quote:Op donderdag 2 december 2004 18:10 schreef Nyluzzz het volgende:
nou hebben ze de TT gewijzigd, hebben ze hem ook meteen verkloot
quote:
Friesland
Bordspel met een M.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:37 schreef Ronald1903 het volgende:
Baantjer (Vanavond weer)
[afbeelding]
Iets wat je voor de ramen hangt met een G
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:12 schreef Ronald1903 het volgende:
Lay back and relax...
[afbeelding]
Stad waar een man onder de metro is gekomen met een A
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:03 schreef pos het volgende:
[..]
jajaaa....en een popgroep met een T is zeker ook The Rolling Stones
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:04 schreef Ronald1903 het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook al niet helemaal 100% goedgekeurd. Gaan we door?
Een koortslip is een virus-infectie van de huid op of nabij de lippen. De klachten beginnen typisch met plaatselijke jeuk en branderigheid van de huid. De huid zwelt op, wordt rood en vervolgens ontstaan kleine blaasjes. Na enkele dagen drogen de blaasjes in tot korstjes. Na ongeveer 10 dagen is de lip weer helemaal genezen. Kenmerkend voor een koortslip is dat hij met enige regelmaat terugkomtquote:Op zondag 5 december 2004 01:01 schreef stromboli het volgende:
Iets op je lip met een K
quote:Op zondag 5 december 2004 13:58 schreef ekenit het volgende:
Alcatel
[afbeelding]
Hobbywinkel on-line met een J
voor ons is het gewoon Kongo...quote:Op zondag 5 december 2004 16:35 schreef numero_uno het volgende:
leuk dat Congo hier met een C geschreven staat
heel goedquote:Op zondag 5 december 2004 16:55 schreef numero_uno het volgende:
zijn de corrs iers? zo ja dan hier de plaat
[afbeelding] en eeeeh...... Computer merk met een P
sorry maar ik was duz echt eerder als Ronald1930...quote:Op zondag 5 december 2004 17:04 schreef numero_uno het volgende:
speerwerpen
[afbeelding]
kan ook met de motor met een S
Ja was ook nog antwoord op vorige vraag 3 vragen geledenquote:Op zondag 5 december 2004 17:21 schreef numero_uno het volgende:
Fout dus die telt niet
Daar kwam ik ook achter al ware het enigszins te laatquote:Op zondag 5 december 2004 17:27 schreef numero_uno het volgende:
Die vraag had ik al beantwoord bovenaan deze pagina
lol .. laat me raden .. repertoire : hardcore ?quote:
Kedeng van Guus Meeuwis en Vagant..quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:31 schreef peejdorie het volgende:
Envelop
[afbeelding]
ritmisch liedje over de NS met een K
Wat doet de toren van Pisa in rome?quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:19 schreef Dark_Prince het volgende:
Rome
[afbeelding]
Japanse Soap ster (man)
Sivreffok eleg bedoel je misschienquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:44 schreef Dark_Prince het volgende:
Gele Koffervis(nu is ie toch wel goed hoop ik?
)
*kuch*quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:55 schreef stromboli het volgende:
[..]
Sivreffok eleg bedoel je misschien![]()
Ik mis de S ergensquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:44 schreef Dark_Prince het volgende:
Gele Koffervis(nu is ie toch wel goed hoop ik?
)
[afbeelding]
Japanse Soap ster (man) met een T
tering de tering, ik moet echt wakker wordenquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:37 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ik mis de S ergens
Je weet wel, dat gele wezen met die vierkante broek!
lol, ik heb de voorgaande posts ff teruggelezen maar er is echt niet uit te komenquote:tering de tering, ik moet echt wakker worden![]()
![]()
kzal me vandaag ff terugtrekken![]()
Videokaartquote:Op woensdag 8 december 2004 00:15 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
Computeronderdeel met een V
bliksemquote:Op woensdag 8 december 2004 00:44 schreef BwennieBren het volgende:
Weerverschijnsel met een B
Ik was te laat!quote:
Ja ik kwam het forum niet meer op dus kon het niet snel veranderen..quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:58 schreef peejdorie het volgende:
nogal ja.. dubbelpost én ikke was eersie
Bedoelde Almere, maar vooruit, ik reken hem goed!quote:Op woensdag 8 december 2004 10:14 schreef numero_uno het volgende:
Aalten
[afbeelding]
Braziliaans talent met een R
De Huub van der Lubbe dijk?? Waar ligt die??quote:Op woensdag 8 december 2004 08:25 schreef Deang het volgende:
Huub van der Lubbe
[afbeelding]
Groot Eetcafe in amsterdam met een K
Amsteldiep?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:52 schreef achterop23 het volgende:
Queens of the stoneage
[afbeelding]
of bedoel je Queen
[afbeelding]
Water beginnend met een A
en je plaatje dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:15 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Amsteldiep?
Aquarius sportwater?
Brak japans/chinees/koreaans audiomerk beginnend met een Y
Kan Yan Peter Balkenende?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:18 schreef numero_uno het volgende:
Spinazie
[afbeelding]
Wereldleider met een Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |