abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23803519
waarom denk je dat je het imago van een slet heb?
hay hay
  maandag 6 december 2004 @ 18:37:27 #27
15869 gr8w8
Better by design.
pi_23803566
Wie ging er vroeger het meetse vreemd, Ton of jij, en heb je uit de daaruitvolgende gebeurtenissen je inspiratie voor bv Godin van de Jacht vandaan?
Welkom bij de V&D der webfora.
  maandag 6 december 2004 @ 19:39:48 #28
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23804886
Een aantal vragen voor Heleen van Royen:

Met wie van de volgende Sex in the City figuren kun je je het meest identificeren en waarom:
-Carrie Bradshaw
-Samantha Jones
-Charlotte York
-Miranda Hobbes

En van de volgende bestaande personen:
-Theo van Gogh
-Ayaan Hirsi Ali
-Ciska Dresselhuys
-Connie Palmen
-Mohammed de profeet

Ben je nu bezig aan een boek en waar gaat het over?

Wat lees je zelf graag?

Heb je de ambitie om ooit zogenaamde "echte" literatuur willen schrijven? En wat voor soort boek zou het dan worden?

Hebben schrijvers een maatschappelijke functie en welke zou dat moeten zijn?

Hoe zou je de schrijversscene omschrijven?

Zou je jezelf als emotioneel beschrijven?

Hoe maak je de afweging tussen moederschap en ruimte voor jezelf?

Zou je een topic in het SEX forum willen openen over iets wat jij belangrijk vindt van sexualiteit.

Een open relatie is niet voor iedere persoon/karakter geschikt. Wat zijn volgens jou de randvoorwaarden waar een open relatie aan moeten voldoen, wil deze werken?

Wordt sex onder - of overgewaardeerd in de nederlandse samenleving?

Zijn nederlanders een sexy volk en wat is er eventueel voor verbetering vatbaar?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tarak op 06-12-2004 19:48:04 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23806053
Je hebt samen met Ton 2 kindjes, wat vind je belangerijke aspecten in de opvoeding, hoe doen jullie de opvoeding en wat wil je je kinderen meegeven?
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:18:55 #30
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23815139
Beste Heleen,

Denk je niet dat het negatief uitwerkt op je kinderen als ze zien op TV of bv horen van hun vriendjes dat hun moeder een pak slaag heeft gehad?

Nou heb ik begrepen dat je weleens een letter op papier kwakt, overweeg je ook om ooit eens een harige kerel als hoofdpersoon in je geschriften te verwerken?

Veel liefs,

HarigeKerel
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 9 december 2004 @ 00:38:36 #31
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23846414
Topic gaat morgenavond dicht.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 9 december 2004 @ 10:07:23 #32
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_23849718
vanavond dus?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_23851443
Hey Heleen,

Ik ben een groot fan van je, en zat tijdens sterrenboxen op het puntje van mijn stoel. Je zag er fantastisch uit!

Ennnehhh... ik vraag me af, doe je het wel eens met vrouwen?
En is is dat een onderwerp wat nog eens in één van je boeken zal verschijnen?

Een paar jaar geleden heb ik een aantal keren met je gechat via ICQ, als Ieniminie, herinnert u zich deze nog??? Tijdens één van die chats vertelde je o.a dat je een lekkage had op je nieuwe houten vloer. Jammergenoeg werd je destijds overspoeld met ICQ-ers die graag met je wilden chatten en heb je je account na een poosje opgeheven. Ik baal daar nog steeds van! Ik had nml. nog wel wat vaker met je willen babbelen, en dan over andere zaken dan koetjes en kalfjes en onze kids die in dezelfde leeftijdscategorie zitten. Dus vraag ik je, mag ik je weer toevoegen, maar ditmaal aan mijn MSN? Dan stel ik je de rest van mijn vragen daar wel ;-)))
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:37:54 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23869237
quote:
Op donderdag 9 december 2004 00:38 schreef static het volgende:
Topic gaat morgenavond dicht.
Nu dus.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')