quote:Op donderdag 2 december 2004 01:26 schreef Meh7 het volgende:
GewoneManik merk dat jij vol zit met vooroordelen, de discussie met jou heeft geen zin is verspilling van mijn moeite.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet meer dan een hype, meid. Hetzelfde geldt voor het doorlopende gezeik tegen de islam en tegen moslims.
En ik vind het wel degelijk warrig.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je wordt er zo moe van...elke dag zelfde........
enkel omdat een mens zo gek werd dat hij een mens doodmaakte..
waar blijft de hetze tegen de moordernaar die de dame op de fok frontpage die 20 was en dood is gevonden in haar huis?
Snap je het kromme?
Ergens moet je er wel om lachen want tis ergens intens triest......
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je wordt er zo moe van...elke dag zelfde........
enkel omdat een mens zo gek werd dat hij een mens doodmaakte..
waar blijft de hetze tegen de moordernaar die de dame op de fok frontpage die 20 was en dood is gevonden in haar huis?
Snap je het kromme?
Ergens moet je er wel om lachen want tis ergens intens triest......
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is niet de enige reden hoor...
PKK trainingskamp in brabant
21.000 extremistische islamitische sites gehost door een moslim die in nederland woont
de moord op theo van gogh door een moslim
de bedreigingen naar wilders en hirsi ali door moslims
het bekladden en in brand steken van christelijke en islamitische gebouwen
moslim v/d ven met zijn extremistische uitingen
en alles wat ik vergeten ben
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:32 schreef GewoneMan het volgende:
ellende die de islam teweeg brengt
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
PKK zou ik eerder nationalistisch dan islamitisch geweld noemen.
De dierenbescherming in Bahrein ook, wat is je punt?quote:Op donderdag 2 december 2004 14:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
is toch 100% een islamitsche organisatie hoor.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
is toch 100% een islamitsche organisatie hoor.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De dierenbescherming in Bahrein ook, wat is je punt?
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeld, maar de acties hebben ongeveer net zoveel met de Islam te maken als het hervormen van de verzorgingsstaat met het Christendom.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
fout het is de islam die de mensen aanzet tot haat, oorlog en terrorisme.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:05 schreef GewoneMan het volgende:
posdnous is wel stilletjes ineens
hij is wel online, dus hij zal wel geen weerwoord hebben...
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
Psalmen 9:18: De Goddelozen zullen in de hel terecht komen, al de mensen die God vergeten.
Openbaring 21:8: Maar de lafhartigen, de ongelovigen, de verfoeilijken, de moordenaars, de hoereerders, de tovenaars, de afgodendienaars, en alle leugenaars; hun deel is in de poel, die brandt van vuur en zwavel: dit is de tweede dood.
1 Timoteus 2:9-15 Een vrouw moet zich rustig, in alle onderdanigheid, laten onderrichten, Maar ik sta niet toe, dat een vrouw onderricht geeft of gezag over de man heeft; zij moet zich rustig houden. Want eerst is Adam geformeerd, en daarna Eva. En Adam heeft zich niet laten verleiden, maar de vrouw is door de verleiding in overtreding gevallen;
Leviticus 20:13: "Als een man met een andere man omgang heeft zoals met een vrouw, begaan beiden een afschuwelijke daad. Zij moeten ter dood worden gebracht.".
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:26 schreef Posdnous het volgende:
Misschien moet je even doorgaan met conclusies die totaal geen hout snijden.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:34 schreef evert het volgende:
[..]
Het CBS geeft aan dat op dit moment 67% van de bewoonsters een islamitische achtergrond heeft, maar de blijf-van-mijn-lijfhuizen zelf melden inmiddels tussen de 75% en 80%.
Dus? toch een probleem?
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en als je dan even bedenkt dat we +/- 1 miljoen moslims hebben en +/- 15,5 miljoen andere mensen![]()
Christendom en Islam kunnen prima naast elkaar leven, Christendom heeft helemaal geen 'roots' in Nederland, aanslagen hebben te maken met achterlijke individuen en niet met een geloof, criminaliteit heeft al helemaal geen relatie met geloof. Moet ik nog verder gaanquote:Op donderdag 2 december 2004 15:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
vertel het eens wat klopt er niet en waarom ??? komt u maar![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:45 schreef evert het volgende:
Meh7, ineens mis ik nu wel je reactie....
Waar blijf je?
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
Psalmen 9:18: De Goddelozen zullen in de hel terecht komen, al de mensen die God vergeten.
Openbaring 21:8: Maar de lafhartigen, de ongelovigen, de verfoeilijken, de moordenaars, de hoereerders, de tovenaars, de afgodendienaars, en alle leugenaars; hun deel is in de poel, die brandt van vuur en zwavel: dit is de tweede dood.
1 Timoteus 2:9-15 Een vrouw moet zich rustig, in alle onderdanigheid, laten onderrichten, Maar ik sta niet toe, dat een vrouw onderricht geeft of gezag over de man heeft; zij moet zich rustig houden. Want eerst is Adam geformeerd, en daarna Eva. En Adam heeft zich niet laten verleiden, maar de vrouw is door de verleiding in overtreding gevallen;
Leviticus 20:13: "Als een man met een andere man omgang heeft zoals met een vrouw, begaan beiden een afschuwelijke daad. Zij moeten ter dood worden gebracht.".
Ah, weer iemand die het verschil tussen een moslim en een radicale fundamentalist niet begrijptquote:Op donderdag 2 december 2004 18:41 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Dit zijn ook passages uit ook een sprookjesboek. Het enige verschil is dat de aanhangers van dit boek het niet uitvoeren. De aanhangers van dat andere boek voeren de opdrachten maar al te lief uit.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ah, weer iemand die het verschil tussen een moslim en een radicale fundamentalist niet begrijpt![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:16 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Het verschil ligt akelig dicht bij elkaar!![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:50 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Tussen een moslim en een radicale fundamentalist.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
niet iedereen wist/weet dat fundamentalist een synoniem is voor moslim![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:54 schreef Posdnous het volgende:
Leefden we allemaal maar in zo'n makkelijk zwart-wit sprookjeswereldje als jullie
Wekom in NWSquote:Op donderdag 2 december 2004 23:58 schreef zonnedauw het volgende:
Ik denk dat als we de wereld geschiedenis bekijken er veel meer moorden zijn gepleegd uit naam van God en het christendom dan vanuit de Islam, dus ik zou voorzichtig zijn de islam te kwalificeren als een fouter geloof dan het christendom. Je superieur voelen aan een ander op basis van je geloof is altijd verkeerd hoe dan ook
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wekom in NWS![]()
Hier is het al een normale geaccepteerde mening dat sommige geloven en culturen een stuk minder zijn dan andere..
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:58 schreef zonnedauw het volgende:
Ik denk dat als we de wereld geschiedenis bekijken er veel meer moorden zijn gepleegd uit naam van God en het christendom dan vanuit de Islam, dus ik zou voorzichtig zijn de islam te kwalificeren als een fouter geloof dan het christendom. Je superieur voelen aan een ander op basis van je geloof is altijd verkeerd hoe dan ook
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een mens moet slapen weet je wel.![]()
Heb je directe links van je bronnen? Ik kan t niet zo makkrlijk vinden.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:06 schreef GewoneMan het volgende:
30 jaar knuffel politiek en positieve discriminatie en wat zijn we ermee opgeschoten ?????????????????????????????????? NIETS
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:15 schreef zonnedauw het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verlede je niet boeide mbt tot dit onderwerp??
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik vind ze beiden fout en het verleden boeit me in dit onderwerp niet zo veel, het gaat mij om het HEDEN en wel in NEDERLAND en dan is de enige juiste conclusie dat de islam hier NIET past!!! dat ik het christendom doet in het heden IN nederland niets verkeerds. dat is iets dat je van de islam niet kan zeggen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:10 schreef fayle het volgende:
[..]
JIJ leeft in een sprookje.
Waarin alles helder onder te verdelen is in Goed en Fout.
Het echte leven is een stuk complexer - zou je je visie niet eens aanpassen aan de realiteit?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het verleden van het christendom vs islam...
hoe dan ook doet de islam absoluut niet onder voor het christendom als het gaat om geweld, oorlog en dat soort specialiteiten van die 2 geloven. bekijk maar eens hoe de islam tot stand is gekomen...
hint: het was zeer bloedig
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het verleden van het christendom vs islam...
hoe dan ook doet de islam absoluut niet onder voor het christendom als het gaat om geweld, oorlog en dat soort specialiteiten van die 2 geloven. bekijk maar eens hoe de islam tot stand is gekomen...
hint: het was zeer bloedig
quote:Het CBS geeft aan dat op dit moment 67% van de bewoonsters een islamitische achtergrond heeft, maar de blijf-van-mijn-lijfhuizen zelf melden inmiddels tussen de 75% en 80%.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |