Dat heb ik ook gezien! alleen toen ik buiten liep waren het nog kleine vlokjes...die grote heb ik gemistquote:Op maandag 13 december 2004 14:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb de eerste sneeuw gezien dit jaar![]()
In Delft, 5 hele minuten lang, grote, dikke vlokken en veel ook. Geweldig uitzicht vanaf de 5e verdieping. Maar dat is al het spectaculairs van vandaag. Die 5 minuten sneeuw was de enige neerslag en nu is het weer allemaal hetzelfde; grijs, graad of 2, windstil...
Geen ijsdag? De temperatuur is hier al sinds zaterdag niet meer boven 0 geweest!quote:Op maandag 13 december 2004 14:34 schreef Herrtee het volgende:
Hier vriest het anderhalve graad. Geen ijsdag, want vannacht was het nog boven nul. En wederom een saaie dag. Gisteren was het in Zuid-Limburg (Vijlen eo), waar ik toen was, wel heel mooi weer, stralend zonnig, beetje heiig en mooie rijpafzetting.
En op die GFS-fratsen voor 16 dagen vooruit zou ik niet teveel willen letten, dat is puur wichelroederij. Ziet er wel leuk uit, je lacht je af en toe helemaal suf over de meest onrealistische scenario's die geschetst worden
Ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 13 december 2004 15:42 schreef leviathanfd het volgende:
Wat trouwens heel erg opvalt vandaag, is dat het effect van de inversie in onze omgeving stukken minder is! Ik de Ardennen vriest het hogerop ook, gisteren was het daar +6! Alleen in Duitslland (rond de 1000 m) is het boven 0.
Ik doelde op mijn eigen omgevingquote:Op maandag 13 december 2004 15:32 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Geen ijsdag? De temperatuur is hier al sinds zaterdag niet meer boven 0 geweest!
Ook op weerwoord zag ik. Nou ik heb hier nu een tact van -1.4. Niet echt laag en geen openingen in de bewolking voor de vallende sterren die vandaag heel veel vallen...quote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef leviathanfd het volgende:
Maastricht meldt 2 ijsdagen op rij!!! Gisteren max -2, vandaag max -2! Temp nu rond -5.
-3 kan gevoelens temp zijnquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:17 schreef JoeKurr het volgende:
Kom net bij vliegbasis Gilze-Rijen vandaan, ik heb daar ff een Antonov An-124 opgewacht
Petje af voor de piloten, zelfs toen hij over de weg heen vloog waar we stonden konden we hem nauwelijks zien.
Het is daar op dit moment bijzonder mistig, en je zou niet zeggen dat het er +3 graden is, eerder -3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |