abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:37:18 #26
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23820550
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet ? In welk licht moet ik het volgende zien dan:"Ik hoop dat Rosemüller kanker krijgt." Of iets van gelijke strekking

Dat is geen doodsbedreiging, maar het uitspreken van een wens. Doodsbedreiging is als je het voornemen uitspreekt iemand van het leven te beroven. Dat zegt hij niet.
Master of my domain
pi_23820853
Schandalig, die "bedreiger" moet juist een lintje krijgen voor zijn actie.
It's like shooting fish in a barrel | TV Maken met calvobbes
On tour all across Australia from dec. 27 until jan. 25!!!
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:56:49 #28
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23821008
quote:
Niet ? In welk licht moet ik het volgende zien dan:"Ik hoop dat Rosemüller kanker krijgt." Of iets van gelijke strekking

Dat was goedaardig bedoeld

[ Bericht 90% gewijzigd door pmponer op 07-12-2004 15:28:13 ]
Drop you like an ill, bad habit
pi_23860895
Fikse eis voor bedreiger van Verdonk

zojuist gelezen op de FP waarom die Farid A 120 uur dienst verlening en iemand die Verdonk heeft bedreigd en met wat ketchup heeft besmeurd 3 jaar cel !? ok het is nog maar een eis maar toch
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 9 december 2004 @ 20:56:03 #30
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23863278
quote:

kanker kun je niet iemand 'fysiek' bezorgen.
hetzelfde geldt voor de uitspraak van Piet Grijs die wenste dat Cliteur onder een tram zou komen. het zou anders zijn als ie gezegd had: ik duw hem onder een tram.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 9 december 2004 @ 21:14:04 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23863732
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:17 schreef GewoneMan het volgende:
Fikse eis voor bedreiger van Verdonk

zojuist gelezen op de FP waarom die Farid A 120 uur dienst verlening en iemand die Verdonk heeft bedreigd en met wat ketchup heeft besmeurd 3 jaar cel !? ok het is nog maar een eis maar toch
hier zit ook een fysiek aspect bij, vandaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23864071
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:14 schreef Re het volgende:

[..]

hier zit ook een fysiek aspect bij, vandaar
wowwwwww een paar klodders ketchup dan vind ik iemand bedreigen met de dood MINSTENS even erg.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 9 december 2004 @ 22:24:25 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23865594
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:28 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wowwwwww een paar klodders ketchup dan vind ik iemand bedreigen met de dood MINSTENS even erg.
en het is nu een hype, dar was het 1 jaar terug niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23867054
Wilders is een eikel, Wilders bedreigt de multiculturele samenleving, dus mag hij zelf ook best bedreigd worden....zeker als iemand daarna zegt dat hij het niet meende. Idioot dat die kerel straf krijgt, maarja een paar weekendjes wat koffie tappen voor bejaarden is eigenlijk geen straf. Goed vonnis dus
GIRO 800800
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:00:45 #35
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23902104
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef evert het volgende:

[..]

kanker kun je niet iemand 'fysiek' bezorgen.
hetzelfde geldt voor de uitspraak van Piet Grijs die wenste dat Cliteur onder een tram zou komen. het zou anders zijn als ie gezegd had: ik duw hem onder een tram.
Mooi, zijn we het dus eens dat Abdul Jabbar v/d Ven niks verkeerds zei

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 12 december 2004 @ 17:10:51 #36
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_23922712
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat soort dingen zouden inderdaad niet strafbaar moeten zijn. Maar of hij niets verkeerds zei...? Dat heb ik van Van Gogh ook niet beweerd.
Master of my domain
pi_23928731
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wilders is een eikel, Wilders bedreigt de multiculturele samenleving, dus mag hij zelf ook best bedreigd worden....zeker als iemand daarna zegt dat hij het niet meende. Idioot dat die kerel straf krijgt, maarja een paar weekendjes wat koffie tappen voor bejaarden is eigenlijk geen straf. Goed vonnis dus
hij bedrijgt de multiculturele samenleving NIET, hij werkt eraan om de islam te beperken en dat is HARD nodig! daarnaast is de straf VEELS te mild, hij bedreigde iemand met de dood. zeker gezien de situatie dat hij ondergedoken zit mag dat extra zwaar wegen in het vonnis. ik zou hem dan ook graag een jaar of 3 geven. helaas heb ik die bevoegdheid niet
pi_23938812
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:49 schreef Re het volgende:

[..]

t'is dan ook al 1 jaar geleden gebeurd en niet recentelijk, hij heeft ook zijn excuses aangeboden. Straf is mijns inziens wel te laag maar hij is wel veroordeeld zullen we maar zeggen
120 uur is slechts 3 weken inderdaad, dus vrij laag imo. Ik vraag me eigenlijk af wanneer hij zijn excuses heeft aangeboden (na een week staat er) was hij daarvoor al opgepakt of heeft hij geheel uit eigen beweging zijn excuses gemaakt?
Hopelijk leert hij ervan.
Yeah baby Yeah!
pi_23938881
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
Je doet je naam eer aan en hopelijk ben je een labiel, niet toerekeningsvatbaar persoon.
Yeah baby Yeah!
pi_23964096
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:34 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hij bedrijgt de multiculturele samenleving NIET, hij werkt eraan om de islam te beperken en dat is HARD nodig! daarnaast is de straf VEELS te mild, hij bedreigde iemand met de dood. zeker gezien de situatie dat hij ondergedoken zit mag dat extra zwaar wegen in het vonnis. ik zou hem dan ook graag een jaar of 3 geven. helaas heb ik die bevoegdheid niet
Hoe zou dat nou komen? ..... Nee hoor, prima vonnis.
GIRO 800800
pi_23968387
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 12:10 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou komen? ..... Nee hoor, prima vonnis.
Ik vraag me af of het vonnis zwaar genoeg is om de verdachte te doen nadenken over zijn daad, zodat hij het in het vervolg niet nog eens flikt.

3 weekjes bij bejaarden rolstoelbandjes oppompen lijkt me een beetje laag eerlijk gezegd, maar wat jij eigenlijk van strafmaten af omdat je het een prima vonnis vindt?
Yeah baby Yeah!
pi_23968493
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het vonnis zwaar genoeg is om de verdachte te doen nadenken over zijn daad, zodat hij het in het vervolg niet nog eens flikt.

3 weekjes bij bejaarden rolstoelbandjes oppompen lijkt me een beetje laag eerlijk gezegd, maar wat jij eigenlijk van strafmaten af omdat je het een prima vonnis vindt?
Iemand bedreigen en vervolgens je excuses aanbieden is niet zo heel erg fout vind ik. Die rechter zag ook wel in dat die gast amper iets verkeerd had gedaan, en daarom krijgt hij ook amper straf. Prima vonnis dus.
GIRO 800800
pi_23968899
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar valt over te twisten, maar duidelijk is, dat zijn opmerking in juridisch opzicht niet over de grens gaat. Het bedreigen van mensen gaat WEL over de grens.

Je gaf eerder aan dat je vond dat er met 2 maten gemeten werd, maar dat is onzin. Kritiek uiten mag. Iemand doodWENSEN mag ook, maar aangeven dat je iemand een handje gaat helpen om jouw doodswens voor die persoon te vervullen mag NIET.

Niks twee maten dus.

Verder zit ik al tijden met een vraag die ik jou graag zou willen stellen. Eigenlijk is de vraag 3 ledig:
- Hoe denk jij diep in je hart over de gemiddelde Nederlander?
- Hoe bevalt jou het leven in Nederland?
- Voel je jezelf Nederlander?
geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')