daar was ik al geweest..maar dat is niet wat ik me herinnerde, zal zo wel eens nader onderzoeken..quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik dacht http://www.snowboard.nl/
Misschien is een hechting / verband niet zo'n slecht idee Aliquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar was ik al geweest..maar dat is niet wat ik me herinnerde, zal zo wel eens nader onderzoeken..
en btw net de pleister om die half afgesneden vinger van gisteravond eens verwisseld, en het bloed spoot er meteen alweer uit..
ik denk dat ik hem er straks maar helemaal af hak, scheelt weer een hoop ellende..quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Misschien is een hechting / verband niet zo'n slecht idee Ali.
Was het bijschrift bij de foto bij http://www.tweakers.net/nieuws/35296quote:Reageer op deze post Gepost door FrankNStein - zaterdag 4 december 2004 - 23:22 Score: 2 (Grappig)
Een van de Britse Apple mini stores | Klik voor een grotere versie
geen commentaar
werkte je netwerkkaart wel goed met de nieuwe gentoo?quote:Op zondag 5 december 2004 04:47 schreef MrAli het volgende:
nou..ik heb dan eindelijk Gentoo Linux geïnstalleerd..
klein beetje hulp gehad van Henkie..verder alles zelf gedaan..
maar dat was ook wel verwarrend..maar gelukkig was ie nog online..
alleen nu werkt de bootloader niet helemaal goed..want ik ie niets..er stond ook wel ziets van als je geen grafische kaart geïnstalleerd heb doe dan dit neit..maar ik snapte niet precies wat ze bedoelde..nouja..ik kijk morgen..uhm..vanmiddag nog wel eens..zal wel komen doordat het wat laat is geworden..
ik kan nu alleen maar in windows komen..en niet in linux..
regel ik vanmiddag wel..
en..:
het is nog maar 26 dagen!!!
btw nog wat gemist door het niet uitgaan vanavond?
ik heb grub gebruikt...die stond in de handleiding..maar ik zal hem er zo nog wel eens bij pakken..quote:Op zondag 5 december 2004 12:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
werkte je netwerkkaart wel goed met de nieuwe gentoo?
En bootloader... heb je grub of lilo gebruikt, en zie je nu wel een bootloader bij het opstarten of niet?
Net een berg tostie's gemaakt, over een kwartiertje komt de familie
muawhahaha..ff je upload speed testen..quote:Op zondag 5 december 2004 14:32 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, de foto's van 11 november & de sinterklaas party staan online. Tot vanavond 21.00 uur iig, daarna gaat de server offline
Maar goed, jullie kunnen het gaan checken (if interested)
Download dan de rarquote:Op zondag 5 december 2004 14:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
muawhahaha..ff je upload speed testen..
over 26 dagen zullen we ze daar eens ff laten zien wat echt snowboarden is..quote:Op zondag 5 december 2004 15:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Er zitten mensen op de piste! oftewel, hij is open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |