Hoe lang nog dan weet ik in elk geval wanneert ik weer een 4e ronde topic mag gaan zoeken en stemmen en hier eventueel een beetje zeiken over wie er onterecht eruit is gevlogen.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weinig subtieleSCHOP!!!!!!!!!!!!
Elke ronde duurt een week. En het tournament is begonnen op een donderdag. Morgen dus.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef sampoo het volgende:
[..]
Hoe lang nog dan weet ik in elk geval wanneert ik weer een 4e ronde topic mag gaan zoeken en stemmen en hier eventueel een beetje zeiken over wie er onterecht eruit is gevlogen.![]()
Niet eens Magnolia?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ahem... se7en vind ik wel goed, maar fight club eerlijk gezegd het meest overschatte stuk fluim van de laatste 10 jaar filmgeschiedenis![]()
Die wordt echter wat minder onderbekwijlt hier op fok!quote:
Vanavond rond 20.00u. gaat hij dicht.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:50 schreef Sokolsky het volgende:
Die zijn gewoon te laat... tellen en indelen die hap! Ik wil stemmen!
nee hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 15:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zachtjes op de achtergrond is het tromgeroffel al hoorbaar. Langzaam aan begint de spanning te stijgen.
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |