Zal weinig uitmaken welk tijdstip denk ik hoor, ongeacht wanneer maar ik zou er naar starenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:17 schreef jozef444 het volgende:
wel gewoon lullig dat net op zo'n moment een foto van je wordt gemaakt![]()
![]()
pcies, als je je ogen eraf kan houden ben je gewoon een vieze heumeuquote:Op woensdag 1 december 2004 14:37 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zal weinig uitmaken welk tijdstip denk ik hoor, ongeacht wanneer maar ik zou er naar staren.
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
pcies, als je je ogen eraf kan houden ben je gewoon een vieze heumeu
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:45 schreef BazzoS het volgende:
<ook_gek>
MutZ, pleurt op met je airbus
</ook_gek>
Scheelt dat veel die methanol?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:47 schreef Youp het volgende:
wij hebben op school met ons groepje een volvo 340 1400 variomaat gekocht om aan te werkener zit onder andere een sidepipe onder met 1 demper (eerst hadden we een totaal open pijp maar dat vond de leraar niet zo mooi) en we hebben iets grotere sproeiers in de carburateur gedraaid en we hadden een open luchtfilter gefabriceerd maar dat is gesneuveld
en binnekort gaat er 10% methanol in de tank
![]()
handig voor de PTA verslaafdequote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef Fugie het volgende:
wat de neuk is rss feed
waarom denkt u dat tractorpullers op methanol lopen?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Scheelt dat veel die methanol?
FAQ - De grote RSS-FAQquote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef Fugie het volgende:
wat de neuk is rss feed
jahquote:Op woensdag 1 december 2004 14:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Scheelt dat veel die methanol?
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
handig voor de PTA verslaafde
QuiteGuy he, hmm geen wonder, ideereen weet dat hij een zwak heeft voor MutZquote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
FAQ - De grote RSS-FAQ
en de feed is hier te vinden:
http://www.quietguy.nl/rssfeeds/fokpta.rss
met dank aan QuietGuy
Absoluut, en ik ontken het niet!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
QuiteGuy he, hmm geen wonder, ideereen weet dat hij een zwak heeft voor MutZ
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
QuiteGuy he, hmm geen wonder, ideereen weet dat hij een zwak heeft voor MutZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |