quote:
Op zondag 5 december 2004 06:03 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Wahabitische moslims hebben (met financiële steun van de terroristenstaat Saoedi Arabië) jarenlang hun succesvolle verspreiding van deze fundamentalistische stroming vol weten te houden. Daarom zijn er in Indonesië, noord-Afrika, centraal-Azië en in het gebied ten zuiden van de Sahara vanaf midden jaren '90 zeer veel fundamentalistische moslims bijgekomen.
Dat Europa met een redelijke moslimpopulatie de volgende is voor deze gekken kan een kind raden. Ook in Amerika voert de radicale 'Islam Nation' een (redelijk succesvolle) haatcampagne tegen amerikaanse christenen door afro-Amerikanen te bekeren tot de islam.
Ook in Nederland is de hand van de wahabitische variant van de islam te merken aan de bouw van verschillende achterlijk grote moskeeën zoals die o.a. in Rotterdam staan.
Dit alles in het kader van het verspreiden van de "ware" islam. Mijn bronnen zijn via google te vinden. Door de aanpak van de Saoedi's is de wahabitische variant overigens de hoofdstroming aan het worden. Het is exact dezelfde ontwikkeling als de groei van het christendom in de vroegere middeleeuwen van Europa.
Interessant antwoord op de vraag wat je bronnen zijn. Ondanks dat je Nederlands goed is, vind ik toch dat je nu een beetje in de ruimte zit te zwetsen. Niet omdat je ongelijk hebt, dat zal ik zo snel niet zeggen, maar omdat ik aangegeven heb dat ik het zèlf wil lezen. Dan kan je me nog meer vertellen, ik ga echt niet iets geloven omdat jij het zegt.
quote:
[..]
Natuurlijk had hij andere reden. Zijn werkelijke redenen om mensen te doden die geen moer moet de strijd van Bush of Osama te maken hebben worden verdraait door de CIA, Mossad en de AIVD. Deze ongelovige honden zullen al hun zionistische middelen aanwenden om Osama (vzmh) in een kwaad daglicht te stellen
![]()
Je kan geloven wat je wilt, Osama had àndere redenen dan de islam om het WTC te vernietigen. Het ging hem om de wereldeconomie, niet om de islam.
quote:
Bovendien ben je geen moslim als je moord. Dan ben je namelijk tijdelijk een ongelovige. Om daarna gewoon weer verder te gaan met de schijnvertoning.
[..]
heb je mij niks over horen zeggen.
quote:
![]()
Daar hebben we de olie weer. Mag ik ook meteen weten wat er mis is met het veiligstellen van economische belangen?
Als het over de rug van een ander moet, is er veel mis mee.
Dat jij die dingen niet zo direct ziet of weet, wil niet zeggen dat het onzin is. Of ben jij er zo eentje die weigert zelf te na te denken en alles klakkeloos overneemt wat hij op tv ziet of in de kranten leest (of op het internet, for that matter).
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek