abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24141296
Mijn vader wil een Nikon D70 gaan kopen, en heeft dat ding gezien voor ¤ 1049 (kit, incl 18-70 af-s ds). Maar er staat bij dat het een engelse versie is. Hij is bang dat er dus geen NL gebruikershandleiding en software bijzit.

De vraag is dus: Zit er dus ook geen NL spulletjes bij de engelse versie? Of zijn deze ook elders te verkrijgen?
pi_24153415
Informeer dat eens bij de leverancier van de D70. Ik ben bang dat het import is. Dat betekent geen nederlandse handleiding en als je problemen krijgt met de camera krijg je gezeik met Inca.......

De nederlandse handleiding is wel te koop (ze vragen er maar 25 euro voor................. )
Het gezeik met Inca (Nikon importeur voor NL) is irritanter.........

Suc 6 ermee
pi_24154981
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:01 schreef Oceanonix het volgende:
Informeer dat eens bij de leverancier van de D70. Ik ben bang dat het import is. Dat betekent geen nederlandse handleiding en als je problemen krijgt met de camera krijg je gezeik met Inca.......

De nederlandse handleiding is wel te koop (ze vragen er maar 25 euro voor................. )
Het gezeik met Inca (Nikon importeur voor NL) is irritanter.........

Suc 6 ermee
Ik zal eens informeren bij ze. Mischien moet 'ie dan toch maar die ¤100-150
extra uitgeven. Als het engelse import is moet hij ook nog een andere stekker hebben, kost ook weer een euro'tje of 10 (als je een UK->NL verloopstekker neemt).
  donderdag 23 december 2004 @ 11:54:44 #109
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_24155863
Iemand ervaring met de kodak DX7590?
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_24164622
Dit is meer een ik-zoek-een-memory-geval-voor-m'n-digitale-camera vraag maar dat mag wel he
Kan deze

in de Sony DSC-P73?
Learn the rules and break them.
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:23:05 #111
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24181341
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:54 schreef Yorout het volgende:
Iemand ervaring met de kodak DX7590?
Je kan altijd op www.kieskeurig.nl kijken of op www.dcresoure.com
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24188520
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:23 schreef Robertje het volgende:

[..]

Je kan altijd op www.kieskeurig.nl kijken of op www.dcresoure.com
www.dpreview.com is ook een aardige site staan goed uitgebreide revieuws van nagenoeg alle camera's. Ook veel achtergrondinfo over de techniek, als je daar interesse in hebt.

De Nikon D70 vaderlief heeft 'm inmiddels gekocht, is een fijne camera. De basis functies heb je zo door (heb ervaring met een fuji-602 slr-achtige). en voelt gewoon lekker aan in de hand.
pi_24226133
Ik kan bij Electric City (V&D) een camera van ongveveer tussen de 350-399 euro uitzoeken, ik wil iets gelijkswaardigs of beter als mijn inmiddels kapotte Canon Powershot A80.

Kan iemand mij wat aanraden ? ik zou ook gewoon dezelfde weer kunne halen maar die verkopen ze daar niet meet zover ik weet..
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 27 december 2004 @ 11:16:01 #114
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24232274
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:35 schreef TwztId het volgende:
Ik kan bij Electric City (V&D) een camera van ongveveer tussen de 350-399 euro uitzoeken, ik wil iets gelijkswaardigs of beter als mijn inmiddels kapotte Canon Powershot A80.

Kan iemand mij wat aanraden ? ik zou ook gewoon dezelfde weer kunne halen maar die verkopen ze daar niet meet zover ik weet..
Voor een beetje advies is het wellicht aan te raden om naast het budget ook een gebruiksgebied van de camera aan te geven, oftewel met welk doel koop je de camerahobbygebruik, huis/tuin/keuken etc....

Als je al flink tevreden was over een A80 is het misschien een goeie zaak om in die A-serie van Canon te blijven .
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_24237973
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:16 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Voor een beetje advies is het wellicht aan te raden om naast het budget ook een gebruiksgebied van de camera aan te geven, oftewel met welk doel koop je de camerahobbygebruik, huis/tuin/keuken etc....

Als je al flink tevreden was over een A80 is het misschien een goeie zaak om in die A-serie van Canon te blijven .
Ja ik was ook van plan de A95 te halen, mits die in die prijscategorie valt en of ze hem uberhaupt hebben.. maar mocht dat niet zo zijn dan zou ik echt niet weten wat voor camera een beetje dezelfde kwaliteit leverd als me oude A80..

En ik gebruik de camera alleen voor feestjes enzo, foto's van mezelf, spullen, vakantie etc..
pi_24249862
Ben dus zoals velen op zoek naar een nieuwe digicam,
Heb rond de 350 euro te besteden, zou er eventueel wel wat overheen kunnen gaan maar niet te veel..

Het gaat mij vooral om scherpe foto's kunnen maken, zowel portret als natuurfotos..
vooral bedoeld voor artistieke foto's, ben wel gewoon een amateur though
Een compactcamera heb ik al, deze hoeft dat dus niet te zijn..
Van dat groothoek-gebeuren weet ik nog niet veel af, dus daarin heb ik ook nog niet echt eisen

Alle suggesties zijn welkom
La Résistance
  dinsdag 28 december 2004 @ 09:38:52 #117
101983 exile0000
mad scientist
pi_24250847
Vergeet niet wat geld over te houden voor een geheugenkaartje, batterijen+lader, tasje, statief en wat je er allemaal nog meer bij wilt hebben / nodig hebt.
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
pi_24255228
Nou, jullie hebben me overtuigd (zie vorige pagina )
Maar nu nog hulp bij het utizoeken Ik dacht zelf aan iets van:

* 3 Megapixel
* 3x Opt. Zoom
* ISO 400 gewenst, aangezien ik ook foto's van een gala wil maken

Wat zijn de andere punten waar ik op moet letten? Klopt mijn inschatting van ISO 400 een beetje? Iemand een tip welke geschikt voor mij zou kunnen zijn?!
  woensdag 29 december 2004 @ 12:41:28 #119
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_24274169
dubbeldepubbel
if you assume nothing you assume you know everything
  woensdag 29 december 2004 @ 12:42:27 #120
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_24274192
Voor de mensen die denken aan een Z2, ik verkoop mijn Z3, hij staat op dit moment op ebay. Geen problemen maar inherent aan de ultrazoom is de lage lichtgevoeligheid, ik wil de utrlazoom nu opofferen voor meer lichtgevoeligheid.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=48537&item=3862726288&rd=1&ssPageName=WDVW

Daaropvolgend, ik zoek een nieuwe camera, meer lichtgevoeligheid, meer manuele mogelijkheden en misschien iets zwaarder, suggesties ?

Wat is de non-slr met de grootste lichtgevoeligheid, dus met het grootste ccd-oppervlak ?
if you assume nothing you assume you know everything
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')