van de fenders heb je ontzettend veel verschillende uitgaves, japans, mexicaans, koreaans, vintage, tig soorten reissues en tig soorten uitgaves van nu. Welke heb je precies (die van de foto lijkt me een 57 ri of een standard)?quote:Op maandag 13 december 2004 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Even een vraagje:
Ik ben momenteel in het bezit van deze gitaar:
[afbeelding]
http://www.fender.com/products/show.php?partno=0131002
Dus in sunburst en in nieuwstaat.
Wat zou een redelijke vraagprijs zijn?
De reacties die ik momenteel krijg via de verschillende websites zijn zeer wisselend...
Ben benieuwd naar jullie ideeen hierover...
Het is die van de Fenderwebsite, geen standard maar een 50's strat uit de classic series:quote:Op maandag 13 december 2004 17:55 schreef LenL het volgende:
[..]
van de fenders heb je ontzettend veel verschillende uitgaves, japans, mexicaans, koreaans, vintage, tig soorten reissues en tig soorten uitgaves van nu. Welke heb je precies (die van de foto lijkt me een 57 ri of een standard)?
Feedback:quote:Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is die van de Fenderwebsite, geen standard maar een 50's strat uit de classic series:
http://www.fender.com/products/show.php?partno=0131002 (maar dan dus sunburst...)
Neem aan dat je die begleiding ook zelf heb ingespeeld? Daar mis ik een aantal tonen, kan dat???quote:Op maandag 13 december 2004 18:23 schreef LenL het volgende:
ik heb toruwens vandaag eventjes wat opgenomen met mn podxt. Een klein stukje uit master of puppets van metallica, de lead toon vind ik niet echt wat, heb ik heel snel ingedraaid en eigenlijk schandalig hoe slecht ik kan spelen met alle gitaarspullen die ik heb. Maar misschien wat leuk om meer inzendingen te bespoedigen.
http://home.zonnet.nl/spit23/moppodxt.mp3
wat heb ik nou alweer misdaan???quote:Op maandag 13 december 2004 19:00 schreef Rancor het volgende:
waar nemen jullie mee op , wat voor programma?
ik heb een line 6 (ja ibanez line 6) guitarport
Neuj hoor..... echt nietquote:Op maandag 13 december 2004 19:08 schreef Rancor het volgende:
[..]
omdat jij de line 6 ambassadeur bent hier![]()
okay H-I-M is bij deze benoemt tot LINE -6 ambassadeur!!quote:Op maandag 13 december 2004 19:12 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Neuj hoor..... echt niet
* Ibanez geeft daarvoor de eer aan H-I-M!!!
Zonder het zelf te vermoeden.....quote:Op maandag 13 december 2004 19:16 schreef Rancor het volgende:
[..]
okay H-I-M is bij deze benoemt tot LINE -6 ambassadeur!!![]()
![]()
Mag ik jullie daarvoor bedanken!quote:Op maandag 13 december 2004 19:16 schreef Rancor het volgende:
[..]
okay H-I-M is bij deze benoemt tot LINE -6 ambassadeur!!![]()
![]()
L_A_H en ik nemen op met een Vetta 2 (geupdate vetta1) in Cooledit, maar de laatste tijd steeds meer in cubase, omdat je daar veel betere routing, tijdlijn en monitoring opties heb.quote:Op maandag 13 december 2004 19:00 schreef Rancor het volgende:
ik heb een line 6 (ja ibanez line 6guitarport
Ik neem aan, door het vervolgverhaal erachteraan, dat je het over het geluid hebt en niet over het genre, toch??????quote:Op maandag 13 december 2004 19:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
Het klinkt wel heel zwaar!!! Wat je eens zou kunnen proberen is de distortion op wat minder zetten en dan wat minder low en meer mid en dan 2 x inspelen en de ene keer op je linkerspeaker zetten en de andere op je rechter, dan klinkt het ook heel dik, maar toch wel veel toegankelijker voor andere instrumenten!
Oh, ik heb er misschien net 3 minuten over gedaan om het op te nemen en online te zettenquote:Op maandag 13 december 2004 19:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
GF, Waar heb je je mic op de amp hangen? misschien is het toch gaaf om bijvoorbeeld een sm-57 ofzo te kopen dat verbetert de resultaten enorm en zorgt ervoor dat je microfoon niet vervormt door de hoge geluidsdruk!
ah ha en dat is gewoon ergens andaan te halen?quote:Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
L_A_H en ik nemen op met een Vetta 2 (geupdate vetta1) in Cooledit, maar de laatste tijd steeds meer in cubase, omdat je daar veel betere routing, tijdlijn en monitoring opties heb.
Sorry ben weekend weg geweest, vandaar de spam ineens
De mic is zo'n klein Creative micje vlak voor de speaker geplaatstquote:Op maandag 13 december 2004 19:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
Vampier wat voor soort muziek speel je? Het klinkt wel heel zwaar!!! Wat je eens zou kunnen proberen is de distortion op wat minder zetten en dan wat minder low en meer mid en dan 2 x inspelen en de ene keer op je linkerspeaker zetten en de andere op je rechter, dan klinkt het ook heel dik, maar toch wel veel toegankelijker voor andere instrumenten!
adobe audition, maar ik heb inmiddels ook cubase, moet ik eens installerenquote:Op maandag 13 december 2004 19:00 schreef Rancor het volgende:
ik heb een line 6 (ja ibanez line 6guitarport
met de pod speel en neem ik trouwens gewoon mono op, de harmonies heb ik gewoon later links en rechts gepand.quote:Op maandag 13 december 2004 18:46 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Neem aan dat je die begleiding ook zelf heb ingespeeld? Daar mis ik een aantal tonen, kan dat???
Lead geluid is okeej hoor!!!! Mooi stereo... POD XT ----> Geniaal apparaa...t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |