PDAmill [kuch]eMule[/kuch]quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:42 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
Iemand tips voor spelletjes?
Ja hoiquote:Op donderdag 2 december 2004 21:48 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
[afbeelding]
iPaq h1930
![]()
Niet bepaald de beste van de PDA's, maar goed genoeg voor wat ik ermee doe (mp3 speler, handheld "console", agenda etc.)![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
Windows Mobile Phone Edition is GEEN PDA OS! !! Het is gewoon een telefoon met een zielig Windows Logo'tje erop zodat mensen het gevoel hebben een computer in de hand te hebben. Komop man, ga ergens anders je hersens spoelen.
De 650 is uit, kan je niet beter deze kopen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:54 schreef ruudjuh31 het volgende:
Ik krijg een Treo 600 leuk dingetje, hij ziet er zo uit:
[afbeelding]
Net zo duur als de 600 in de tijd, ik betaalde 899 met PP GPS set. Nu is ook 899 met TomTom Gpsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:57 schreef Underdoggy het volgende:
tomtom/navigatie op een smartphone is onzin. Maar de Treo 650 is zeker weten beter... maar dat zie je ook helaas in de prijs.
De 650 is echt niet zaligmakend hoor. Hoewel het scherm wel top is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:14 schreef mikezwet het volgende:
[..]
De 650 is uit, kan je niet beter deze kopen?
Verder een goed ding de 600, nadeel vind ik dat er geen tomtom op kan (op de 650 wel) en dat er geen geintergreerde gps ontvanger op zit. Maarja je kan niet alles hebben![]()
Mag je mij vertellen hoe want ik heb de cd's van m'n vaders setje geprobeerd maar dat werkte niet. Dit was versie 3.0 van Tomtom.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
De 650 is echt niet zaligmakend hoor. Hoewel het scherm wel top is.
Verder werkt de software van ome Tom ook op de Treo 600, geen zorgen.
Volgens mij gebruk ik versie 1 nog ofzo. Iig een versie die destijds voor de T3 is uitgebracht. (Met SD kaartje erbij)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:40 schreef mikezwet het volgende:
Mag je mij vertellen hoe want ik heb de cd's van m'n vaders setje geprobeerd maar dat werkte niet. Dit was versie 3.0 van Tomtom.
Elke gadget heeft z'n problemen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk geen Treo 650.
Vanochtend deed ik m'n datakaart erin waarop ik tomtom had gezet start het ineens op. Alle ingesteld en het werk schijnbaar. Alleen hij kan geen verbinding krijgen met de GPS. Ik kan enkel de setting Baudrate instellen. Waar staat dit normaal op?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Volgens mij gebruk ik versie 1 nog ofzo. Iig een versie die destijds voor de T3 is uitgebracht. (Met SD kaartje erbij)
Standaard is dat 4800 baud.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:03 schreef mikezwet het volgende:
Ik kan enkel de setting Baudrate instellen. Waar staat dit normaal op?
Afgezien van het feit dat zo'n ding gewoon handig kan zijn, kunnen veel mensen die zo'n ding hebben ook eigenlijk best zonder... Maarre... We're talking play-value herequote:Op donderdag 9 december 2004 23:53 schreef de_priester het volgende:
wat moet je met een pda, eigenlijk. als student, bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |