eruit haalt en ik geloof dat we 't hierin wel eens zijn)
coolio, fijn dat je er nog ff op terug komt.
pi_23866047
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

twisted mind. heb je ervaringen met je zusje ofzo? dat ze tijdens de kerstdis zegt: "oh gister weer door een groep jongens verkracht, gelukkig was de snackbar nog open"... je pa: "lullig dat je voor mij niks had meegenomen".
Leuke hallucinatie.
Blow je vaker als je iets post?
  donderdag 9 december 2004 @ 23:04:34 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23866860
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Leuke hallucinatie.
Blow je vaker als je iets post?
ik blow niet medefokker. ik hallucineer nooit en ik vind je posts hier van weinig inlevingsvermogen getuigen. maar je mag me wel afschieten als zielige blowende hallucinator. als je maar morgen, terwijl je in de spiegel kijkt en baalt dat er weer geen baardhaar te zien is, hardop denkt: "goh, misschien ben ik eigenlijk toch niet zo'n wijsneus als ik me op fok voordoe".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')