kijk eens op dixons.nl daar staat ie rond de 230, dus dat is ie dan ook gewoon in de winkelquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:19 schreef Hellrazor het volgende:
en als ik ergens anders kijk zie ik belagelijke prijzen (279 euro in de aanbieding)
Bedankt voor de tip! Ik zal zeker de Minolta gaan bekijken in de winkel!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:12 schreef WaVe het volgende:
Eddy en CTRL-Z, ik heb een minolta G400. Die word ondertussen niet meer gemaakt, maar kijk ;s naar de andere G- modellen van minolta, zijn klein, goede specs en goede camera's.
We hebben hier een aantal tevreden gebruikers van de S5000quote:Op zondag 6 februari 2005 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na wat zoeken kwam ik de Fuji FinePix S5500 tegen, met 4 Megapixel res. en 10x optische zoom, voor 319e.
Is dat wat?
De A80 en A95 hebben uitklapschermpjes , en ik zou voor de Canon gaan want voor de mju betaal je vooral voor het uiterlijkquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:34 schreef de_priester het volgende:
Hallo,
ik ben eerst gevallen voor de mju mini.
Omdta ik het simpelweg een heel mooi toestelletje vind. qua looks dan.
Alleen schijnt het dus dat ik er niet zo heel gek veel mee in kan stellen en is de kleine accu snel leeg, en ik zou graag bijvoorbeeld zelf sluitertijden kiezen om mee te klooien, en meer van dat soort ongein. Tuurlijk moeten de standaard functies en scenes er ook wel opzitten, mijn vriendin wil ook wat natuurlijk.
Binnen mijn budget en met de eisen min 4 megapixel, en min 2x optische zoom, kwam ik op de
canon A85 of de A95. weet niet meer welke dat uitklapscherm had, maar die dus. Daar kon ik véél op instellen, niet dat ik dat altijd wil, had genoeg megapixels, en dat uitklapschermpie is echt handig.
Maar is dit wel een betere keus, dan die olympus mju-mini? (ik kijk ff niet naar hoe ie eruit ziet)
de A80 is haast nergens meer leverbaarquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:30 schreef de_priester het volgende:
oke, ik twijfel nou dus tussen de Canon A95 en de A80
De A85 valt af, ook leuk, maar dat uitklapschermpje is pleite.
Als je kijkt naar het prijsverschil tussen de twee, laten we zeggen, bij dixons, is dat 100 euro.
De A95 heeft 5 megapixel ipv de 4 van de A80
Ook heeft ie een iets groter schermpje, en naar mijn idee is de videofunctie een stuk beter dan die van de A80, die ipv 20 maar 10 fps heeft.
Ook schijnt de A80 meer last te hebben van 'purple fringing' whatever that may be
De redeye reduction op de A95 is weer minder.
Is de extra prijs voor de A95 het waard?
xtra: als ik een keer een foto wil laten printen, zeg bij de hema, op a3 formaat, Is die 4 Mpixel dan genoeg, of de 5 wel veel beter
je vergeet het feit dat hij niet eens met duidelijke argumenten komt waarom. en daarnaast begrijpt hij ook niet dat het afhankelijk is van budget, ik zoek b.v. een goedkopere...quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:46 schreef knuppelhout het volgende:
das weer een nuttige post, bedankt !
(samenvatting: alles is stom behalve de camera die ik heb, en waag het niet te beweren dat andere cams ook best ok kunnen zijn)
Je vergeet dat het budget erg belangrijk is in deze! (maar ik zie dat je al in de goede richting zit, nu nog even a95 erbij!)quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:03 schreef knuppelhout het volgende:
nikons schijnen vaak een tikkie traag te zijn. is een a80 of a520 geen optie voor jou?
de a520 is de a85 maar dan met 2 ipv 4 batterijen en 4 ipv 3x zoom. kosten weet ik zo ff niet
man wat ben jij vermoeiend. ik probeer die gast te helpen door te zeggen wat ik weet. ik zei "nikon schijnt soms een tikkie sloom te zijn" , ga me dan niet verwijten dat ik een nikon-frustratie heb ajb. Ik zeg gewoon wat ik ervan gehoord en gelezen heb, misschien is het wel helemaal anders volgens jou, maar beargumenteer dat dan effe.quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:20 schreef JanKort het volgende:
[..]
Je vergeet dat het budget erg belangrijk is in deze! (maar ik zie dat je al in de goede richting zit, nu nog even a95 erbij!)
Trouwens erg fijn dat je je persoonlijke frustratie hier tentoonstelt, vermakelijk. Wel erg jammer van je bullshit-regel over NIKON(lees: Nikon is sloom, de rest is snel!), ongefundeerde kutpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |