Dat moet toch tot op je ziel snijden, nietwaar? Bayern aanmoedigen.quote:
Neuh, vanavond totaal geen moeite mee joh.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat moet toch tot op je ziel snijden, nietwaar? Bayern aanmoedigen.
Genoeg redenen waarom dat niet zo is:quote:Op woensdag 8 december 2004 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Dat moet toch tot op je ziel snijden, nietwaar? Bayern aanmoedigen.
Dat hoorde ik inderdaad ook...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Speelt kahn mee?
Ik las ergens dat die last van griep had of zo.
* Everett is zondag tijdelijk PSV'erquote:Op woensdag 8 december 2004 14:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
3) Het is heerlijk om te zien wanneer Ajax in eigen huis een pak slaag krijgt![]()
Ik zie je op het vakquote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga nu naar een vriend van me toe, daarna richting McDonalds en vervolgens lekker naar Ajax. Prettige wedstrijd alvast iedereen die ook gaat, en de thuisblijvers ook uiteraard
ik kan die thuiswedstrijd tegen Bochum nog goed herinneren.. 0-2 achter, binnen een kwartier ombuigen in 3-2. Waarbij 2 doelpunten van Laudrup, 1 daarvan was een lob vanaf 25 meterquote:Op woensdag 8 december 2004 14:39 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
Ajax verloor thuis nooit van Duitse opponent
Amsterdam, 8 december 2004
Voor de vijftiende keer in de historie ontvangt Ajax een Duitse ploeg in Amsterdam.
In de veertien voorgaande keren hoefden de gastheren nooit een punt af te staan aan de Oosterburen.
Het is overigens al weer even geleden dat op Europees niveau een wedstrijd tegen Duitsers werd gespeeld.
De laatste was in het seizoen 1997-1998 tegen Vfl Bochum en dat duel werd met 4-2 gewonnen.
De allereerste was in het seizoen 1957-1958 toen Wismut Karl Marx Stadt op bezoek kwam.
Ajax won met 1-0.
De grootste zeges kwamen tot stand tegen 1. FC Nürnberg (in het seizoen 68-69, 4-0),
Carl Zeiss Jena (69-70, 5-1) en FC Bayern München (72-73, 4-0).
Dat laatste duel werd dinsdagmiddag door de perschef van Bayern München nog even voor het voetlicht geplaatst.
De Amsterdammers kregen de groeten van Sepp Maier, in dat duel de goalie van Bayern München.
Uit frustratie over de vier tegentreffers gooide hij zijn schoenen en tenue in een Amsterdamse gracht.
Als iemand de spullen gevonden heeft, zou hij ze graag terugwillen.
Woensdagavond is het de de vierde keer dat FC Bayern München Ajax in Amsterdam treft.
Na de 4-0 in 1972-1973, volgde een 2-1 in 1980-1981 en de 5-2 in 1994-1995.
In totaal won Ajax dus alle veertien eerdere edities, scoorde daarin 42 keer en kreeg maar zeven doelpunten tegen.
Die cijfers bieden een positieve kijk op het zesde en laatste duel van Ajax in de UEFA Champions League 2004-2005.
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=38092
niet als je maten vandaag eerst nog tot 5 uur moeten werkenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef Cart_man het volgende:
Zijn jullie nog te jong om bier te mogen drinken?
Een voetbalwedstrijd begin je toch elke keer in het café?
Ga je toch alleen? Kom altijd genoeg andere bekenden tegen wanneer mijn maten later komen.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet als je maten vandaag eerst nog tot 5 uur moeten werken
Ik duik ook altijd voor de wedstrijd nog ff het home in hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 16:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga je toch alleen? Kom altijd genoeg andere bekenden tegen wanneer mijn maten later komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |