Nee, eigenlijk niet... Want de treinen om het hele uur gaan naar Den Haag/Rotterdam en de treinen om het halve uur gaan naar Amsterdam.quote:Op zondag 5 december 2004 11:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Schiet je dan nooit in de stres of je nou wel of niet over moet stappen in Amersfoort![]()
Ik dacht toch echt dat ik je vanmorgen over de daken zag rijden met je paardquote:Op zondag 5 december 2004 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
W ij doen niet aan sinterklaas trouwens
maar goed dat ik daar altijd een 10 voor hadquote:Op zondag 5 december 2004 11:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen topografie hoeft te geven op de lagere school
en het was inderdaad een zeer goede filmquote:Op zondag 5 december 2004 00:24 schreef BlueCurl het volgende:
Whaa ik was ff weg gna gna.
jump the last castle is een goede film!
wou eens weten wat die "curl" eigenlijk betekende, maar had beter je website eens bezochtquote:Op zondag 5 december 2004 00:28 schreef BlueCurl het volgende:
http://images.internix.be/files/Slowchat/bluecurl.gif
jump????
die boek van PHP heb ik ook liggen. Hou wel rekening mee dat die wel ietsjes verouderd is en sommige dingen niet meer werkenquote:Op zondag 5 december 2004 09:37 schreef BlueCurl het volgende:Goedemorgen allemaal
!
ik heb nog een mooie foto van mijn bed. ter voorbereiding als ik geen ASP meer ga gebruiken op me stage
[afbeelding]
eens kijken wanneer ik 19 en een half jaar benquote:Op zondag 5 december 2004 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
dat heb ik over 16 dagen!
dan ben ik 20 en een half jaar
quote:Op zondag 5 december 2004 11:48 schreef Troel het volgende:
Ow, Ik feliciteer mijzelf bij deze met mijn 22 en een halve verjaardag!
quote:Op zondag 5 december 2004 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
bedoel je nu dat troel een heer is ?quote:Op zondag 5 december 2004 12:02 schreef cygnusx het volgende:
koel, goedemorgen, heren (troel..)
kijk dan ook maar meteen ff hoelang je nog te leven hebtquote:Op zondag 5 december 2004 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
nee, heren EN troel, troel is toch vrouwelijk?quote:
http://images.google.com/images?q=bluecurlquote:Op zondag 5 december 2004 11:58 schreef Jump het volgende:
wou eens weten wat die "curl" eigenlijk betekende, maar had beter je website eens bezocht
Dat is gewoon mn hobbyquote:Op zondag 5 december 2004 11:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik je vanmorgen over de daken zag rijden met je paard![]()
ik vind toch dat je die muts eens moet vernieuwen, das zoo jaren 80 ...quote:Op zondag 5 december 2004 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mn hobby
iets mis mee?
Weer dakpannen kapot geschopt?
Hoe vind je me nieuwe jurk trouwens?
Ik heb nu een mooie rooie tint
quote:Op zondag 5 december 2004 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
Hoe vind je me nieuwe jurk trouwens?
te vroeg!quote:Op zondag 5 december 2004 12:07 schreef Jump het volgende:
ow, nog 5 replies en nieuw deel staat er al
| Forum Opties | |
|---|---|