quote:Op woensdag 1 december 2004 21:24 schreef Martineke het volgende:
is indd goed gegroeid Luisa, mooi babyhuisje al
uhhh ik ben het vergeten Neva (-O
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:07 schreef Martineke het volgende:
*heel heftig ja knikt*
zal er morgen 1 maken
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:30 schreef Martineke het volgende:
ok ok kon t nie laten, heb er 1 laten maken
schrik nie, megabuik naar mijn idee(maar dat kan ook aan dat shirtje liggen hoor
)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:40 schreef Ladybos het volgende:
ff een geintje [afbeelding]
Kunnen jullie zien dat het echt niet door 't shirtje komt
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:03 schreef bixister het volgende:
mooie buikweer lily, en zo lekker bruin!
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:07 schreef LadyS het volgende:
martineke
ik denk dat ik mijn award maar aan jou moet doorgeven
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:02 schreef Ladybos het volgende:
Ja mijn hoofd moeten jullie even niet naar kijken, niet opgemaakt en haar in de warMaar het was maar even om Martineke's foto na te maken, en ja die staat er ook met hoofd op
Maar morgen haal ik hem weer weg hoor, dus geniet er nog maar ff van
![]()
Anitra hoe had je mij voorgesteld dan ?
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:13 schreef Smirre het volgende:
Luisa: Wat ben jij mooi zwanger! Zie ik daar een tillift op de achtergrond?Haha, je verwacht nog wat in gewicht aan te komen? Soms heb ik op dit moment een sterke behoefte aan een papegaai boven mijn bed, ivm het nachtelijk keren (à la walrus).
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:12 schreef Suzanna het volgende:
...lijkt me dan ook een heel klein babytje...of niet?
Nee gelukkig niet, want dan weet ik niet of ik dan wel zo graag nog eens zwanger wilde worden... Ten minste dat riep ik 2 jaar geleden wel hoor, `dit niet nog een keer!`.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:02 schreef Merisse het volgende:
Melonovy heb je nu bij een 2e zwangerschap een grote kans dat je weer puppp krijgt?![]()
Ik heb het dus met Djen d'r zwangerschap gehad en idd ijs was het enige wat "verdoofde". Hele nachten in de douche gezeten met als resultaat dat ik een dochter heb die het nooit koud heeftquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:20 schreef melonovy het volgende:
Pyth, in zo'n mooie buik moet vast een mooi kindje zitten!
[kleine letters, maar die lezen zo rottig] Anitra, mijn verloskundige wist ook niet wat het was. Na een telefoontje ging smeren met een helende zalf (ben de naam kwijt, witte tube met rode letters) Een paar dagen later had ik een afspraak, ze schrok zich rot dat het zo vurig was, en zo enorm jeukte en zich in een enorm tempo uitbreide, daarom heeft ze me direct doorverwezen. Bij de gyn kreeg ik een zalf en een tabletje en die hielpen wel aardig, bij de 2e controle kwam er ook een dermatoloog met stagiaire kijken en toen werd definietf PUPPP vast gesteld. Toen kreeg ik een andere zalf bij en met die medicatie kwam ik heel goed de dag door, alleen de nachten waren een ramp, ik heb met ijscomponenten in bed gelegen en ging ze 's nachts vervangen. Een paar dagen na de bevalling was het over...
Er zijn hier meer PUPPPies, Caronlin heeft het bij de tweeling gehad, en ik geloof dat Jessie het ook heft gehad, en jij dus ook met terug werkende kracht[/kleine letters, maar die lezen zo rottig]
grijns. mja, dat had ik gisteren ook al door, hoewel Hasse van anderhalf zich nog HEEL voorbeeldig gedroeg en alleen een bordspel naar beneden trok. en we hebben nog tot t kruipstadium om kasten met deurtjes aan te schaffen, denk ik dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:12 schreef moussy het volgende:
Jdee, jullie "mozes" krijgt straks nog een aaardige kluif aan die kast![]()
Ik vind het nog steeds zo sneu voor je. dikkequote:Op woensdag 22 december 2004 03:13 schreef Girly het volgende:
mooie buikjes meiden!!! goh mis ik die mijne toch zeg ...
steekt wel ff als ik de buikjes zie waarvan ik eigenlijk even ver zou zijn.. maar jah ik gun het jullie ook zo heh
liefs shir
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:29 schreef Little-Angel het volgende:
Ladybos, ik heb ook geen enkel streepje op mijn buik zitten van mijn zwangerschap maar als je de Albert Heijn Scanner over mijn kont haalt krijg je zeker weten een prijs te zien. Mijn hemel die is echt gestreept en dan heb ik op mijn linkerbovenbeen een tattoo van een zwarte panter die inmiddels een zebra lijkt.
Same herequote:Op woensdag 22 december 2004 23:26 schreef mallemeid het volgende:Ik dacht wat leuk dat je steeds je haar hetzelfde hebt op de foto's Ladybos, in een soort vlechtjes ofzo....maar het is iets wat aan de muur/deur hangt
![]()
Hier hetzelfde.quote:
sorry Martineke, maar ik lig hier echt helemaal dubbel, ocharme jij!quote:ik had me voor de verandering ook eens in stretchjurk gepropt, kijken of ie pastnou hij past, rekt goed mee, ik zie er alleen uit als een ingepakt worstje
dus doe em toch maar nie aan
quote:Op zondag 26 december 2004 16:54 schreef Githa het volgende:
helemaal toppie Jdee ...nou weet je hummeltje straks ook wie die buik had
![]()
enne idd een lief gezichtje.....je komt me zelfs een beetje bekend voor
dankjewelquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:46 schreef knofje het volgende:
Martineke, wat een prachtige buik! Alvast succes voor de ks.
Vreselijk off-topic: is dat een speciale zwangerschaps onderbroek die je op de foto aan hebt, en zo ja, waar haal je die? Ik word die grote tenten zo spuugzat, ik wil weer gewoon klein ondergoed aan! Vast bedankt en nogmaals veel succes en uiteraard veel plezier!!
Ik ben nu 25 weken. Ik moet nog wachten tot april. Het kan wel kloppen dat je me niet gezien hebt, ik lees mee maar schrijf eigenlijk nooit. Ik zal Zwangerschap en Geboorte eens bekijken. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:14 schreef Martineke het volgende:
volgende week dinsdag gaat het gebeuren knofjeen indd erg spannenddd. deze week ben ik dus lekker sentimenteel bezig, vandaag de laatste dinsdag alleen met zn tweetjes enzo
en hoever ben jij dan? misschien vind je het ook leuk om mee te kletsen in zwangerschap en geboorte topic? ik geloo fniet dat ik je naam eerder heb gezien, maar dat kan ik ook zijn vergetenlijd aan zwangerschapsdementie namelijk
thanksquote:Op zondag 2 januari 2005 23:26 schreef Merisse het volgende:
Martineke, kus op je streepjescode en toi toi toi he
uuuhmz ja dat wordt weer eens tijdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:01 schreef Beaker het volgende:
Githa, wanneer show jij je buik weer eens??? Ben nieuwschierig
je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen, of ging dat nou over de voetenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:25 schreef Githa het volgende:
wat heeft je vriend grote handen vergeleken bij die van jou
Ik zou er ook nog best een paar willen zien hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:49 schreef Ladybos het volgende:
Anitra ik mail je wel ff voor de rest van de serie
Mijn man heeft echte pianohanden![]()
het valt inderdaad mee, al voel ik me af en toe toch behoorlijk plofferig hoor. en door die grote buik lijkt de rest gewoon heel bescheiden, maar in 't begin groeide ik echt in alle richtingen!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:53 schreef Belana het volgende:En als je het mij vraagt ben je verder niet eens zoveel aangekomen?
Dat moet dan wel want ik zie ze niet hoor Lilyquote:Op zondag 9 januari 2005 15:09 schreef lily het volgende:
streepjes zijn in het echt duidelijker dan op de foto...
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:55 schreef Beaker het volgende:
Mooie buiken weer hoor
Githa, wanneer show jij de jouwe weerik heb hem al ff niet voorbij zien komen.......
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |