Hij had toen By the way net uitkwam een interview met Total Guitar waarin hem gevraagd werd wat hij op dat moment het meeste speelde. Verbazingwekkend genoeg waren dat volgens hem voornamelijk synthesizerlijntjes van de vroege Depeche Modequote:Op woensdag 8 december 2004 15:38 schreef Zanderrr het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik z'n gitaarspel bij de Peppers eigenlijk alleen op BSSM en Mothers Milk echt heel goed, op die latere Peppers-platen gebeurt niet zoveel bijzonders.
Nou:quote:Op woensdag 8 december 2004 15:24 schreef GF het volgende:
John schijnt z'n haar steeds op een bepaald moment weer af te scheren. Ben alleen vergeten wanneer
Die Cube 15 of Cube 30 zijn dus aanradersLigt die Spider II een beetje in dezelfde prijsklasse? Dan wordt hett inderdaad nog moeilijk
Op de site van feedback zie ik 'm niet staan. Anders kon ik ze daar misschien wel naast elkaar proberen.
Over de spider 30:quote:van de line 6 site
Spider II 15 packs six Smart Control FX including, Phaser, Chorus/Flanger, Tremolo, Sweep Echo, Tape Echo, and Reverb. All effects can be easily tweaked and delay times can be adjusted using tap tempo.
Ongeveer hetzelfde met als verschil dat je vanaf de 30 watt versie effecten kunt opslaan en schakelen met een footswitch die er vaak bij aanbiedingen bij zit.quote:van de line 6 site[/b]
With six different effect types (two simultaneous), getting the right sound is easy. Spider II 30 packs six Smart Control FX including, Phaser, Chorus/Flanger, Tremolo, Sweep Echo, Tape Echo, and Reverb. All effects can be easily tweaked and delay times can be adjusted using tap tempo.
Als ik het zo zie zou ik voor de 30w Spider gaan.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:04 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Nou:
Bij Feedback: Spider II 15 watt: 159 euro
spider II 30 watt: 209 euro
Cube 15 watt: 109 euro
Cube 30 Watt: 209 euro.
Je had ff bij modeling amps moeten kijken, daar staan ze wel bij, op de feedbacksite.
Over de spider 15:
[..]
Over de spider 30:
[..]
Ongeveer hetzelfde met als verschil dat je vanaf de 30 watt versie effecten kunt opslaan en schakelen met een footswitch die er vaak bij aanbiedingen bij zit.
Nu weet ik de specs niet precies van de cube 15 en 30... Zoals ik me kan herinneren zat er een metal stand en een clean stand op en een reverb.
Je kunt zie hier even checken van de 15, en hier van de 30.
Zo snel als ik het kon zien kom je met de cube 30 pas in de buurt van de line 6 15 watt versterker qua specs.... Maar goed: "Judging is yours!! "
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:04 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Nou:
Bij Feedback: Spider II 15 watt: 159 euro
spider II 30 watt: 209 euro
Cube 15 watt: 109 euro
Cube 30 Watt: 209 euro.
Je had ff bij modeling amps moeten kijken, daar staan ze wel bij, op de feedbacksite.
Over de spider 15:
[..]
Over de spider 30:
[..]
Ongeveer hetzelfde met als verschil dat je vanaf de 30 watt versie effecten kunt opslaan en schakelen met een footswitch die er vaak bij aanbiedingen bij zit.
Nu weet ik de specs niet precies van de cube 15 en 30... Zoals ik me kan herinneren zat er een metal stand en een clean stand op en een reverb.
Je kunt zie hier even checken van de 15, en hier van de 30.
Zo snel als ik het kon zien kom je met de cube 30 pas in de buurt van de line 6 15 watt versterker qua specs.... Maar goed: "Judging is yours!! "
Is dat geen afschuwelijke Gibson Maestro??quote:Op donderdag 9 december 2004 09:38 schreef Z het volgende:
Weten jullie wat voor gitaar die linker gitarist bespeeld? Jack White speelt ook wel eens op zo'n ding.
[afbeelding]
Ik hou niet zo van die vormen en kleur van die gitaar.... (is me te alternatiefquote:Op donderdag 9 december 2004 11:36 schreef Z het volgende:
Hmmmz, van de Gibson Maestro kan ik geen afbeeldingen vinden ... Wat is er overigens afschuwelijk aan?
Bron: MTV Newsquote:Dimebag Darrell, guitarist for Pantera and Damageplan, was one of at least four people fatally wounded during a bizarre shooting at a concert in Columbus, Ohio, on Wednesday night.
According to Columbus NBC affiliate NBC4, Dimebag — real name Darrell Abbott — was among the fatalities resulting from the incident, which occurred during a Damageplan performance at the Alrosa Villa in Columbus. Authorities did not release the names of any of the other fatalities to NBC4. Columbus police told MTV News that the gunman killed four people and wounded two before being shot and killed by a police officer.
One witness told the NBC affiliate that a man jumped onto the stage during the first song of the band's set and began firing a gun. According to the witness, the man fired several shots at the band before being tackled by club security. One of the survivors is in critical condition at a local hospital, while another is in fair condition.
"A Columbus police officer, when he arrived, engaged the shooter, and the shooter is also dead, and if the officer hadn't acted when he did and how he did, we'd probably be looking at more dead, because this guy was actively shooting," Sergeant Brent Mull, a public information officer, told MTV News.
"We have 200-plus patrons that we have sequestered inside three city buses," Sergeant Mull explained. "We are interviewing them one by one. The ones that were inside and witnessed this ran for their lives and were in fear for their lives. They are victims too, and we want to take care of them."
As news of Dimebag's bizarre and tragic demise rippled through the metal community, the news was met with shock and sadness.
"I'm speechless," former Rob Zombie/ Ozzy Osbourne bassist Rob "Blasko" Nicholson said. "This is totally unreal. Dimebag is a f---ing legend and this is total bullsh--."
"This is insane and this is beyond travesty," Killswitch Engage frontman and former Damageplan tour partner Howard Jones said. "This is beyond anything I've ever heard. This shouldn't happen in or outside of the rock and metal community. He will be missed and mourned as a person, as a musician, and as a friend."
— Robert Mancini and Ryan J. Downey
K'speel daar nummers van... nu met een extra dimensie natuurlijk..quote:Op donderdag 9 december 2004 12:54 schreef Svyatagor het volgende:
RIP Dimebag....
[..]
Bron: MTV News
[afbeelding]
Iedereen die wel 'ns naar Pantera heeft geluisterd (Ibanez??) zal zijn gitaargeluid kennen. Verschrikkelijk om op zo'n manier aan je eind te moeten komen.
Amerikanen en hun wapens...![]()
De eerste solo van Come Together klopt wat betreft de tonen wel, maar ik zou het anders spelen. Als ik het goed hoor, worden er bendings gebruikt en geen hammer-on's. Die 12e fret, eerste snaar (e) op het einde zou ik ook spelen met een bending op de 15e fret van de 2e snaar.quote:EDIT: misschien kan iemand kijken of ze een beetje kloppen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:01 schreef GF het volgende:
Nou ik heb een keuze gemaakt. De Line 6 Spider II 30w staat naast meWat een geweldig ding! Heel veel opties en wat een verschil met m'n andere amp
![]()
* GF erg blij is![]()
Thanksquote:
Zodra ik hem hoorde wou ik hemquote:
Alweer een tevreden line 6 gebruiker!!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:49 schreef GF het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Zodra ik hem hoorde wou ik hemCube 30 heb ik ook nog geprobeerd, ook erg ok.
Ben nu alleen bang dat ik m'n Boss turbo distortion veel minder zal gebruiken
BBQ er komt weer een pedaaltje vrij...quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:49 schreef GF het volgende:
Zodra ik hem hoorde wou ik hemCube 30 heb ik ook nog geprobeerd, ook erg ok.
Ben nu alleen bang dat ik m'n Boss turbo distortion veel minder zal gebruiken
Hehe, ik hou het pedaaltje welquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:56 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
BBQ er komt weer een pedaaltje vrij...
Wel een vette gitaar, sunburstquote:Op maandag 13 december 2004 13:06 schreef TeleluvR het volgende:
Even een vraagje:
Ik ben momenteel in het bezit van deze gitaar:
[afbeelding]
http://www.fender.com/products/show.php?partno=0131002
Dus in sunburst en in nieuwstaat.
Wat zou een redelijke vraagprijs zijn?
De reacties die ik momenteel krijg via de verschillende websites zijn zeer wisselend...
Ben benieuwd naar jullie ideeen hierover...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |