abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2004 @ 21:58:33 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23724721
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmm zie ik nu pas.

Zou ook kunnen dat ze hopen iets meer rente te cachen..

Hebben zij even pech. Ik sta zelden tot nooit meer dan 100 euro in het rood.

Dat ik 1000 euro heb, wil niet zeggen dat ik me ook maar flink in de schulden steek.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23724763
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:58 schreef longinus het volgende:
De rabobank heeft het een keer gepresteerd om mij te vertellen hoe ik mijn geld het beste uit kon geven.
En dat terwijl ik nooit rood stond, ze gingen uit van mijn leeftijd.
Meteen de bank opgezegt en naar een betere bank verhuist.

dus als je van MSN vandaag zown dingetje ziet van het NIBUD neem je ook gelijk ICQ?
*btw, ik vind Rabo top, vooral dat internet, dat het betalen snel wordt overgemaakt, de internationale ondersteuning die er is, en het Rabo direct betalen op bijv. Ticketbox vind ik superhandig
-
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:37:17 #28
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_23732812
ik zit bij fortis en kan dacht ik ¤10 max rood staan. vind dit persoonlijk erg prettig.
zoals zovaak al gezegd: loopt effe een kantoortje binnen en ze kunnen je voorlichten over alles.
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 10:40:44 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_23732877
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:25 schreef OMG het volgende:

[..]

Dus morgen eens naar de bank, vragen of dat nog mogelijk is (rood staan activeren) en per wanneer dat dan in gaat.

Wederom bedankt iedereen.

Als je een student bent en niet bij BKR bekend bent, zal het geen probleem zijn en kan het meteen ingaan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_23734340
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Niet dus. Alleen automatische incasso wordt geblokkeerd. Het gehele positieve saldo is daarna alsnog beschikbaar.

Waarom werd mijn creditcard, bankpas en rekening geblokkeerd dan? Ik stond over de kredietlimiet en had de eerste brief nooit gelezen of vergeten. Ik moest toen naar de bank, mijn verhaal doen, kreeg in eerste instantie mijn creditcard niet meer terug en mijn bankpas moest opnieuw aangevraagd worden.

Leg mij dat dan eens uit?

En voor de duidelijkheid: ik mag 1000 rood staan. Stond 1130 rood. Brief gehad (dezelfde als TS), niet gelezen of vergeten, blokkade. Punt.

En dat was niet eerder gebeurd.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:57:14 #31
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_23734484
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:50 schreef Just.an.Illusion het volgende:

[..]

Waarom werd mijn creditcard, bankpas en rekening geblokkeerd dan? Ik stond over de kredietlimiet en had de eerste brief nooit gelezen of vergeten. Ik moest toen naar de bank, mijn verhaal doen, kreeg in eerste instantie mijn creditcard niet meer terug en mijn bankpas moest opnieuw aangevraagd worden.

Ik kan mij niet voorstellen dat niet in de brief is gemeld dat alles geblokkeerd/opgeheven zou worden. Was dit overigens rabo bank of een andere bank? Ik weet dat ze bij ABN wel vrij rigoreus zijn, dat geeft ABN echter ook duidelijk aan in de brieven die zij sturen.
pi_23734487
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:50 schreef Just.an.Illusion het volgende:

[..]

Leg mij dat dan eens uit?

En voor de duidelijkheid: ik mag 1000 rood staan. Stond 1130 rood. Brief gehad (dezelfde als TS), niet gelezen of vergeten, blokkade. Punt.

En dat was niet eerder gebeurd.

ditzelfde heb ik ook wel eens gehad bij de SNS bank.
eerst vragen ze je het debet saldo aan te vullen tot aan je kredietlimiet.. (bij mij toen 680 euro..stond 780 rood ofzo) ..2 weken later was kredietlimiet komen te vervallen en moest ik alles aanvullen tot 0 *slik*
kreeg overigens beide brieven op hetzelfde moment

toen maar snel even braaf alles aangevuld en nu mag ik daar ook weer gewoon roodstaan.. wel zo makkelijk
pi_23734602
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik kan mij niet voorstellen dat niet in de brief is gemeld dat alles geblokkeerd/opgeheven zou worden. Was dit overigens rabo bank of een andere bank? Ik weet dat ze bij ABN wel vrij rigoreus zijn, dat geeft ABN echter ook duidelijk aan in de brieven die zij sturen.

Rabo. En nee, dat stond niet in de brief. Maar toen ik niet op hetgeen wat wel in de brief stond reageerde, werd de blokkering gewoon doorgezet.

Edit: ik vraag trouwens hoe jij dat kunt verklaren. Je weet het allemaal zo goed, blijkbaar. En de feiten zijn zoals ik je vertel. Niet anders. Ik hoor het graag.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:04:52 #34
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_23734629
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:03 schreef Just.an.Illusion het volgende:

[..]

Rabo. En nee, dat stond niet in de brief. Maar toen ik niet op hetgeen wat wel in de brief stond reageerde, werd de blokkering gewoon doorgezet.

Dat is wel een vreemde gang van zaken. Destijds had je ze wellicht aansprakelijk kunnen stellen.
pi_23735179
Ik heb een contract getekend waar dat gewoon in stond. Volgens mij. Ik geef ze groot gelijk, want je moet je gewoon aan je afspraken houden - zeker op financieel gebied. Maar het is wel klote op dat moment.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:34:25 #36
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23735262
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:53 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Als je de instructies in de brief niet opvolgt wordt je rekening, incl. passen, geblokkeerd. Eigen ervaring enzo, bla bla. Dus gewoon doen wat er in die brief staat.

Als je krediet hebt, in ieder geval is dit zo bij mijn rekening, en je maakt er gebruik van, moet je in de daaropvolgende maand minimaal 25 euro op je rekening storten. Als je dat niet doet, wordt inderdaad alles geblokkeerd. Daar is weinig vreemds aan.

Dat staat trouwens wel in die brief. Bij mij in ieder geval wel. Elke maand stond het er weer in.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23738457
Vanochtend eens naar de bank geweest. Binnen 10 minuten was het geregeld en ik kan er vanaf morgen gebruik van maken. Kredietlimiet tot ¤1000.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 15:06:52 #38
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_23738752
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:54 schreef OMG het volgende:
Vanochtend eens naar de bank geweest. Binnen 10 minuten was het geregeld en ik kan er vanaf morgen gebruik van maken. Kredietlimiet tot ¤1000.

Ik had niet anders verwacht.

Maar goed, ik werk dan ook bij de Rabo.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')