Volgens mij doen ze dat om hun 'stoere' tattoeages te laten zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ook op deze site trekken ze allemaal hun kleren uit. Wat is dat toch met die nazi-idioten? Volgens mij zijn het echt allemaal homo's die ooit door een Marokkaan zijn afgewezen
Misschien met ik dan maar naar die meet komen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Welke kroeg is het nouhouuuuuu DR en ik willen zo graag eens een biertje komen drinken aldaar.
Nou ik weet zo net nog niet. Er stond een aantal weken geleden een foto-reportage in het Volkskrantmagazine over feestjes van dikke homo's. Die foto's vertoonden grote overeenkomsten met die foto's van die Nazi-feestjes.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat om hun 'stoere' tattoeages te laten zien.
Fascist?? Jongen.... weet je überhaupt wel wat fascisme is?? En ik ben een nationalist ja...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef clowncloon het volgende:
Maar DeHeldjes; dan geef je dus toe dat je geen nationalist bent maar een fascist. klaar.
oke, turken en marokkanen zijn slecht in jouw ogen; oplossing; rascistische liedjes zingen? hmmm NUTTIG!
Skewdriver - Streetfight ?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ach, het houd je van de straat.
ga maar es kijken in Cafe the Underworld....quote:Op donderdag 16 december 2004 14:43 schreef TheGrandWazoo het volgende:
WAAR IS DIE KROEG NOU GODDOMME!
Als ik je reacties hier lees vind ik ABSOLUUT niet dat nationalist bent. Mede door deze opmerkingen worden echte nationalisten niet meer serieus genomen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:44 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Fascist?? Jongen.... weet je überhaupt wel wat fascisme is?? En ik ben een nationalist ja...
ik zeg niet slecht... ik zeg alleen dat die mensen voor grote problemen zorgen in dit land... maatschappelijk...
Iemand die dat onkent is gewoon gek... want overal ter wereld is er gezeik met deze mensen...
En die rascistische liederen zijn geen oplossing... daar zijn ze niet voor...
het gaat om het gevoel dat je erbij krijgt... hetzelfde gevoel dat negers krijgen van hun rap-muziek waar ze blanken in denigreren...
Defineer even voor alle duidelijkheid een "echte nationalist".quote:Op donderdag 16 december 2004 14:47 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
Als ik je reacties hier lees vind ik ABSOLUUT niet dat nationalist bent. Mede door deze opmerkingen worden echte nationalisten niet meer serieus genomen.
Ik ben ook voor. Komen vast mooie gesprekken uit.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien met ik dan maar naar die meet komen.
jongen... en die negers mogen wel rappen over dat ZIJ de BESTE zijn enzo en dat blanken stinken... of weetikveel wat...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mwah iemand die het blanke ras superieur acht mag je best een racist noemen
DeHeldjes: je bent een racist. Jankzak !
Gadverdamme. Het is wel duidelijk dat jij ook bij de "minder ontwikkelden" hoort.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
ja ik vindt van wel...
En ras dat zich drastisch onderscheid van andere rassen...
Ze zijn van het Arabische ras...
Net zoals er negers... aziaten en blanken zijn...
heb je ook arabieren....
Ik proef angst en onzekerheid.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:47 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
het cafe waar IK werk zeg ik nietdaluk staat half allochtoon marrokko voor de deur
Oke... in welke catogorie horen arabieren dan? jij alleswetend ontwikkeld wezenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef search64 het volgende:
[..]
Gadverdamme. Het is wel duidelijk dat jij ook bij de "minder ontwikkelden" hoort.
Heb je ook nog andere argumenten dan "ja maar juf, zij doen het òòk"?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef DeHeldjes het volgende:
jongen... en die negers mogen wel rappen over dat ZIJ de BESTE zijn enzo en dat blanken stinken... of weetikveel wat...![]()
Op de site van dit special label staan een zooi lyrics: http://www.panzerfaust.com/lyrics/quote:Op donderdag 16 december 2004 14:48 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Kan je er wellicht een tekst van posten? Ik heb op het moment geen geluid tot mijn beschikking.
Voorbeelden graag?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
jongen... en die negers mogen wel rappen over dat ZIJ de BESTE zijn enzo en dat blanken stinken... of weetikveel wat...![]()
En dan kan je denken hoe weet je dat? luister je daar na dan??
En dan zeg ik:heb het ooit een tijd leuke muziek gevonden... tot het mannetje met het hamertje kwam...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |