abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23704082
Hoge kwaliteit foto (5 megapixel)

Als je inzoomt zie je mensen vanaf de derde coupe van achteren. Voorste trein is die trein die paar uur stilgestaan heeft (klok van de camera loopt overigens een uur voor nog).

[ Bericht 8% gewijzigd door NorthernStar op 03-12-2004 21:28:29 (foto in link gezet) ]
pi_23704204
Trein wordt nu doorzocht op het station... En er rijdt nog steeds geen enkele trein verder.
  donderdag 2 december 2004 @ 00:12:28 #28
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_23704413
Men ma is net thuis, heeft vanuit gouda de trein naar alexander gepakt, en daar op de metro gestapt
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_23704759
Ze hebben GVD gewonnen, en zijn door!!
Net als Schalke trouwens.

Zieke lui, lekker rellen, en dan nota bene ook nog om niets
  donderdag 2 december 2004 @ 01:05:17 #30
106856 MociN
Live your own legend
pi_23705445
Er is dus helemaal niets gevonden, was wrs weer een valse melding.
pi_23705869
Weer niets. Onderhand niets nieuws.
pi_23707560
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:05 schreef MociN het volgende:
Er is dus helemaal niets gevonden, was wrs weer een valse melding.

as usual
OJAAJOH?
pi_23714397
IK heb vanaf 21:00 uur vastgezeten in R'dam en was pas om 2:30 uur thuis.
pi_23714491
quote:
Op woensdag 1 december 2004 22:53 schreef khuisman het volgende:
Die handgranaat heeft overigens niks met die voetbalsupporters eerder op de avond te maken volgens mij...
Alhoewel handgranaten en rellende voetbalsupporters best een natuurlijke combinatie vormen natuurlijk.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_23717274
Ik zat helaas in die trein. Om ongeveer 20.00 stapten we de trein in en een kleine half uur later vertrok de trein. Net buiten het CS stopte de trein en stonden we stil. We kregen te horen dat er rellen waren en dus mensen op het spoor waren en dus dat we niet verder konden rijden. Tot ongeveer 22.30 kregen we steeds de zelfde reden te horen. Pas na die tijd stip kregen wij te horen via een conducteur dat er een bom melding was. Om ongeveer 23.00 werd de trein vrij gegeven, maar wou de machinist niet meer rijden omdat hij zeer geschrokken was. Dus moesten we weer een half uur wachten.

Om 23.30 reden we terug naar Rotterdam Centraal en werden we opgevangen door de politie. Vervolgens werden we gebracht naar een bar (op de kosten van de NS) zodat iedereen lekker kon drinken en eten. Daar werden we tevens overhoord en werd naar ons gegevens gevraagd. Na dat werden de passagiers in groepen gesplitst en werden taxi's ingezet om iedereen naar huis te brengen.

Verder waren in de trein een aantal agenten undercover in een condecteur pak. Ook schijnt er een sluipschutters team te zijn geweest om iedereen in de gaten te houden.

Ik was pas om 01.30 thuis. Het was een avond om nooit te vergeten.
pi_23721120
Kan ik me voorstellen ja...
De 1e trein die ik weer heb zien rijden (op de bewuste trein na die idd rond half 12 achteruit het station in reed) ging pas om half 1 ofzo weer. En hoorde vandaag een conducteur tegen iemand zeggen dat ze 5 uur lang vast hadden gezeten in de kantine op het station. Op last van de politie mochten ze er niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')