quote:Op donderdag 2 december 2004 13:14 schreef MikeyMan het volgende:
En Bugatti, Lamborghini en Bentley vergeet je nog...
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bugatti en Lamborghini vallen onder Audi, en niet direct onder VAG.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:27 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Kut ik rijd dus in feite in een veredelde (sl)Opel
Saab verkoopt in de VS impreza's plus onder de naam Saab 9-2x. Ze zijn qua uiterlijk nog wel aangepast, maar de techniek blijft 100% Subaru.quote:Op donderdag 2 december 2004 21:30 schreef yup het volgende:
[..]
Wat voor bak? Impreza GTT/WRX/STi?? Dat is geen veredelde Opel, volgens mij zit er geen enkele Opel onderdeel in. De nieuwe Subaru's ofzo hebben wel wat met Saab enzo weet niet.
Automotive Group , leuk verzonnen... maar slaat nergens op.quote:
De VAG groep is gewoon de bestequote:Op maandag 27 december 2004 23:54 schreef Steve-O het volgende:
Tering GM is groot
Jammer dat er een hoop prutmerken tussen zitten.
alleen jammer dat ze lelijke auto's makenquote:
Met Rolls Royce hebben ze anders aardig wat problemen gehad. Problemen met, jawel, Volkswagen, die Bentley en de gezamenlijke fabriek voor de neus van BMW wegkaapten. En nu hebben ze inderdaad Mini, maar daarvoor hadden ze een heel Brits pakket onder de Rover-vlag dat ze met aardig wat verlies (en zonder Mini) hebben doorverkocht. Volgens mij was de reden dat Mini niet bij die verkoop zat trouwens dat ze al zo veel geld hadden gestoken in de ontwikkeling van de nieuwe Mini.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:14 schreef yup het volgende:
Less is more...
BMW is beste vinnik, zij hebben weinig problemen nu qua financien...
Niet zo verwonderlijk ook, zij hebben de Mini (succesvol en kleine autootje met BMW techniek) en Rolls Royce in handen...
Is beter dat ze maar weinig merken hebben, en toevallig hebben ze 2 zeer goeie merken in handen... Vrijwel alleen maar voordelen...
watch it!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:16 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
alleen jammer dat ze lelijke auto's maken
Donkervoort is volgens mij nog steeds onafhankelijk. Ik denk alleen dat dealers die alleen Donkervoorts verkopen weinig bestaansrecht hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:34 schreef Hihat het volgende:
En hoe zit het met Donkervoort? Dat wordt bijvoorbeeld verkocht door de Van Mossel Groep (Audi, Volkswagen dealer). Valt dat ook onder VAG?
quote:In 1995 a technical collaboration with Audi AG and Donkervoort was set up. The collaboration led to the incorporation of the Audi 1.8 T 5V engines in the current D8 models for the D8.
Volkswagen heeft Bentley en BMW heeft Rolls Royce in handen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:35 schreef Passione het volgende:
BMW heeft toch niet alles van Rolls Royce in handen? Alleen de motoren toch? Of in ieder geval, er was iets mee... Volkswagen heeft er ook een dikke vinger in de pap.
die bmw neus staat mij gewoon niet aan en laten ze die nou net op iedere bmw zetten...quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:38 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
die bmw neus staat mij gewoon niet aan en laten ze die nou net op iedere bmw zetten...
bmw 8serie vind ik daarintegen wel cewl
Anders lees je mijn post evenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:35 schreef Passione het volgende:
BMW heeft toch niet alles van Rolls Royce in handen? Alleen de motoren toch? Of in ieder geval, er was iets mee... Volkswagen heeft er ook een dikke vinger in de pap.
Die verkoop waar ik het over had was toen de Mini nog lang niet klaar was, en het succes nog zeker niet vanzelfsprekend. Volgens mij hadden de eerste tests het ook over een te lomp uitgevallen mislukte kloon van een heel leuke auro, of zoquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:51 schreef yup het volgende:
De Mini verkoopt ook nog eens erg goed, volgens mij ook een reden om Mini niet te verkopen...
Dat zijn inderdaad de twee 'merkengroepen', maar het blijft allemaal vag (zie ook: http://www.volkswagen-ag.de/german/defaultNS.html)quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:28 schreef Ahura het volgende:
De VAG groep is al geruime tijd gesplits:
Seat - Lamborghini - Audi
en
VW - Skoda - Bugatti - Bentley
En dat is dan weer heel persoonlijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:03 schreef yup het volgende:
Ik vind de nieuwe absoluut een waardige opvolger.
Kan je bijv. van de New Beetle niet zeggen...
Dat bedoelde ik...
the new Beetle is gewoon FAG ipv van VAGquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:35 schreef Ahura het volgende:
The new Beetle is ontzettend lomp
Nee, het is net andersom...quote:Op donderdag 2 december 2004 21:27 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Kut ik rijd dus in feite in een veredelde (sl)Opel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |