Tjah, 15.000 man op de Noordzijde maar een normaal lied komt er niet uit. Je hoort een paar man aanzetten maar echt niemand neemt overquote:Op maandag 6 december 2004 10:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Fluisteren jullie die liederen dan? Want jullie zijn al tijden niet te horen
Ik twijfel een beetje of Gullit op de goede momenten kritiek geeft...quote:Op maandag 6 december 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ruud moet wel ophouden zijn spelers zo neer te zetten. Nu weer over irritant veel balverlies.
Ebi krijgt een blow-maatje!quote:JAMAICAAN WEEK OP PROEF BIJ FEYENOORD
De Jamaicaan Damani Ralph is de komende week op proef bij Feyenoord. De 24-jarige aanvaller staat momenteel onder contract bij het Amerikaanse Chicago Fire, de oude club van PSV’er DaMarcus Beasley. Ralph is international van Jamaica. De technische staf van Feyenoord zal na die week beslissen of de uit Kingston afkomstige aanvaller een contract krijgt aangeboden.
Ralph is de tweede speler uit de Major League Soccer die dit seizoen een stageperiode loopt bij Feyenoord. Clint Dempsey maakte tijdens de week dat hij meetrainde onvoldoende indruk om een contract af te dwingen.
Ja, en daarom erger ik me juist kapot dat we mede door Paauwe onder Bjax staan.quote:Op maandag 6 december 2004 09:43 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zo is het en niet anders.
[..]
Wat is dit nou voor kutopmerking, ben je nou Feyenoord supporter of niet.![]()
Tuurlijk, maar dan mag je als supporter ook een beetje inzet verwachten van de spelers. M'n geduld met Paauwe is gewoon op en ik voel me machteloos als hij weer eens z'n man laat gaan of een overtreding maakt waardoor we in gevaar komen. Dat fluiten is echt niet bedoeld om Paauwe zich kut te laten voelen, maar meer om een signaal af te geven. Ik gun die jongen echt wel wat, maar hij verneukt het keer op keer zodat wij net zoveel tegendoelpunten als een middenmotor hebben. Ook Mtilliga is daar schuldig aan trouwens.quote:Het Feyenoord legioen steunt in voor- en tegenspoed hun elftal tijdens de wedstrijden. Als je commentaar hebt op het spel van specifieke spelers moet je dat best kunnen discussieren met elkaar. Maar tijdens een wedstrijd ga je eigen spelers toch niet uitfluiten, laat staan de trainer.
Goede spelerquote:Op maandag 6 december 2004 09:47 schreef NMGN23 het volgende:
NEC, medicijn tegen slechte reeksen...
Gefeliciteerd![]()
(1 lichtpuntje: Barreto mocht weer meedoen...)
Irie!quote:Op maandag 6 december 2004 18:54 schreef FrankyMcG het volgende:
JAMAICAAN WEEK OP PROEF BIJ FEYENOORD
De Jamaicaan Damani Ralph is de komende week op proef bij Feyenoord. De 24-jarige aanvaller staat momenteel onder contract bij het Amerikaanse Chicago Fire, de oude club van PSV’er DaMarcus Beasley. Ralph is international van Jamaica. De technische staf van Feyenoord zal na die week beslissen of de uit Kingston afkomstige aanvaller een contract krijgt aangeboden.
Ralph is de tweede speler uit de Major League Soccer die dit seizoen een stageperiode loopt bij Feyenoord. Clint Dempsey maakte tijdens de week dat hij meetrainde onvoldoende indruk om een contract af te dwingen.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:57 schreef rotskibo het volgende:
van Persie kon ik nog wel begrijpen.... zijn gedrag was kut: vrije trap van Hooijdonk opeisen, problemen met trainer, op '10' willen spelen i.p.v keuze van trainer accepteren (al wou Paauwe ook geen linksback) + zijn contract niet willen verlengen. Daar maak je je nou niet echt populair mee.
Als ie vanaf nu af en toe wat doms zegt, maar wél alle ballen tegenhoudt en geen onnodige overtredingen meer maakt, vind ik dat niet zo erg hoorquote:Paauwe heeft zich wel altijd goed gedragen, niks negatiefs gezegd of problemen veroorzaakt dus dat is wel een ander verhaal. Hij voetbalt alleen als een oud wijf, daar gaat het nu om.
Dat slaat helemaal nergens op, want dan fluit je je spelers toch ook uit? Of het nou op 1 speler is, of op 11 spelers. Uitfluiten blijft uitfluiten.quote:Kijk, als het rust is en de spelers lopen van het veld af fluit ik ook, maar dat is om een signaal te geven dat ze is wat beter moeten gaan voetballen. Maar dat is niet persoonlijk tegen een speler gericht. Maar eigen spelers persoonlijk uitfluiten is gewoon not done, je schiet er totaal niks mee op. Een voetballer moet er tegen kunnen dat hij word uitgefloten, maar niet door je eigen supporters. Altijd gedacht dat het niet bij Feyenoord zou gebeuren (bijzondere gevallen als v.Persie daargelaten) en dat je dat alleen bij psv+ajaks zou horen, maar nu gebeurt het gewoon bij Feyenoord. Op dat moment schaamde ik me er gewoon voor![]()
Ben ik met je eens, gewoon helemaal geen eigen spelers uitfluiten.quote:Op maandag 6 december 2004 21:55 schreef jerryx het volgende:
Vind ik niet echt concequent... als je niet fluit omdat een speler slecht speelt, moet je ook niet fluiten omdat ie zich vervelend gedraagt.
Precies. Het Legioen hoeft het niet te pikken dat we 4e staan omdat enkele spelers het verpesten.quote:Op dinsdag 7 december 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Maar je kan op zich wel je onvrede uiten toch?
quote:Feyenoord mijdt Saoedi-Arabië
Feyenoord reist in de winterstop niet naar het voorgenomen trainingskamp in Saoedi-Arabië. Na de aanslag op het Amerikaanse consulaat in Jeddah, waarbij twaalf mensen omkwamen, besloot de club uit te wijken naar Gran Canaria. Feyenoord doet daar tussen 5 en 12 januari mee aan het toernooi van Maspalomas.
In 2003 wonnen de Rotterdammers het toernooi en mochten zij de grote trofee, een vuurtoren, mee naar de Kuip nemen. Bij de aanstaande editie zijn Bayer Leverkusen, Rosenborg en Sparta Praag de overige deelnemers.
Een spandoek met een boodschap. Wanneer je massaal een speler gaat uitfluiten benadeel je het hele elftal vanwege de grauwe sfeer die kan ontstaan in het stadion.quote:Op dinsdag 7 december 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Maar je kan op zich wel je onvrede uiten toch?
Er valt niet over te oordelen tot hij in actie is gezien.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:35 schreef Cart_man het volgende:
Begint idd een beetje uit de klauwen te lopen met het zoeken naar 'talenten'.
Grauwe sfeer is goed, wanneer het gericht is tegen de tegenstander. Een spandoek is voor mij ook de creatiefste manier om duidelijk te maken dat het anders moet. Spreekkoren kunnen ook, dat gefluit kan ik niet hebben.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:50 schreef Showtime het volgende:
[..]
Een spandoek met een boodschap. Wanneer je massaal een speler gaat uitfluiten benadeel je het hele elftal vanwege de grauwe sfeer die kan ontstaan in het stadion.
Heb je helemaal gelijk in, maar ik kan niet geloven dat er hier in Nederland geen betere of soortgelijke spelers te halen zijn. Een centrale middenvelder hebben we ook helemaal niet nodig nu we met Ono, Buffel, de Graaf, Pardo, van den Ouweland, Ghaly en Bosschaart zitten.quote:Er valt niet over te oordelen tot hij in actie is gezien.
Ho ho, met een Jamaicaan is niks mis hè! IRIE!!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 09:35 schreef Cart_man het volgende:
Maar je hebt inderdaad gelijk, en er is nog geen verdediger langs gekomen en dat heeft toch absoluut de hoogste prioriteit.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:35 schreef Cart_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |