1: Weet ik wordt nog aangepastquote:Op maandag 6 december 2004 21:32 schreef JoeKurr het volgende:
Ziet er netjes uit, alleen nog een paar puntjes:
- Hij heet weer websit
- In Firefox staan de kaders met de zijkanten tegen elkaar aan, is waarschijnlijk wel met CSS op te lossen.
Maar mooi ontwerp
Is goedquote:Op maandag 6 december 2004 22:06 schreef JoeKurr het volgende:
Ik kan wel ff een opzetje maken in CSS
Dat zit er al een hele tijd aan te komen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:57 schreef kree het volgende:
Hebben jullie nog niet gehoord van de komende mini-ijstijd, door het broeikaseffect dan?
Je moet het gewoon positief zien.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:52 schreef drelletje het volgende:
saai weer en saai fok topic... zucht... Naja meer tijd om mijn huiswerk te doen ofzo
Kon niet een dag voorbij laten gaan zonder een reactie in dit topic. Zeker nog tot de 15e met dit weer trouwensMaak je borst maar nat. Damn
Dat klopt welquote:Op woensdag 8 december 2004 00:43 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Je moet het gewoon positief zien.
Dit saaie weer is een ideale gelegenheid om rustig aan websites te sleutelen zonder dat je constant heen en weer hoeft te rennen tussen het raam en je PC.
Ik ben nu eindelijk eens aan het experimenteren met de FTP mogelijkheden van mijn webcam, zodat ik van interessante dagen straks time-lapse filmpjes kan maken.
Dat test ik liever nu dan dat ik straks een heftige bui mis.
Mail ff wat je niet snapt, dan kijk ik daar morgen ff naar, ik ga nu naar bedquote:Op woensdag 8 december 2004 00:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat klopt wel
Ben ook nog druk bezig.
Heb je mail ontvangen maar ik snap een paar dingen even niet helemaal of ik moet nou zo dom zijn
IK WIL WIND!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 08:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mistig, vochtig (alsof het de hele nacht heeft geregend) en, uiteraard, windstil (en dat is ook al dágenlang zo en het verwondert me elke ochtend weer dat het wéér windstil is zo langs de kust).
Ik vind het geweldig weer eigenlijk, alleen mag het wel heel wat kouder zijn.
Heb er gister nog een mooie film over gezien, The Day after Tomorrow. Zover zal het nooit komen hier (denk ik). Als het zover is zal de temperatuur hier flink dalen en krijgen we het klimaat van Zweden of Finland.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:57 schreef kree het volgende:
Hebben jullie nog niet gehoord van de komende mini-ijstijd, door het broeikaseffect dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |