Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Praktisch iedereen draagt zijn steentje bij aan de maatschappij. Het is inherent onrechtvaardig dat mensen na hun 18e moeten boeten voor iets waar ze part noch deel aan hebben. Als je dan toch mensen wil verplichten een jaartje dienstplicht te draaien, of 5 - 10 maanden wat de TS graag zou willen zien, pak dan de raddraaiers aan en niet elk ander goedwillend persoon.
Je hebt m.i. wel gelijk dat een dienstplicht heus niet alleen wacht staan inhoudt er gebeurt wel meer. Maar in feite willen TS, Van Baalen, jij en vele anderen de dienstplicht inzetten als soort van opvoedingsmethode en leertraject voor disciplineloze mensen. Voor zover ik weet zijn er talloze landen zonder dienstplicht waar er geen disciplineprobleem is, bv. de VS.
Als je mensen iets wil bijbrengen heb je daar al de leerplicht voor, gebruik die dan maar of breidt die uit tot bv. 17 of 18 jaar. Op die manier kunnen mensen die willen doorleren ontzien worden van enige sores en kunnen vrije burgers vrije burgers blijven.
Een links opinieblad verheldert deze aantijgingen en laat er geen spaan van heel. Ik zou niet met laster geassocieerd willen worden. Verder zou ik de vrijheid van meningsuiting ook niet gebruiken om de huidige liberalen via laster van een bruine geurvlag te voorzien.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, de VVD heeft het zelf onder het laken geschoven. De VN had er niet veel mee te maken - vanuit diverse hoek zijn er bewijzen voor. Dat de man het altijd ontkend heeft, is logisch maar er is voorgevallen wat er is voorgevallen en het tekent de huidige liberalen dat ze geen moeite hebben met dit soort mensen. En dan mag zo'n iemand ook nog dit soort onzin-teksten over allochtonen uitkramen. Ronduit schandalig!!!
Het was niet onwaar maar in de doofpot gestopt, en hij was geen 16 maar ouder, en sindsdien mag deze would-be nazi gezellig zijn merkwaardige radicale ideeen voor de VVD spuien.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach, van Baalen zou ooit als 16 jarige steun betuigd hebben aan Glimmerveen, en in elkaar getrimd zijn in zijn studententijd vanwege het zingen van het Horst Wessellied.
Bleek geheel op onwaarheden te berusten dus, zo is onderzocht en bewezen.
En even if so, als pubertje van 16 een discutabele uitspraak doen levert je volgens SCH dan een discutabel verleden op
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:02 schreef milagro het volgende:nee, suffie, niet die van Baalen, maar deze [afbeelding]
Ik voorzie een toekomst bij Groep Wilders voor de heer van Baalenquote:Op woensdag 1 december 2004 19:31 schreef dVTB het volgende:
*yaiiiiks* dat enge mannetje weer... - Iets klopt niet aan die kerel. Gewoon een gevoel. Iets zit niet goed bij die man. Je krijgt er een ongemakkelijk gevoel van als je 'm ziet en hoort....
Dit bespottelijke idee is slechts een nieuw bewijs. De VVD moet lieden als Van Baalen gauw zien te dumpen.
Het is wel een pedant eng mannetje. Eh, Van Baalen he.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach, van Baalen zou ooit als 16 jarige steun betuigd hebben aan Glimmerveen, en in elkaar getrimd zijn in zijn studententijd vanwege het zingen van het Horst Wessellied.
Bleek geheel op onwaarheden te berusten dus, zo is onderzocht en bewezen.
En even if so, als pubertje van 16 een discutabele uitspraak doen levert je volgens SCH dan een discutabel verleden op
De helft van de VVD'ers heeft weinig liberaals denk ik wel eens...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind de man weinig liberaals hebben, maar op zich drukt hij zich vaak wel redelijk goed uit.
Dat noemen ze dan neo-liberaal heb ik me onlangs laten vertellen. Het idee om puberjochies wat discipline bij te brengen is op zichzelf niet slecht. Maar wat het met integratie heeft te maken weet ik niet.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De helft van de VVD'ers heeft weinig liberaals denk ik wel eens...
Dan nog, liever verveling van bejaarden gaan wassen. Wat dat is uiteindelijk wat sociale dienstplicht is.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeker nooit dienstplicht gehad?![]()
Dienstplicht is boring.
ben ik met je eens. Zorg is een vak en dus niet voor iedereen weggelegd. Wel kun je mensen een tijdje sociale dingen laten doen om discipline te scheppen en te laten zien hoe je een maatschappij draaiend houdt. Wel slecht voor werkgelegenheid, of juist goedkoop.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan nog, liever verveling van bejaarden gaan wassen. Wat dat is uiteindelijk wat sociale dienstplicht is.
Kunnen autochtonen en allochtonen zich een jaar lang samen vervelen.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar wat het met integratie heeft te maken weet ik niet.
1 voor allen en allen voor 1!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen autochtonen en allochtonen zich een jaar lang samen vervelen.
Ja en iets over wapens leren...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen autochtonen en allochtonen zich een jaar lang samen vervelen.
Vaardigheden met de bajonet enzo...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja en iets over wapens leren...![]()
![]()
Boobytraps maken.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vaardigheden met de bajonet enzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |