quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:52 schreef Mr.Spock het volgende:
Volgens de meeste gezaghebbende geestelijken in het Midden Oosten is democratie een verwerpelijk idee on-Islamitisch.
Er bestaat niet zoiets als een Islamitische democratie, alleen Islamitische totalitaire staten, waar het volk onderdrukt wordt, en dit nog zelf aanmoedigt ook (is immers de wil van Allah)
Democratie, emancipatie, burgerrechten, vrije media en godsdienstvrijheid zijn in de Islam allen taboe, aangezien ze een bijdrage leveren aan het einde ervan. Godsdienst staat gezond verstand in de weg, en hoe extremer het geloof, hoe dommer zijn aanhang.
Dat de Islam een achterlijk geloof is stond al langer vast, dat Syrie en Iran de gewapende strijd in Irak steunen ook. In Iran is zelfs een heuse "zelfmoordenaars academie" opgericht, om de strijd tegen Israel en de Amerikaanse Kruisvaarders te intensiferen. Volgens Teheran hebben zich al 10.000 "studenten" aangemeld.
Als atheist snap ik niet hoe mensen zo dom kunnen zijn om hun leven in te ruilen voor een sprookje.
Ik ga straks eerst eens even een gulle donatie overmaken aan bepaalde "goede doelen" in Israel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:52 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik ga straks eerst eens even een gulle donatie overmaken aan bepaalde "goede doelen" in Israel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:02 schreef sanniejj het volgende:
Alweer een reden om die terroristische staat te ontmantelen..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je kunt ook alternatieve brandstoffen (waterstof en kernfusie) ontwikkelen en die staten keihard laten vallen. Nu sponseren we via olie die achterlijken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:20 schreef Meh7 het volgende:
Lijkt me een slimme strategische zet aangezien de honden aan de hoofd van Amerika niet zullen rusten na Irak, eigenlijk zouden ze Irak als staat moeten steunen tegen Amerika om hun eigen toekomst te beschermen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:26 schreef GewoneMan het volgende:
aha dus je bent voor terrorisme dat lijkt me nu wel duidelijk!
als je er zo over denkt ga je er toch fijn naar toe om ze te steunen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nederlanders zouden zich niet verzetten als Iran Nederland wou bevrijden van de democratie en een in hun ogen betere systeem zou opleggen aan Nederland? Natuurlijk pas nadat ze half Nederland eerst kapot gebombardeerd hebben omdat ze vermoeden dat Nederland atoombommen heeft.
Een beetje net zoals Amerika ja.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat een achterlijke vergelijking. Ook bespeur ik verborgen propaganda in jouw reactie, je geeft namelijk aan dat democratie een slecht systeem is. Iets wat mij niets verbaast, aangezien jij een moslim bent. Verder is het te hopen dat NL een kernmacht word, gezien de dreiging van zowel Noord Korea als Iran.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:00 schreef AbdelGhafied het volgende:
Hun goed recht natuurlijk. Laten ze maar opkomen voor hun mede moslims. Laat ze maar eens opkomen voor hun medemens. Laat ze maar eens opkomen voor de democratie. "Opkomen voor elkaar" bestaat hier in Nederland natuurlijk allang niet meer, vandaar dat iedereen het hier gretig afwijst natuurlijk.
De absolute democratie bestaat alleen maar in de vorm van de shari'a. Daar waarin de mensen leven onder een khalief die samen met een grote groep geleerden in allerlei catogorieën de toestand van het land bepaalt en onder controle houdt. Deze kunnen op ieder moment afgezet worden en vervangen, maar ook 30 jaar aanblijven.
In tegenstelling tot de westerse 'democratie' die inhoudt dat je je dictator voor de volgende 4 jaar mag kiezen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]Wat een sukkel ben jij zeg. Sterke fantasie, dat wel.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nederlanders zouden zich niet verzetten als Iran Nederland wou bevrijden van de democratie en een in hun ogen betere systeem zou opleggen aan Nederland? Natuurlijk pas nadat ze half Nederland eerst kapot gebombardeerd hebben omdat ze vermoeden dat Nederland atoombommen heeft.
Een beetje net zoals Amerika ja.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]Wat een sukkel ben jij zeg. Sterke fantasie, dat wel.
Maar ja, ik verwacht niet dat een bush-fan als jij zal erkennen dat Amerika fout zit.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:20 schreef Meh7 het volgende:
Lijkt me een slimme strategische zet aangezien de honden aan de hoofd van Amerika niet zullen rusten na Irak, eigenlijk zouden ze Irak als staat moeten steunen tegen Amerika om hun eigen toekomst te beschermen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:40 schreef GewoneMan het volgende:
blijkbaar ben je het nogal oneens met hoe het westen werkt, mag ik zo vrij zijn WTF je hier dan doet ??? wel lopen zeiken over hoe slecht we allemaal wel niet zijn in het westen maar er wel O zo graag wonen!!! als het je allemaal zo tegen staat flikker je toch op naar die zandbak van je
daar hebben we een woord voor uitgevonden HYPOCRIET
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |