quote:Op donderdag 2 december 2004 21:26 schreef kinky_queen het volgende:
Dat wordt voor sommigen onder ons weer een Ulitmate collector's box kopen.
Nee gek he....quote:Op woensdag 22 december 2004 09:30 schreef jp84 het volgende:
AP2 was wel grappiger maar toch 1 had iets speciaals, ook leuk had em al 30 keer gezien voordat ik naar de premiere ging, alle grappen vantevoren aankondigen in de bios wordt ook niet zo gewaardeerd
mja ik ben hem nu aan het kopenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:16 schreef Lexiun het volgende:
lijkt me een leuk iniciatief, leuke dingen genoeg in de films.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:11 schreef BobRooney het volgende:
binnekort dus American Pie the series...
heb je hem gezien dan?quote:Op zondag 18 december 2005 12:33 schreef -AnneX- het volgende:
Persoonlijk?
American pie: band camp is KUT!
't lijkt helemaal niet op wat je van een american pie zou verwachten.
ik wil gewoon de ECHTE stiffmeister en niet een of andere rip-off/broertje
heb hem hier op dvd naast me liggen..quote:Op zondag 18 december 2005 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je hem gezien dan?
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:46 schreef Patch het volgende:
Deel 5 komt er over een paar weekjes aan...
Deel 1 en 2 waren goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:21 schreef HomerJ het volgende:
Wat een kutfilm, jonge jonge.
De eerste 3 delen waren gewoon geweldig, maar dit sloeg echt nergens op.
Alleen aan het begin zaten nog 1 of 2 momenten die wel grappig waren, daarna was het echt niks meer aan. Voorspelbaar, geen leuk grapjes, slecht einde, kut acteurs.
En welke toevoeging had Jim's dad nou?
Meen je nietquote:Op donderdag 23 november 2006 12:46 schreef Patch het volgende:
Deel 5 komt er over een paar weekjes aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |