ik was niet zo tevreden over je spel van afgelopen weekend, dus is het een lichte strafquote:Op woensdag 15 december 2004 20:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik sta ernaastIk wilde best op linksbuiten hoor
Maar is dit de jeugd een kans geven (Woutertje), of iets anders?
![]()
Ok, duidelijk. Dan schik ik me op de bankquote:Op woensdag 15 december 2004 23:15 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik was niet zo tevreden over je spel van afgelopen weekend, dus is het een lichte straf
zelfde geld voor Dylan Dog
tevens is het nu ook een goede kans om de jeugd een kans te geven op het euopese nivo aangezien we toch al geplaatst zijn
volgende wedstrijd sta je als het goed is weer gewoon in de basisquote:Op donderdag 16 december 2004 00:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Dan schik ik me op de bank![]()
Dat is lekker. Scoor ongeveer iedere wedstrijd, neem het team op sleeptouw en heb de club aan genoeg punten geholpen dit seizoen. Een mindere wedstrijd en meteen op de bank? Pfffquote:Op woensdag 15 december 2004 23:15 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik was niet zo tevreden over je spel van afgelopen weekend, dus is het een lichte straf
zelfde geld voor Dylan Dog
tevens is het nu ook een goede kans om de jeugd een kans te geven op het euopese nivo aangezien we toch al geplaatst zijn
Wedstrijd om des keizers baard.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is lekker. Scoor ongeveer iedere wedstrijd, neem het team op sleeptouw en heb de club aan genoeg punten geholpen dit seizoen. Een mindere wedstrijd en meteen op de bank? Pfff![]()
Ik heb nog wel een pakje kaarten die ik kan meenemen. Zeg het maar, klaverjassen of pokerenquote:Op donderdag 16 december 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wedstrijd om des keizers baard.
Kunnen wij mooi samen op de bank jouw vakantiefoto's bekijken.
Voor de gearriveerde vedetten; multitaskenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Alleen gearriveerde vedetten - of zij die denken dat te zijn - mogen zo ongeïnteresseerd op de bank zitten, Boez.
je bent al 2 weken ruim uit vorm terwijl VoreG redelijk lekker draaitquote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is lekker. Scoor ongeveer iedere wedstrijd, neem het team op sleeptouw en heb de club aan genoeg punten geholpen dit seizoen. Een mindere wedstrijd en meteen op de bank? Pfff![]()
Van der Vaart is al 2 jaar uit vormquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:26 schreef AirRaid het volgende:
[..]
je bent al 2 weken ruim uit vorm terwijl VoreG redelijk lekker draait
daarom geef ik de voorkeur aan hem
ja maar die heeft Koeman als trainerquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van der Vaart is al 2 jaar uit vorm
* FrankyMcG is trots op zijn captainsbandje!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:25 schreef AirRaid het volgende:
FrankyMcG (c)
Heb jij ook al zo'n bandje?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
* FrankyMcG is trots op zijn captainsbandje!
Ik vind die oranje bandjes zo'n rip off van die gele LiveStrong bandjesquote:
En die Livestrong-bandjes zijn een rip off van de aanvoerdersband?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik vind die oranje bandjes zo'n rip off van die gele LiveStrong bandjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |