Ik vind het nog steeds zo sneu voor je. dikkequote:Op woensdag 22 december 2004 03:13 schreef Girly het volgende:
mooie buikjes meiden!!! goh mis ik die mijne toch zeg ...
steekt wel ff als ik de buikjes zie waarvan ik eigenlijk even ver zou zijn.. maar jah ik gun het jullie ook zo heh
liefs shir
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:29 schreef Little-Angel het volgende:
Ladybos, ik heb ook geen enkel streepje op mijn buik zitten van mijn zwangerschap maar als je de Albert Heijn Scanner over mijn kont haalt krijg je zeker weten een prijs te zien. Mijn hemel die is echt gestreept en dan heb ik op mijn linkerbovenbeen een tattoo van een zwarte panter die inmiddels een zebra lijkt.
Same herequote:Op woensdag 22 december 2004 23:26 schreef mallemeid het volgende:Ik dacht wat leuk dat je steeds je haar hetzelfde hebt op de foto's Ladybos, in een soort vlechtjes ofzo....maar het is iets wat aan de muur/deur hangt
![]()
Hier hetzelfde.quote:
sorry Martineke, maar ik lig hier echt helemaal dubbel, ocharme jij!quote:ik had me voor de verandering ook eens in stretchjurk gepropt, kijken of ie pastnou hij past, rekt goed mee, ik zie er alleen uit als een ingepakt worstje
dus doe em toch maar nie aan
quote:Op zondag 26 december 2004 16:54 schreef Githa het volgende:
helemaal toppie Jdee ...nou weet je hummeltje straks ook wie die buik had
![]()
enne idd een lief gezichtje.....je komt me zelfs een beetje bekend voor
dankjewelquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef knofje het volgende:
Martineke, wat een prachtige buik! Alvast succes voor de ks.
Vreselijk off-topic: is dat een speciale zwangerschaps onderbroek die je op de foto aan hebt, en zo ja, waar haal je die? Ik word die grote tenten zo spuugzat, ik wil weer gewoon klein ondergoed aan! Vast bedankt en nogmaals veel succes en uiteraard veel plezier!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |