Ok. dankje wel jullie beidenquote:Op zondag 27 februari 2005 17:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Geen ervaring met de camera, maar als ik een paar reviews lees zou ik voor de Canon gaan.
De Canon is iets groter en zwaarder door de 4 baterijen. Dit is niet altijd een nadeel, omdat een zwaardere camera over het algemeen beter in de hand ligt. Eigenlijk is het nogal afhankelijk waar je hem voor wil gebruiken. De minolta schijnt nogal last te hebben met scherpstelling in lichtslechte omstandigheden.
Canon
Minolta
Heb ik net gekocht alleen ik vindt de bediening nogals ingewikkeld...Maar ik was dan ook een klikklkak kamera gewend...quote:Op zondag 12 december 2004 20:57 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe camera om foto`s van (voornamelijk) mijn kinderen te maken. Optische zoom vind ik erg handig, ook zou ik graag filmpjes (met geluid) kunnen maken. Ik wil de foto`s af laten drukken om in het fotoalbum te kunnen plakken.
Ik zit te twijfelen over de fuji finepix S5500 maar misschien is dat wat de hoog gegrepen. Ik weet het niet :-/
als je terugleest zie je dat ik al een Olympus C0765 heb gekocht en die bevaltquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:34 schreef Klonk het volgende:
@gewone man, weet niet of het mag van de mods, maar ik heb als je intresse hebt een powershot 75a te koop, ongeveer 9 maanden oud, om te voorkomen dat ik als spammerd word gezien, kijk maar even in V&A naar het topic van mij wat daarover gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |