abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 12:47:48 #101
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33214768
Ik weet er niet meer over, maar wel dat wij pas afgelopen vrijdag een brief met de goedkeuring van de toeslag ontvangen hebben. Misschien dat jij hem na het weekend ontvangt? En anders meteen bellen hoor, het gaat om te veel geld.
Update: vriendlief gelooft dat het voortaan aan het begin van de maand gestort gaat worden ipv op de helft. (vanaf 1 januari pas)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 19 december 2005 @ 12:48:28 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33214776
Oh thank god! Ik was al bang dat er iets mis was gegaan en ik kon fluiten naar m'n geld!
Bedankt voor de info!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 19 december 2005 @ 12:54:54 #103
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33214927
Jep Lishe maar rekeningen van december moeten ook betaald he

Tex ik had gebeld. Ik keek ook een beetje verward toen ik gister op mijnpostbank keek maar het was iets met een computerstoring (maar dat kan natuurlijk ook een goede smoes zijn voor; we hebben het niet meer onder controle allemaal!) maar het komt dus! Heb je al wel een bevestigingsbrief gehad voor het nieuwe jaar?
  maandag 19 december 2005 @ 13:19:43 #104
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_33215311
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:45 schreef Luchtbel het volgende:
Ze zijn te laat.
Het geld is (als het goed is) vandaag over gemaakt, morgen of overmorgen zou je het moeten ontvangen.
Dat mag ik hopen, anders kom ik in zeer diepe problemen: per 1 januari 2 kinderen (ipv 1) naar het KDV, dat vooruit factureert.

Als het goed is gaat de belastingdienst nu ook vooruit vergoeden (dus januarivergoeding zou in december geboekt moeten worden), plus de bestaande decemberboeking zou genoeg moeten zijn om de ontbrekende werkgeversbijdrage (die per januari ingaat) te dekken...

hoop ik...
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:57:45 #105
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_33256424
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:28 schreef Icaä het volgende:
*schop*

Mijn werkgever heeft het contract met KidsConcern per 1 januari aanstaande beëindigd!
En gaat de werkgeversbijdrage gewoon weer zelf betalen. Dat lijkt mij een enorme vooruitgang!

(ik was niet de enige bij wie het geregeld misging)
Dat heeft ie goed gedaan !! !
Kids Concern is sinds een week of 2 failliet ...
http://www.kinderopvang.net/
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:16:48 #106
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33941389
Weet iemand toevallig of jetegemoetkoming mag ontvangen voor meer uren kinderopvang dan dat je werkt?
Ik heb nu een contract voor 14,5 uur per week en Noah gaat 2 middagen (10 uur in totaal) per week naar de creche. Vanwege een baan die ik uiteindelijk niet heb gekregen had ik alvast geïnformeerd of Noah dan 2 hele dagen naar de kinderopvang kon, dus 20 uur per week. Die baan ging niet door, maar op het kinderdagverblijf zeiden ze dat ik wel geluk had dat er nu wel plek was voor hele dagen, en dat dat de volgende keer dus misschien niet zo zou zijn. Daarom zit ik erover te denken om Noah dan toch avast hele dagen te laten gaan, omdat ik wel verder blijf zoeken naar een andere baan (met meer uren). Omdat ik (vrij veel) vergoed krijg, kan ik dat nu wel betalen. En volgens mij heb ik nooit hoeven invullen hoeveel uur ik werk, alleen hoeveel m'n salaris is.

Iemand die hier iets zinnigs over weet te zeggen?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33941487
volgens mij krijg je voor die extra uren niks vergoed tex, je moet dacht ik een werkgeversverklaring oid hebben voor de uren waarover je opvangkosten declareert.
pi_33941523
hier moest ik dat in ieder geval wel voor het gedeelte dat mijn eigen werkgever meebetaalt. die wil zeker weten dat mijn partner die uren ook werkt, dus niet beschikbaar is als gratis oppas.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:24:28 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_33941629
Wat gek, ik heb voor de belastingdienst geen werkgeversverklaring in hoeven te dienen.

En voor beide werkgevers trouwens ook niet. Dat scheelt alweer twee formuliertjes. Onze werkgevers zijn te goed van vertrouwen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_33941662
ik vergis me misschien wel hoor, zou best kunnen dat dat dus alleen geldt voor het deel dat mijn werkgever vergoedt.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:27:02 #111
37150 livelink
pi_33941702
Volgens mij maakt het de belastingdienst verder niks uit hoeveel uren je werkt, als je maar wel achteraf de rekeningen van de opvang kunt overleggen.
pi_33941796
hmm, ik dacht dat ze alleen mee willen betalen aan opvang als de ouders daardoor aan 't werk kunnen. lijkt me ook niet meer dan logisch.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:32:05 #113
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33941863
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:29 schreef bixister het volgende:
hmm, ik dacht dat ze alleen mee willen betalen aan opvang als de ouders daardoor aan 't werk kunnen. lijkt me ook niet meer dan logisch.
Volgens mij heb je gelijk en krijg je maximaal vergoed wat de kortst werkende partner aan uren maakt.
Ik heb dat ooit ergens gelezen, maar kan dat nu uiteraard niet meer terugvinden
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:35:41 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33941973
Mijn werkgever betaalt niet mee, dus daar heb ik sowieso niets voor hoeven invullen.
En ik heb ook geen werkgeversverklaring in hoeven dienen.

Op zich lijkt het me ook logischer als je alleen de uren vergoed krijgt die je ook werkt. Maar ja ik werk 3 uur op een dag en als Noah elke dag naar de creche moest (dus als mn moeder en zus niet zouden oppassen) dan moest ik nog 20 uur opvang betalen, want ik moet per dagdeel (5 uur) betalen en niet per uur...
©Dumbo
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:37:12 #115
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_33942034
Ik weet het alweer, voor de werkgever van mijn vriend moesten we invullen hoeveel uur in de week ik werkte of dat ik tot een speciale doelgroep behoorde. Dat laatste is bij ons het geval, ik ben student.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_33942078
misschien eens bellen met de belastingdienst? of gewoon indienen, maar dan loop je het risico dat je ineens een boel terug moet betalen achteraf.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:39:46 #117
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33942116
Ja precies dat risico loop ik liever niet bix
©Dumbo
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:52:17 #118
37150 livelink
pi_33942560
Bellen met de belastingdienst is wel het slimst, maar ik ga er vanuit dat de belastingdienst ook betaalt als je geen werk hebt, maar wel druk bezig bent met het zoeken van werk of als je een opleiding volgt om later aan het werk te kunnen. Ik ken mensen die dit jaar hun baan kwijt zijn geraakt en de opvang gewoon door lieten lopen zodat zij heel actief naar een nieuwe baan konden zoeken (wat dan ook gelukt is). Dat moet volgens mij allemaal kunnen met de wet op de kinderopvang.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:58:15 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_33942759
Ik volg idd ook een opleiding (thuisstudie), en ik had ook al bedacht dat als Noah hele dagen naar de creche ging dat ik dan 's ochtends mooi aan mn studie kon werken

Ik zal nog wel even verder zoeken en/of bellen. Bedankt voor de info!
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')