Misschien een stomme vraag, maar wat ga je met die gordijnen doen als je gaat verhuizen?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:00 schreef devzero het volgende:
Let vooral op de gordijnen
[[url=http://www.freefilebox.com/ims/pic.php?u=32DXnzS&i=332]afbeelding][/url]
klikbaar voor een grote versie
Nou Jump & BlueCurl, ik wacht
paintquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:55 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn pa heeft de digicam mee en ik weet niet of ik foto's op mijn pc heb staan
quote:
lees: als je iemand weet die ze wil hebben dan kan hij/zij ze krijgen (maar ze zijn maar 1.5 meter breed of zo)quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:12 schreef Troel het volgende:
lees: als je ze weggooit, weet ik wel iemand die geinteresseerd is
*steekt vinger op*quote:Op zondag 5 december 2004 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
lees: als je iemand weet die ze wil hebben dan kan hij/zij ze krijgen (maar ze zijn maar 1.5 meter breed of zo)
had ik ook maar thuis de luxe van een Bertquote:Op zondag 5 december 2004 09:39 schreef Troel het volgende:
Als ik nu een foto van mijn bed ga maken gaat Bert gillen
Ik heb zelf niet van die boeken, maar boven Berts bureau staan er heeeeel veel. Gelukkig weet hij veel uit zijn hoofd en hoef ik dus niet in die boeken te zoeken.
Prima. Ik weet niet wat makkelijker is, dat ik ze opstuur per post of dat je ze ophaalt als je toevallig in de buurt bent.quote:
Je mag hem wel een keer lenenquote:Op zondag 5 december 2004 09:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
had ik ook maar thuis de luxe van een Bertzijn Berten ergens te koop?
Ik weet niet waar je woontquote:Op zondag 5 december 2004 10:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima. Ik weet niet wat makkelijker is, dat ik ze opstuur per post of dat je ze ophaalt als je toevallig in de buurt bent.
Dat is toch ook vlakbij Amsterdam?quote:Op zondag 5 december 2004 11:36 schreef BlueCurl het volgende:
Oestgeest ligt toch vlak bij Leiden?
Zie profile, vlakbij Lucillequote:Op zondag 5 december 2004 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont
Maar volgens mij was dat iets van Amsterdam toch? Volgens mij ben ik dan niet echt toevallig in de buurt...
Geef maar even door wat de verzendkosten zijn.
HEY! Niet zo denigrerend he? Oorspronkelijk ben ik een Amsterdammerquote:Op zondag 5 december 2004 11:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Zie profile, vlakbij LucilleMaar voor jullie boeren niet-randstedelingen is dat allemaal "amsterdam"
![]()
Ik zal ze binnenkort op de bus doen, eerst verpakkingsmateriaal vinden.
De trein van Rotterdam naar Schiphol stopt ook in Den Haag HSquote:Op zondag 5 december 2004 11:37 schreef Troel het volgende:
Waarom gaat de trein naar Schiphol anders via Leiden
Die trein neem ik nooitquote:Op zondag 5 december 2004 11:41 schreef devzero het volgende:
[..]
De trein van Rotterdam naar Schiphol stopt ook in Den Haag HS
quote:Op zondag 5 december 2004 11:39 schreef Marty26 het volgende:
Zo weer sinterklaas dingen enzo... Dus tot vanavond maar weer
Schiet je dan nooit in de stres of je nou wel of niet over moet stappen in Amersfoortquote:Op zondag 5 december 2004 11:42 schreef Troel het volgende:
Hier gaat alles gewoon een stuk simpeler. Je stapt in Enschede op de trein en komt er in Den haag, Rotterdam, Amsterdam of Schiphol weer uit.
Maar goed dat je geen topografie hoeft te geven op de lagere schoolquote:Op zondag 5 december 2004 11:40 schreef Troel het volgende:
En dat ik nog nooit van mijn leven in Leiden ben geweest... Tja
Nee, eigenlijk niet... Want de treinen om het hele uur gaan naar Den Haag/Rotterdam en de treinen om het halve uur gaan naar Amsterdam.quote:Op zondag 5 december 2004 11:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Schiet je dan nooit in de stres of je nou wel of niet over moet stappen in Amersfoort![]()
Ik dacht toch echt dat ik je vanmorgen over de daken zag rijden met je paardquote:Op zondag 5 december 2004 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
W ij doen niet aan sinterklaas trouwens
maar goed dat ik daar altijd een 10 voor hadquote:Op zondag 5 december 2004 11:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen topografie hoeft te geven op de lagere school
en het was inderdaad een zeer goede filmquote:Op zondag 5 december 2004 00:24 schreef BlueCurl het volgende:
Whaa ik was ff weg gna gna.
jump the last castle is een goede film!
wou eens weten wat die "curl" eigenlijk betekende, maar had beter je website eens bezochtquote:Op zondag 5 december 2004 00:28 schreef BlueCurl het volgende:
http://images.internix.be/files/Slowchat/bluecurl.gif
jump????
die boek van PHP heb ik ook liggen. Hou wel rekening mee dat die wel ietsjes verouderd is en sommige dingen niet meer werkenquote:Op zondag 5 december 2004 09:37 schreef BlueCurl het volgende:Goedemorgen allemaal
!
ik heb nog een mooie foto van mijn bed. ter voorbereiding als ik geen ASP meer ga gebruiken op me stage
[afbeelding]
eens kijken wanneer ik 19 en een half jaar benquote:Op zondag 5 december 2004 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
dat heb ik over 16 dagen!
dan ben ik 20 en een half jaar
quote:Op zondag 5 december 2004 11:48 schreef Troel het volgende:
Ow, Ik feliciteer mijzelf bij deze met mijn 22 en een halve verjaardag!
quote:Op zondag 5 december 2004 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
bedoel je nu dat troel een heer is ?quote:Op zondag 5 december 2004 12:02 schreef cygnusx het volgende:
koel, goedemorgen, heren (troel..)
kijk dan ook maar meteen ff hoelang je nog te leven hebtquote:Op zondag 5 december 2004 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
nee, heren EN troel, troel is toch vrouwelijk?quote:
http://images.google.com/images?q=bluecurlquote:Op zondag 5 december 2004 11:58 schreef Jump het volgende:
wou eens weten wat die "curl" eigenlijk betekende, maar had beter je website eens bezocht
Dat is gewoon mn hobbyquote:Op zondag 5 december 2004 11:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik je vanmorgen over de daken zag rijden met je paard![]()
ik vind toch dat je die muts eens moet vernieuwen, das zoo jaren 80 ...quote:Op zondag 5 december 2004 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mn hobby
iets mis mee?
Weer dakpannen kapot geschopt?
Hoe vind je me nieuwe jurk trouwens?
Ik heb nu een mooie rooie tint
quote:Op zondag 5 december 2004 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
Hoe vind je me nieuwe jurk trouwens?
te vroeg!quote:Op zondag 5 december 2004 12:07 schreef Jump het volgende:
ow, nog 5 replies en nieuw deel staat er al
Forum Opties | |
---|---|