Ik zal eens informeren bij ze. Mischien moet 'ie dan toch maar die ¤100-150quote:Op donderdag 23 december 2004 09:01 schreef Oceanonix het volgende:
Informeer dat eens bij de leverancier van de D70. Ik ben bang dat het import is. Dat betekent geen nederlandse handleiding en als je problemen krijgt met de camera krijg je gezeik met Inca.......
De nederlandse handleiding is wel te koop (ze vragen er maar 25 euro voor.................)
Het gezeik met Inca (Nikon importeur voor NL) is irritanter.........
Suc 6 ermee![]()
Je kan altijd op www.kieskeurig.nl kijken of op www.dcresoure.comquote:Op donderdag 23 december 2004 11:54 schreef Yorout het volgende:
Iemand ervaring met de kodak DX7590?
www.dpreview.com is ook een aardige site staan goed uitgebreide revieuws van nagenoeg alle camera's. Ook veel achtergrondinfo over de techniek, als je daar interesse in hebt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:23 schreef Robertje het volgende:
[..]
Je kan altijd op www.kieskeurig.nl kijken of op www.dcresoure.com
Voor een beetje advies is het wellicht aan te raden om naast het budget ook een gebruiksgebied van de camera aan te geven, oftewel met welk doel koop je de camerahobbygebruik, huis/tuin/keuken etc....quote:Op zondag 26 december 2004 23:35 schreef TwztId het volgende:
Ik kan bij Electric City (V&D) een camera van ongveveer tussen de 350-399 euro uitzoeken, ik wil iets gelijkswaardigs of beter als mijn inmiddels kapotte Canon Powershot A80.
Kan iemand mij wat aanraden ? ik zou ook gewoon dezelfde weer kunne halen maar die verkopen ze daar niet meet zover ik weet..
Ja ik was ook van plan de A95 te halen, mits die in die prijscategorie valt en of ze hem uberhaupt hebben.. maar mocht dat niet zo zijn dan zou ik echt niet weten wat voor camera een beetje dezelfde kwaliteit leverd als me oude A80..quote:Op maandag 27 december 2004 11:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor een beetje advies is het wellicht aan te raden om naast het budget ook een gebruiksgebied van de camera aan te geven, oftewel met welk doel koop je de camerahobbygebruik, huis/tuin/keuken etc....
Als je al flink tevreden was over een A80 is het misschien een goeie zaak om in die A-serie van Canon te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |