Volgens mij is een Johnny Cash collectie bijna niet compleet te krijgen, als je die discografie van 'm ziet. Ik geloof iets van 150 albums ofzo. Als je alleen al ziet wat er aan 'nieuw' materiaal is uitgekomen in de afgelopen paar jaar sinds z'n dood....quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:31 schreef Hapertje het volgende:
Sindsdien heb ik de collectie al steeds completer.
Ik eigenlijk ook! Ik ben eigenlijk stiekem verliefd op Joaquin's uitvoeringenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind de liedjes van Cash mooier in de uitvoeringen van Joaquin..![]()
Er is weer een nieua album uit!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:59 schreef PimD het volgende:
[..]
Volgens mij is een Johnny Cash collectie bijna niet compleet te krijgen, als je die discografie van 'm ziet. Ik geloof iets van 150 albums ofzo. Als je alleen al ziet wat er aan 'nieuw' materiaal is uitgekomen in de afgelopen paar jaar sinds z'n dood....
In het Cash-topic gaat het al 2 jaar over het wel of niet verschijnen van deze plaat...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er is weer een nieua album uit!![]()
![]()
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=21386866
Ik heb alleen 'Ring Of Fire' en 'It'Ain't Me Babe', ik heb geen idee..quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:16 schreef Longmen het volgende:
Komt Times' a wastin ooit nog volledig op MP3 uit?
En niet alleen dat, volgens IMDB heeft Reese ook geleerd die 'auto-harp' zelf te spelen, net als Joaquin ook alles zelf speelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen zingt alles zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kende ik The Man in Black al iets eerder, omdat mijn vader de LP van zijn live-optreden bij St. Quentin heeft. Oude platenspelers zijn leuk
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Dat is het niet, maar het laat wel mooi het songwriting-proces zienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties, ik wist niet dat het zo in de smaak zou vallen. Ik tikte ook maar wat, tenslotte
KaheemSaid: wat bedoel je precies met die tekst over Folsom Prison? De tekst die Johnny aan het begin op de luchtmachtbasis aan het schrijven is, is volgens mij dezelfde als wat op mijn cd staat. Het gedeelte wat jij quote staat er ook bij. Tenzij ik me heel erg vergis, natuurlijk
Dank jequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo.. held!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |