Ik ookquote:Op maandag 6 december 2004 16:56 schreef Dos37 het volgende:
ik kreeg net FORBIDDEN ervoor
Woah, dude!! Sturen!quote:Op maandag 6 december 2004 17:35 schreef cerror het volgende:
Ik heb een nummer gemaakt dat Kramp.xm heet
Maar deze info boeit mij wel.quote:Op maandag 6 december 2004 18:10 schreef djenneke het volgende:
ik heb zitten fokken, wat gedronken, enne scriptie werken, nog meer gedronken enne fokken, toen nog een glaasie cola light genomen en toen weer scriptie werken enne wat gedronken, en peukjes gerookt, met een glaasje cola light en toen.... ben ik gaan plassen
We kunnen ook een nieuw topic beginnen met:quote:Op maandag 6 december 2004 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar deze info boeit mij wel.
Dus wat doe je hier?
Ja, maar het boeit me alleen van jou. De rest kan me gestolen worden.quote:Op maandag 6 december 2004 18:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
We kunnen ook een nieuw topic beginnen met:
Post hier info wat (hmmmz grmbl grmbl... mompelt iets over die enzo) Bupatih boeit! Kun je bijhouden hoeveel iedereen drinkt, en hoe vaak ze dan moeten plassen!![]()
hmm intressantquote:Op maandag 6 december 2004 18:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
We kunnen ook een nieuw topic beginnen met:
Post hier info wat (hmmmz grmbl grmbl... mompelt iets over die enzo) Bupatih boeit! Kun je bijhouden hoeveel iedereen drinkt, en hoe vaak ze dan moeten plassen!![]()
Wow.... wat een eer....quote:Op maandag 6 december 2004 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar het boeit me alleen van jou. De rest kan me gestolen worden.
[afbeelding]
Heb je nog meer spannende dingen te vertellen?quote:Op maandag 6 december 2004 18:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wow.... wat een eer....
*stofje van schouder afveegt....![]()
hmsj... ik vind eigenlijk dat jij nou wel aan de beurt bent, dus laat die lippen van me maar lekker los.... alhoewelquote:Op maandag 6 december 2004 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je nog meer spannende dingen te vertellen?
Ik hang namelijk momenteel aan je lippen.
Nou moe.quote:Op maandag 6 december 2004 19:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
hmsj... ik vind eigenlijk dat jij nou wel aan de beurt bent, dus laat die lippen van me maar lekker los.... alhoewel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |