quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:29 schreef mineo39-76 het volgende:
-snip-
Lekker bezig die Amerikanen...![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:29 schreef mineo39-76 het volgende:
Organisaties die tieners aansporen geen seks te hebben voor het huwelijk geven misleidende informatie. De programma�s van die organisaties, die steun krijgen van de federale overheid, verspreiden onder meer het afschrikwekkende � en onjuiste � gegeven dat de helft van de Amerikaanse homoseksuele tieners seropositief is. Ook beweren de lespakketten ten onrechte dat het aids-virus zich kan verspreiden via traanvocht en zweet, en dat condooms bij één op de drie gevallen geen bescherming bieden tegen hiv en aids.
Dat was al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Vampier het volgende:
ik bewonder de Nederlanders met hun bemoeienissen wat de VS wel en niet mag doen.
We don't give a fuck!
we?... wanneer ben je geneutraliseerd dan?quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Vampier het volgende:
ik bewonder de Nederlanders met hun bemoeienissen wat de VS wel en niet mag doen.
We don't give a fuck!
Nou flikker dan ook op met je kutcollumns over Nederland op de FP.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Vampier het volgende:
We don't give a fuck!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Vampier het volgende:
We don't give a fuck!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:36 schreef Chadi het volgende:
En zo gaan we de strijd tegen AIDS winnen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:26 schreef Vampier het volgende:
We don't give a fuck!
quote:de helft van de Amerikaanse homoseksuele tieners seropositief is. Ook beweren de lespakketten ten onrechte dat het aids-virus zich kan verspreiden via traanvocht en zweet, en dat condooms bij één op de drie gevallen geen bescherming bieden tegen hiv en aids.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de VS bemoeienissen met wat Nederland wel en niet mag doen? Wie herinnert er zich niet het optreden van Angela Groothuizen bij Donahue om te verantwoorden dat ze een programma over sex voor tieners maakte, de ophef over euthanasie of het drugsbeleid.
Ik bewonder de Amerikanen met hun bemoeienissen wat de rest van de wereld wel en niet mag doen.
We don't give a fuck.
Of vind je zelf nou werkelijk dat dit iets is wat aan kinderen onderwezen moet worden? Complete onwaarheden en bangmakerij in plaats van de feiten?
Dit is trouwens wel vreemd als je de kritiek van de VS op Mbeki bekijkt of de plannen van de VS om Z-A te helpen met condooms. Tig miljard uitgeven aan condooms voor Zuid Afrika en dan thuis zeggen dat ze niet werken, ik kan dat niet met elkaar rijmen eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:36 schreef Chadi het volgende:
En zo gaan we de strijd tegen AIDS winnen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:25 schreef Vampier het volgende:
[..]
Stil don't give a fuck, we're big so we can bully the crap out of you
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:14 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Misschien nemen al die jongeren het wel zo serieus dat ze het neuken maar ff laten voor wat het is, zal het aantal Aids gevallen zeker terugbrengen, HET antwoord op de Aids crisis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |