abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 00:16:36 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1646822
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 15 september 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 16-09-2001 13:32]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 16 september 2001 @ 00:30:54 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1646935
Ze slapen
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 16 september 2001 @ 02:11:10 #3
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1647758
en dat blijven ze doen tot morgen ochtend
  zondag 16 september 2001 @ 06:52:51 #4
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1648338
06:50

ben ik een keer vroeg op gestaan om te streamen, liggen ze te slapen.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1648459
De hele groep is wakker.
GJ zit binnen met Kelly te praten over de criminaliteit in Nederland.
De rest zit buiten.
pi_1648500
GJ en Andries en Frank zitten te praten over goede commercials.
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  † In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 11:46:23 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1648986
11:45 uur
Tot nu toe weinig actie in huize BB. Ze murmelen wat over klusjes in huis. Gert-Jan: "Ik ga morgen de WC schoonmaken". (Fijn om te horen. Red.)

Diane rommelt een beetje met kleding.

Ze vragen zich af wanneer er een battle is. GJ: "Laten we maar zoveel mogelijk onze rust pakken, je weet toch niet hoe laat de battle komt, het kan om 8 uur zijn, maar ook om 2 uur".

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 11:49:57 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1649000
11:50 uur
Ze zijn klaar met eten (ontbijt?) en nu wil Kelly wel ff een peuk. Frank heeft nog 6 sigaretten. Kelly heeft het weer over stoppen met roken. (Niet dat ze dat doet, maar ze heeft het er iig even over. Red).
  † In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 11:55:41 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1649022
11:55 uur
Kelly gaat de tuin in. GJ loopt met haar mee. Frank blijft zeuren over zoveel mogelijk rust nemen. De zon blijkt te schijnen, dus Frank en Andries lopen ook maar even mee naar buiten.

Buiten gaan de prietpraatgesprekjes door. Even over Gordon, even over Chimene, dat soort dingen.

† In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 12:03:33 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1649050
12:00 uur
Kelly heeft het koud. Ze gaat naar binnen om een jas te halen. Diane heeft ook een jas gehaald.
Andries heeft wel zin in een battle.
Andries: "Heb je het naar je zin?".
Kelly: "Ja hoor, jij ook?".
Andries: "Gek he, dat je zo maar je naam hoort schreeuwen".
Kelly: "Ja he, vind je het leuk?".
Andries: "Ik denk dat ze vlak achter het hek stonden".
Andries: "Vanavond de derde uitzending".
pi_1649372
Andries en Frank zijn aan het tennisen met 2 mattenkloppers
  zondag 16 september 2001 @ 13:22:47 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1649540
Ze wisselen e-mail adressen uit. Andries benadrukt een paar keer dat het hem niets uitmaakt dat dit bekend wordt; zegt zelfs "Leuk dan krijg ik een keer post"
Frank: "Kom je thuis heb je 600.000 mailtjes"
Andries: "Geeft niets, ik lees ze allemaal."

Dus; ga je gang!
E-mail adres van Andries is: andriez@hotmail.com

(andere e-mail adressen niet geplaatst, wel genoteerd)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 16 september 2001 @ 13:51:02 #13
545 dop
:copyright: dop
pi_1649723
mmmmmm hotmail heeft een 5mb limiet geloof ik dus gaat niet lang duren voor zijn box vol is
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 16 september 2001 @ 14:22:21 #14
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1650027
quote:
Op zondag 16 september 2001 13:51 schreef dop het volgende:
mmmmmm hotmail heeft een 5mb limiet geloof ik dus gaat niet lang duren voor zijn box vol is
nog minder.. 2 mb.. Die is dus echt zo vol, zeker als mensen plaatjes gaan sturen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 14:38:54 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1650181
On topic graag!
Commentaar svp hier: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
  zondag 16 september 2001 @ 15:10:19 #16
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1650517
Frank : Laat ik het zo zeggen, ik heb wel gevoelens voor Diane, maar ze is boven haar nivau aan het presteren.
Frank : Na mijn laatste relatie wil ik nu geen relatie. Ik ben nu niet goed genoeg voor een relatie. Ik wil nou niet die sleur meer hebben. Veroveren vind ik goed, maar hebben niet. Van discussieren wordt ik moe.
Kelly : Ahh, de juiste persoon kom je nog wel tegen.
Frank : Ik ben absoluut niet op zoek (ja ja). Vrouwen zijn de mooiste schepsels die er zijn.

Andries komt erbij.
Hij stelt een potje ringwerpen voor.
Andries zegt dat Frank dat meisje alles laat opknappen.
Frank : Ik kan mn eigen boontjes wel doppen hoor ! Ik ben 34 jaar !?

Weer Frank en Kelly :
Frank : Ik wil gewoon niet verliefd worden in dit huis. Neuken prima ! Of copuleren
Frank : Ik vind het jammer dat er een aantal mensen hier zijn die bepaalde remmingen hebben.
Kelly : Ik heb het er met Andries over gehad. Ik wil gewoon niet verliefd zijn, maar het het was gewoon lekker weet je...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 16 september 2001 @ 15:22:36 #17
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1650627
Frank en Kelly onder het afdakje bij het oventje buiten.
Frank leest de regels over de captainsbattle.
Hij zegt dat de eerste stemming al a.s. donderdag is.
Frank : Dat zijn nu Andries, Diane en Frank.
Andries heeft gevraagd of er nog captainbattles komen, en zegt dat dit nog wel vandaag zou kunnen.
Andries : Degene die met de punten boven aan staat (Andries nu) hoeft nog geen captain te worden. De kijker beslist.

Kelly : Zouden ze Spanje ook uitzenden ?
Frank : Absoluut ! (Hahaha)
Frank : Ze laten daar ook alles zien, absoluut ! Patty is daar ook 2 dagen naar toe geweest.
Frank : Die komen hier helemaal zwart. Het is daar mooi weer natuurlijk.
Frank : alles betreffende deze regels heeft strikte geheimhouding. Dan knippen ze maar hoor
Kelly : Thee vind ik zo lekker, maar thee zonder suiker vind ik bah !
Diane kwam er even bij

zondag 16 september 2001 @ 15:33:02 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1650725
Frank zit publiekelijk G-J af te kraken.
Frank : Fuck you ! Bemoei je er nou niet mee joh !
Frank : Dan wordt G-J maar wakker hoor G-J fax
Kelly lacht.

Ze gaan een spelletje ringwerpen doen.
Stalen ringetjes van zon 4 c.m. doorsnee om een stokje heen gooien.

Frank : Ik vind dat ze ons nog 3 dagen daar moeten laten genieten voordat de anderen komen en de echte Battle begint.

Aii, Diane begint deze dag voort eerst weer te zingen

† In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 16:58:28 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1651525
17:00 uur
De groep zit nog/weer aan tafel, dit keer te kleppen over de handdoeken. GJ: "Thuis droog ik me af met een handdoek en daar doe ik dan later de vloer mee, in het 'rijke' gedeelte verwacht je gewoon genoeg handdoeken, maar hier moet je je handdoek vaker gebuiken". (Pruttelpruttel. Red.)
  † In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 17:04:46 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1651565
17:55 uur
Ze gokken eigenlijk wel op een battle vandaag. Sterker nog, ze gokken er zelfs op dat ze vanavond weer in het 'rijke' gedeelte slapen. Kelly: "Maar je kan hier ook drie dagen moeten slapen. Dat weet je nooit".

Frank laat iets vallen: "Au! Godverdomme!". Diane: "Hahahaha! Hou je het niet goed vast?".
Frank: "Hou je het een beetje vol hier?".
Diane: "Ja, ik hou het wel vol, maar dat ik er plezier in heb nu, kan ik niet zeggen".
Diane: "Ik heb altijd gezegd 'als ik er maar lol in heb', maar dat ontbreekt een beetje nu".
Frank: "Ik ga zo naar de dagboekkamer, anders ga ik vannacht buiten slapen, godverdomme, mijn fucking rug".

Ze gaan de slaapzakken uitkloppen. Frank is weer in een mopperstemming: "Haal ik voor iedereen de slaapzakken er netjes uit, kan ik ook die van mezelf nog pakken, niemand die ff helpt. Grrrmbll".

zondag 16 september 2001 @ 17:09:19 #21
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_1651580
Ze zijn nu aan het proefliggen
To Know Me Is To Love Me
  † In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 17:09:34 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1651583
17:10 uur
Het is hun vooral te doen om het stro aan te trappen. Ze schijnen er nogal beroerd op te slapen. Frank wil de strobalen al naar buiten slepen, maar GJ weerhoudt hem daarvan: "Dat is niet toegestaan volgens de regels". Ze staan dus met z'n allen te trappelen om de boel egaal te krijgen.
  zondag 16 september 2001 @ 18:20:06 #23
11229 andrew
Gekke Fries ;)
pi_1651963
Frank is iemand aan het masseren...

[Dit bericht is gewijzigd door andrew op 16-09-2001 18:28]

[url=http://www.sgop.nl]Sgoppert[/url]
  † In Memoriam † zondag 16 september 2001 @ 18:48:08 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1652193
18:45 uur
Diane: "Ooh, ik heb een energie, die ik niet kwijt kan". (Als ze maar niet gaat zingen. Red.)
Ai, te laat, ze gaat zingen: "Bier is beter, bier is best, bier is beter dan de rest".

Andries: "Ik ga vanavond vroeg naar bed. Ik heb verder toch niks te doen". Diane: "Ik ook hoor". Frank: "Ja, ik ook, maar we kunnen ook even wat dikke jongens gaan zagen". Dat doen ze dus maar.

* Cynix ® voelt een battle in de lucht hangen.

pi_1652232
18:53 TUUT TUUT, Wil Aldrico.... (pijnlijke stilte)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')