Dat ie fraai wordt kan je al wel zeggen vind ikquote:Op zondag 5 december 2004 16:25 schreef NordKaos het volgende:
Je weet vast al wat ik ga zeggen daarover....
ALS er iets komt dan wordt dat vanzelf duidelijk gemaakt in het stadion via verschillende kanalen. Er zal nooit, echte, duidelijkheid worden verschaft via internet. Dat is het spelletje =)
Mocht ajax derde worden (hoop het niet) dan komt het te spelen tegen de nummer 2 uit 1 van de poules. Aachen zal het iig niet worden.quote:Op zondag 5 december 2004 23:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het serieus. Juventus gaat echt geen punten laten liggen in Israël, ook al verliest Ajax wel met dikke cijfers in de eigen Arena. Maar ik ben er naar benieuwd wie Ajax zal treffen in de UEFA cup. Lukt 't met een club als Allemania Aachen, dan kan Ajax nog een ronde verder komen. Maar tegen Sevilla, Zaragoza of Middlesbrough legt Ajax 't af
Hoi Cart_manquote:Op woensdag 8 december 2004 09:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mocht ajax derde worden (hoop het niet) dan komt het te spelen tegen de nummer 2 uit 1 van de poules. Aachen zal het iig niet worden.
Vanavond ben ik voor Maccabi en voor Bayern. Vooruit, vooruit, schop die joden eruit.![]()
Tering, wat heb jij gedronken?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:42 schreef MociN het volgende:
Bayern is wel te doen voor AJAX! Nu ze moeten, zal het wel gaan denk ik.
Ja, dat ventje van 17 met 0,0 ervaring is bepalend voor Ajax en schiet er 3 in.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:09 schreef keijz het volgende:
zonder babel geef ik ajax weinig kans.. hij is iemand die net dat verschil kan maken!
*hoopt dat koeman meeleest
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:22 schreef twi het volgende:
Met Anastasiou verliezen we vanavond. Met Babel winnen we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |