abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34590394
Ben erg benieuwd naar deze film! Ben zelf een grote J. Cash fan, kan niet wachten om deze film te gaan zien!
"Total Access Is The Key To Peace Of Mind!"
pi_34590933
Ben ook erg benieuwd, de trailers zien er iig erg goed uit
pi_34606755
deze film lijkt me ook leuk.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_34733893
Had eerst niet zo de behoefte om deze film te gaan zien, maar nu ik weet dat Tyler Hilton er ook in meespeelt

Maja, hij komt hier vast niet in de bioscoop, en als ie wel komt zal ik wel niemand meekrijgen, dus ik wacht wel op de dvd, dan huur ik m wel ofzo...
People live to learn things, and I learn to live...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:39:04 #55
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34734029
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Piepje het volgende:
Had eerst niet zo de behoefte om deze film te gaan zien, maar nu ik weet dat Tyler Hilton er ook in meespeelt

Maja, hij komt hier vast niet in de bioscoop, en als ie wel komt zal ik wel niemand meekrijgen, dus ik wacht wel op de dvd, dan huur ik m wel ofzo...
Hij draait nu in de bioscoop.
  ESF Reporter zaterdag 4 februari 2006 @ 17:55:35 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_34734437
Ik ben gisteren geweest, heb nooit iets gehad met de muziek van Johnny Cash (niet dat ik het slecht vond, maar ik ken eigenlijk maar één of twee nummers) maar krijg erg zin om me er meer in te verdiepen.

Het verhaal is in principe een standaard waargebeurd woensdag-avond RTL4 verhaal, met een rock & roll sausje, maar jezus wat is het goed gespeeld, het zweept je op en sleept je mee en gooit je terug in de tijd en laat je willen dat je er bij was. Fantastisch gespeeld (en gezongen) door Joaquin en Reese, en de vader van Johnny Cash was ook erg goed gespeeld. Door niemand minder dan die kwikzilveren vent van de Terminator.
pi_34735914
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Hij draait nu in de bioscoop.
ja maar niet waar ik woon
Echt alle films waarvan ze mij leuk lijken en die ik wel zou willen zien in de bios, komen hier niet, echt altijd zo, niet leuk
People live to learn things, and I learn to live...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:53:22 #58
88233 Steve
Still the best.
pi_34736056
Lijkt me een erg leuke film.
Reese Witherspoon.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_34761298
Wat een SUPER film geweldig die moet ik straks op dvd hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 6 februari 2006 @ 00:22:41 #60
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34781151
Dit vond ik ervan, zoals ik ook al schreef in het Welke film-topic:
Zeer degelijke bio-pic over Johnny Cash. Reese Witherspoon is echt geweldig. En Joaquin Phoenix is (bijna) geloofwaardig als Cash. Ik zeg bijna, want ondanks dat Joaquin een zeer uitstekende prestatie neer zet, had ik toch teveel het idee naar Joaquin die Cash speelt te kijken. I.t.t. bijvoorbeeld Jamie Foxx die echt Ray Charles werd.
Maar verder vond ik de film eigenlijk niet echt bijzonder. Het is dat ik een redelijke Johnny Cash fan ben en daarom de film ooit nog wel eens zal kopen op DVD, maar anders was het leuk voor één keertje geweest en meer niet.
cijfer: 7.5
pi_34803044
Zonder deze geweldige acteurs was het een middelmatige film.

Het lukt toch maar zelden om echt bijzondere biopics te maken.

Phoenix is wel helemaal Cash, hij groeit ook mee met zijn leeftijd.
pi_34820597
Ik vond de film geweldig

Gisteren gezien, ik heb ( zoals al door meer mensen is gezegd ) verder nooit echt iets met JR gehad, maar ik zat er vanaf minuut 1 in, en vond het een geweldige film, setting klopte, acteurs klopte, het liep gewoon erg goed.

Ben nu ook lekker johnny cash nummers aan het downloaden. En ga hem zeker nog een keer in de bios kijken.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_34849744
GE-WEL-DIG!!!

Een vraagje; weet iemand of het nummer Time's a wastin ook als volledig nummer valt te krijgen(downloaden, het staat niet op de cd geloof ik)? Of hebben ze dat gewoon niet ingezongen?
pi_34854512
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef Nora. het volgende:
GE-WEL-DIG!!!

Een vraagje; weet iemand of het nummer Time's a wastin ook als volledig nummer valt te krijgen(downloaden, het staat niet op de cd geloof ik)? Of hebben ze dat gewoon niet ingezongen?
Ze zingen het niet helemaal nee dan moet je het orginele nummer downloaden dan heb je het wel helemaal Mooi nummer is dat!!!!
pi_34857468
Ja.. het originele nummer.... Ik wil Joaquin en Reese!!!
pi_34910405
Een beste film, vond ik. Alleen Elvis was slecht gecast.
pi_34914936
Ik heb 'm vorige week in de bioscoop gezien, mooie film! Ik vond het een beetje traag beginnen (was bang dat het de zoetige Amerikaanse drama kant op ging) maar later toen 'ie wat 'intenser' werd ging ik er best wel in op en voelde de spanning tussen Johnny en June, en de muziek was lekker. Ik meen dat ik ergens meegekregen heb dat Johnny Cash die Joaquin Phoenix zelf aangewezen had om hem te gaan spelen? Hij zat goed in de rol in ieder geval, maar dat had ik dan ook wel verwacht... best wel verrast door Reese Witherspoon.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Alleen Elvis was slecht gecast.
Ja inderdaad, ik had het zelf niet in de gaten dat hij het voor moest stellen tot ik het iemand naast me hoorde zeggen.
pi_34916390
ik ga morgen eindelijk
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 01:21:09 #69
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_34924462
Even mezelf van de Frontpage quoten:
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 01:17 schreef Veerboot het volgende:
Vanavond dus geweest. Ik vond het een erg goede film. Ik ging er met hoge verwachtingen naar toe na wat ik er her en der over gelezen en gehoord had, en dat werd ook bevestigd. Knap acteerwerk van zowel Joaquin Phoenix als Reese Witherspoon ( ). Zeker een aanrader dus
pi_35014183
Een leuk feitje is dat de markante gitarist van Cash -Luther Perkins- wordt gespeeld door zanger/gitarist Dan John Miller van de band Blanche die in 2004 nog een puik concert gaven op Lowlands. Hij speelt Perkins ook nog eens heel goed. Weer een voorbeeld van de hele goede casting van deze film. Ik vond vooral Witherspoon fantastisch. June Carter was een hele bijzondere vrouw en zij zet haar geloofwaardig neer.
"That rug really tied the room together".
pi_35034858
ik heb nooit naar dit soort muziek geluisterd, maar heb die film vorige week maandag gezien en vond hem ontroerend en zeer geloofwaardig geacteerd. de film duurde wel lang, maar dat gevoel had ik naderhand pas, niet op het moment dat ik het zat te kijken.
Ik ben een meisje!
pi_35038393
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef saksia het volgende:
Ik meen dat ik ergens meegekregen heb dat Johnny Cash die Joaquin Phoenix zelf aangewezen had om hem te gaan spelen?
Klopt. Hij vond Phoenix zo goed spelen in Gladiator.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:03:06 #73
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_35249316
Ik ga straks heen.. ben heel benieuwd!
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  zondag 19 februari 2006 @ 13:22:08 #74
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_35251743
quote:
Ik meen dat ik ergens meegekregen heb dat Johnny Cash die Joaquin Phoenix zelf aangewezen had om hem te gaan spelen?
Sterker nog: Joaquin is uitgenodigd om bij Johnny en June te komen eten. Tijdens dat etentje heeft Cash Phoenix gevraagd of het hem wat leek de rol te spelen in Walk The Line.
Phoenix wist niet wat 'm overkwam, verwachtte op een feest uitgenodigd te zijn waar tientallen mensen zouden zijn en belandde dus onverwacht aan tafel met Cash en Carter en nog 2 anderen. En dan nog complimenten voor zijn rol in Gladiator. EN dus uiteindelijk het verzoek van Cash om Cash te spelen.
  zondag 19 februari 2006 @ 13:50:54 #75
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_35252785
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef Sammy3000 het volgende:

[..]

Sterker nog: Joaquin is uitgenodigd om bij Johnny en June te komen eten. Tijdens dat etentje heeft Cash Phoenix gevraagd of het hem wat leek de rol te spelen in Walk The Line.
Phoenix wist niet wat 'm overkwam, verwachtte op een feest uitgenodigd te zijn waar tientallen mensen zouden zijn en belandde dus onverwacht aan tafel met Cash en Carter en nog 2 anderen. En dan nog complimenten voor zijn rol in Gladiator. EN dus uiteindelijk het verzoek van Cash om Cash te spelen.
Nah-uh. Phoenix had al voor dat etentje de rol aangenomen voor de film. Pas later is 'ie bij Cash op bezoek geweest (inderdaad een etentje). Daar vertelde Cash 'm dat 'ie 'm zo goed vond in Gladiator en dat hij blij was met de keus. Volgens mij had Cash zelfs totaal niets te maken met de selectie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')