Ik had er ook geen zin inquote:Op woensdag 1 december 2004 12:20 schreef bixister het volgende:
grappig dat jullie allemaal zo'n schoentje gezet hebben bij de appie, ik had daar helemaal geen zin in.![]()
Ships ja!! * clauwheee een beetje dom is geweestquote:Op woensdag 1 december 2004 12:25 schreef bixister het volgende:
ohnee? in die van jou passen vast een heleboel kruidnootjes!
Ik had ook helemaal geen zin om met 3 kinderen op sleeptouw een schoentje te gaan zetten. Dat doen ze thuis maar (en ik vind het ook veel te leuk om schoencadeautjes te zoekenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:20 schreef bixister het volgende:
grappig dat jullie allemaal zo'n schoentje gezet hebben bij de appie, ik had daar helemaal geen zin in.![]()
* miss_dynastie doet even meequote:Op woensdag 1 december 2004 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Wat goed zabb huis schoon! Moet hier ook nog gebeuren. * miss_dynastie weer een klusje op haar lijstje zet
quote:Op woensdag 1 december 2004 12:29 schreef danosa het volgende:
Zeg Bix, jij had als commode voor Piet toch ook een buikkastje? Ik heb er 1 gezien in helemaal wit en moest gelijk aan jou denken. Als het ooit nog voor ons is weggelegd zou ik ook graag zo'n commode willen
[afbeelding]
alleen maar stofzuigen en dweilen? Dan hebben ze ook geen eer van hun werk..quote:Op woensdag 1 december 2004 12:50 schreef moussy het volgende:
Kan iemand hier ff komen stofzuigen en dweilen, als jullie toch zo actief zijn![]()
ik noemde alleen het hóógnodige op.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen maar stofzuigen en dweilen? Dan hebben ze ook geen eer van hun werk..
Hier mogen ze ook wel e.e.a doen hoor.. de badkamer moet uitgesopt, de zolder opgeruimd en gesopt (ja, dat soppen daar is echt nodig), huiskamer stoffen, soppen, stofzuigen, dweilen..
In de slaapkamer moeten nog 2,5 muur behangvrij gemaakt worden..
De zolder moet eigenlijk nog opgeknapt worden.. pjoeterhok moet eens grondig aangepakt worden..
Dus dames... Leef je uit!!
Daar moest ik nog aan denken toen ik van het weekend langs al die schoentjes bij de AH liep. Luca die eerst om zich heen keek en toen heel zachtjes toch een liedje ging zingenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
luca heeft wel zijn schoen gezet bij albert
maar hij wou zelf hoor. hij had de reclame op de televisie gezien en hij heeft hem zelf gezet en nog een liedje gezongen in de winkel ook
straks gaan we m ophalen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |