abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23816487
Geachte heer Mitt,

Staat de vacature van stadionspeaker nog open?
Ik zou graag deze functie willen bekleden; ik heb namelijk altijd een grote bek en kan heel goed het publiek opjutten!

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

een grote fan
Op de vraag aan mijn vriendin of zij ooit sex met een mongool zou willen hebben, antwoordde ze: "dat heb ik al elke week..."
pi_23817521
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:30 schreef Marcq het volgende:
Geachte heer Mitt,

Staat de vacature van stadionspeaker nog open?
Ik zou graag deze functie willen bekleden; ik heb namelijk altijd een grote bek en kan heel goed het publiek opjutten!

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

een grote fan
Bende gij unne Bosschenaar?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23818439
Da_Sandman nog niet geschorst?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_23818637
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bende gij unne Bosschenaar?
Ik ben een werkloze omroepmedewerker bij een regionaal radiostation in het rijnmondgebeid.
Mijn overige werkervaring? 5 jaar nummertjes omroepen in het plaatselijke V&D-warenhuis. Favouriete nummers: driehonderd éénentwintig, driehonderd éénentwintig...
Op de vraag aan mijn vriendin of zij ooit sex met een mongool zou willen hebben, antwoordde ze: "dat heb ik al elke week..."
pi_23820494
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:25 schreef zjroentje het volgende:
Da_Sandman nog niet geschorst?
uhm hij is bij een europacup-duel uit het veld gestuurd waaropm zou hij dan voor de competitie geschorst zijn
pi_23833314
Zodra ik wat tijd over heb, ga ik aan de slag met de lijst van AirRaid. Hebben die jonkies ook een nummer?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23833748
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef methodmich het volgende:
Zodra ik wat tijd over heb, ga ik aan de slag met de lijst van AirRaid. Hebben die jonkies ook een nummer?
Voor het gemak even alle rugnummers van de jonkies op een rij:

1. Numero_uno
15. Legolas_Greenleaf

4. Stame
69. S-Two
2. Woutertje
35. -Vaduz-
40. Kavorka
5. BliksemSchigt

76. ChAoZ
64. dolle_hond
30. popolon
16. Vom
51. Tukkeronline
23. Grimm
6. jpzegthallo

14. VoreG:
49. Hellmondunited
19. Spideyman
18. Chen
7. tha_dark
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_23834615
Ah leuk. Ik zal zien wat ik kan doen!
www.thuisuiteten.nl
pi_23838955
vermoedelijke opstelling Schweinhunden - ACFU

pekel

FrankyMcG
SCH
The_BoezelaaR
Juan Zueco

Zjroentje
methodmich
dolle_hond

Poguemahone
Eilanden
Tong80

Wissels:
Keeper
Stame
Woutertje
Bjoro
Vom
Dylan Dog
VoreG
Hellmondunited

[ Bericht 4% gewijzigd door AirRaid op 08-12-2004 20:03:23 ]
pi_23839091
Ik ben er weer bij!
Het wordt een spannende pot mannen, maar we maken er vast wat van!
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_23839315
De Selectie

Doel

(8) Keeper

Keeper, die geïnspireerd door Jan Jongbloed speelt met nummer 8, is een betrouwbare sluitpost. Hij doet zelden gekke dingen en is zeker van zijn zaak. Tegenstanders kunnen soms zijn bloed wel drinken, omdat hij zich naar de tegenpartij toe soms lelijk laat gaan. Kampt soms wel met afwezige perioden, binnen een wedstrijd.

(25) Pekel

De ambitieuze Pekel begon als stadionspeaker, maar bleek geen onverdienstelijk doelman. Via de jeugdploeg speelde hij zich bij de selectie en is inmiddels de vaste reservekeeper. Hij pakt bijna elke penalty die men op hem afvuurt. Zijn geheim is simpel. Ooit zette Jan Reker zijn laptop langs de weg, Peter R. de Vries nam die mee en schonk hem aan Pekel. Die beschikt nu over alle mogelijke informatie omtrent penaltynemers.

Verdedigers

(88) FrankyMcG

Heeft inmiddels een fikse reputatie op het gebied van schorsingen en incidenten. Een vechtpartij in het veld? Franky staat vooraan en laat zich dan niet onbetuigd. Zijn solidariteit met zijn teamgenoten is als die van een trouwe hond. Wie een ACFU-speler trapt, krijgt er van Franky twee terug. Is sinds hij zijn grote liefde langs de lijn zag staan en veroverd heeft wel rustiger geworden. Toch kan de hele selectie nog regelmatig uit eten vanwege zijn bijdragen aan de boetepot.

(11) SCH

Niet de meest sierlijke speler, wel iemand die zich flink kan vastbijten in een opponent. Heeft geen problemen met kort dekken en is niet bang om af en toe over de schreef te gaan. Tegenstanders willen hem daarom wel eens provoceren, maar zolang ze dat over de linkervleugel doen gaat SCH daar niet zo op in. Over rechts echter...

(12) Da Sandman

De nuchtere Zeeuw is een echte twaalfde man. Hij wordt ingezet waar nodig en doet zijn taak altijd naar behoren. Mag soms nog wel wat meer opvallen, wil hij de volgende Zeeuw in Oranje worden.

(29) Juan Zueco

De man met het Latijns-Amerikaanse bloed is nog zo'n ouderwetse verdediger. PSV haalde Alex uit Brazilië, terwijl Juan Zueco als goedkoper alternatief voor handen was. Zo'n speler is hij: imposant, rustig en waar nodig intimiderend. Kan echter ook zeer emotioneel worden.

(20) The_BoezelaaR

Jong verdedigend talent. Kwam snel in het eerste en toont altijd aan dat dat terecht is. Hij werkt zich een slag in de rondte en door zijn lengte is hij zeer bruikbaar bij standaardsituaties. Als hij zijn aanvallend kopspel verbetert, is hij een verdediger die er zo maar 5 per seizoen kan maken.

Middenvelders

(10) methodmich.

Creatief brein op het middenveld. Deze international voor Burkina Faso, met ook nog een Portugees en Nederlands paspoort, is nog een ouderwetse nummer 10. Dat betekent voor ACFU een hoop lusten - goed inzicht, analytisch vermogen, fraaie (trap)techniek -, maar ook de bijkomende lasten - wat lui, weinig verdedigende arbeid, soms te mooi willen spelen en af en toe vedettegedrag -. Desondanks aanvoerder en stuwende kracht, zeker bij mooi weer.

(3) Zjroentje

De Limburgse party animal van de selectie. Zjroentje speelt zich tijdens de wedstrijd helemaal leeg, om zich in de derde helft vol te gieten. Sluit de kantine af. Zijn tomeloze inzet maakt hem populair bij fans. Moet wel uitkijken met zijn Duitse trekjes.

(67) Tony_Montana67

Beloftevolle Zeeuw met een sterke voorzet. Is helaas de rest van het seizoen uitgeschakeld met een zware blessure. Afkeuring dreigt voor deze sympathieke linkspoot.

(26) Bjoro.

Koning Kluts. Deze blaag pakt soms zomaar vrije trappen, tegen afspraken in. Toch heeft die flair wel iets, zeker als hij scoort. Scoort ook vaak uit klutssituaties. Is een defensief ingestelde middenvelder met oog voor de positie.

(13) Eilanden

Een jongen die alles heeft om het publiek te behagen: de looks en de techniek. Kan uitgroeien tot een spelverdeler. Nu nog vaak ingezet aan de flanken, waar hij naar zijn centrale rol kan groeien. Is bereid te luisteren naar de ervarener spelers, een groot pluspunt.

Aanvallers

(7) Dylan Dog.

De topschutter van ACFU. Elk jaar komt de Dillen-index weer langs. Kan in alle systemen spelen. Komt het best tot zijn recht vanaf de rechterflank, vanwaar hij naar binnen trekt en plots voor de goal opduikt. Is een vaste international van Oranje en wordt elk jaar begeerd door Italiaanse clubs. Dit komt omdat hij een realistische kijk op voetbal heeft en dat ziet men daar graag. Zijn poster siert ook menig meisjeskamer.

(80) Tong80.

Niemand weet wat tong80 doet. Ook zijn ploeggenoten niet en ook hij niet. Geniale dribbels worden gevolgd door knullig balverlies, wereldgoals door vreselijke missers. Qua pure basiskwaliteiten mag geen medespeler zijn veters strikken, maar zijn grilligheid voorkwam dat hij ooit in de echte top terecht kwam.

(17) Poguemahone.

Ook wel bekend als Yapo N'Guema-Honé, de narcis van Gabon. Deze exotische verrassing kwam ooit op proef na een tip van Leo Beenhakker. Hij voldeed prima. Immer aanspeelbaar, snel, wendbaar en met een neusje voor de goal. Helaas vaak weg voor interlands.
www.thuisuiteten.nl
pi_23839342
Jonkies volgen later, na scoutingsrapporten van Bos.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 8 december 2004 @ 20:00:35 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_23839418
Hij's leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 december 2004 @ 20:06:19 #39
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_23839572
Ik had het nieuwe topic helemaal gemist

Ik ben er weer. Bedankt voor de lovende woorden methodmich

Ik ben er weer 100 % bij
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_23839652
tijdens de winterstop verblijven we trouwens in Portugal

de ideeënbus puilde de laatste weken namelijk steeds uit met briefjes waarin werd verzocht om naar portugal af te reizen.
  woensdag 8 december 2004 @ 20:28:53 #41
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_23839747
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:09 schreef AirRaid het volgende:
tijdens de winterstop verblijven we trouwens in Portugal

de ideeënbus puilde de laatste weken namelijk steeds uit met briefjes waarin werd verzocht om naar portugal af te reizen.
Ja, trainingskamp en Miss Portugal verkiezing schijnen samen te vallen
pi_23839882
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ja, trainingskamp en Miss Portugal verkiezing schijnen samen te vallen
dus jij bent de schrijver van al die briefjes en ik methodmich maar verdenken
pi_23839959
Ik mag er weer bij zijn, leuk!
  woensdag 8 december 2004 @ 21:05:48 #44
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_23840585
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:37 schreef AirRaid het volgende:

[..]

dus jij bent de schrijver van al die briefjes en ik methodmich maar verdenken
Ik heb ze ook niet allemaal geschreven
pi_23840690
Naar alle waarschijnlijkheid zullen VoreG, Vom en Woutertje na de winterstop de overstap maken naar het 1ste elftal.
pi_23840786
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:09 schreef AirRaid het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid zullen VoreG, Vom en Woutertje na de winterstop de overstap maken naar het 1ste elftal.
.

Bij de grote jongens .
pi_23851711
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:09 schreef AirRaid het volgende:

Echt relaxed
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  donderdag 9 december 2004 @ 13:00:35 #48
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23852815
MethodMich
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_23858458
De verkiezing van Miss Portugal? Ik zit al in de jury, samen met Dani.

En Franky vond zijn nieuwe stukje leuk, neem ik aan.
www.thuisuiteten.nl
pi_23858529
quote:
Zijn geheim is simpel. Ooit zette Jan Reker zijn laptop langs de weg, Peter R. de Vries nam die mee en schonk hem aan Pekel. Die beschikt nu over alle mogelijke informatie omtrent penaltynemers.
Het was toch een goed bewaard geheim MethodMich? .
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')