quote:het gaat niet allemaal om de funtionaliteit, het moet gewoon allemaal goed werken en stylish zijn...
Als je nog geen WiFi hebt en moet kiezen tussen WiFi en Bluetooth is dat laatste inderdaad goedkoper.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:55 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
bluetooth dongle'tje is toch stukken goedkoper?
Ik kan je zeer zeker de rx3715 aanbevelen. Ik heb 'm zelf ook. Werkt allemaal als een tietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben nu even op pda-shop.nl aan het kijken en daar staan volgens mij best aardige PDA's op voor minder dan 400 euro
Is dat iets? of moet je gelijk in hogelijk prijsklassen denken. Hoe bevalt het internetten op een PDA trouwens?
Ik wil
- Beetje internetten ==> vooral MSN als mogelijk is
- Af en toe wat filmpjes kijken
- Soms wat muziek beluisteren
WLan is wel een vereiste daarom en bluetooth is ook wel handig dus.
http://www.pda-shop.nl/product/12433 HP iPAQ hx2410 lijkt me wel een goede
evenals http://www.pda-shop.nl/product/16167 deze van acer
en een goedkopere van HP de IPAS rx3715
http://www.pda-shop.nl/product/11891
Is dit allemaal wat?
Ik heb een aantal reviews gelezen op internet en het lijkt echt een heel goed dingetje.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:11 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Ik kan je zeer zeker de rx3715 aanbevelen. Ik heb 'm zelf ook. Werkt allemaal als een tiet
Internetten, RSS-feeds checken, mailen en MSN/ICQ via de ingebouwde WiFi. Syncen (via cradle of bluetooth) met Outlook agenda&contacts...
En stop er een 1GB SD-card in en je kunt ook MP3's en films kwijt...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:38 schreef Underdoggy het volgende:
schermresolutie is het grote nadeel... GPS is makkelijk te gebruiken zowel via bluetooth als via een kabel.
Jammer dat er alleen geen geintegreerde WiFi inzit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:22 schreef Underdoggy het volgende:
VGA is misschien overkill op zo'n device maar 320*480 zoals mijn Tungsten T5 is wel erg prettig. Ik zou echt niet meer minder. Alles wordt er een stuk overzichtelijker van.
Denk dat het een goede keuze is. Hij is standaard al heel erg compleet, met veel mediasoftware geïnstalleerd. Sommigen zullen me voor deze opmerking willen stenigen, maar ik vind de ingebouwde 1,2 megapixel camera ook echt een voordeel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:13 schreef T1andonly het volgende:
Ik neig nu ook heel erg naar de iPAQ RX3715dus misschien ga ik die in het wekend wel bestellen
Voor Pocket PC's zijn dit de PDA's met VGA schermen. De HP iPAQ HX4700 en Dell Axim X50v zijn hier de bekendste voorbeelden van. Bij Palm is de standaardresolutie al 320x480 geloof ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:10 schreef Kang-He het volgende:
Welke PDA's hebben allemaal nog meer 320*480? Of in ieder geval hoger dan 320*240?
Nee. Zolang we beargumenteerd onze stellingen plaatsen kan de gemiddelde lurker nog wat opsteken van de discussie ook. Als je iets ertegenin te brengen hebt, doe het dan fair en beargumenteerd.quote:Underdoggy en Stereotomy, kunnen jullie misschien wat minder afvliegen op vragen als "welke PDA moet ik nemen", om vervolgens PalmOS te promoten? Een beetje inlevingsvermogen a.u.b. Windows Mobile is ook gewoon okay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |