edit: Verdomme dat dit dus op koninginnedag isquote:Bevestigde artiesten:
7 Seconds
Alexis on fire
BoySetsFire
Burns Out Bright
Flogging Molly
From autumn to ashes
Maroon
Modern Life Is War
No use for a name
Rise Against
Slapshot
Stretch Arm Strong
Tis trouwens geen XmaroonX meer, maar gewoon maroon.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:42 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik zal er ook wel weer zijn. Weinig bands tot nu toe waarbij ik meteen van mijn kistje opspring van vreugde, gelukkig gaat het meer om zuipen tijdens dit festival..
xMaroonx wil ik wel even zien, en Flogging Molly.
Ok OK, Ik ga zorgen dat ik niet hoef te werken met oud en nieuw!! want dit laten schieten kan natuurlijk niet!!quote:
als je dan maar zorgt dat je met koninginnedag ook niet hoeft te werken.. haahahquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:33 schreef Kletz het volgende:
[quote]Ok OK, Ik ga zorgen dat ik niet hoef te werken met oud en nieuw!! want dit laten schieten kan natuurlijk niet!!
Ik bedoelde dus met KONINGINNEDAG vrij nemen!!! maar lijkt me een goed plan sem!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:33 schreef Kletz het volgende:
[..]
Ok OK, Ik ga zorgen dat ik niet hoef te werken met oud en nieuw!! want dit laten schieten kan natuurlijk niet!!
RISE AGAINST
NUFAN > Blijft een geweldige band
STRIKE ANYWHERE
ONLY CRIME
7 SECONDS
En nog meer... damn ik ga er heen.
Edit: Stretch Arm Strong helemaal vergeten!!!
Klopt, chaos op het podium ineens. Verder weet ik er niet zo veel meer van, was op dat moment al redelijk ver heenquote:Op zondag 9 januari 2005 19:20 schreef Ska-te het volgende:
Millencollin was kut inderdaad
bovendien bliezen ze de speakers geloof ikwhaha
Ja zij zullen vast wel de reden zijn geweest dat de boxen het bij Millencollin opgavenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:45 schreef =HellFire= het volgende:
God wat zoog Millencolin toen. Zweeds voor Anti-Climax, ik zweer het je! En dat SOIA de boxen niet hadden opgeblazen vind ik vreemd.
Staat pas een dag op mn PC, maar het lijkt me wel wat om live te aanschouwen...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:00 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ja zij zullen vast wel de reden zijn geweest dat de boxen het bij Millencollin opgaven
Jaaaa lekker boeiend dat we daar zitten te posten tochquote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef JDude het volgende:
![]()
Flauw dat ze het 2004 topic zomaar dichtgooiden he![]()
En jij de jouwequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:01 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Jaaaa lekker boeiend dat we daar zitten te posten tochCheck je fotoboek dan
Jaaa, de Groezrockcamping is relaxed! Niks geen gezeik, 10 meter van het festivalterrein en op vrijdagavond en zaterdagavond als de bands zijn afgelopen tot in de kleine uurtjes bier drinken en ouwehoeren met de belgen, die voor een groot deel erg geschikt volk zijn.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:44 schreef Ska-te het volgende:
Ik hoorde ook ergens de naam Pennywise vallen...zou ook erg kicke zijn dus
Over verblijf, vorig jaar hadden wij ons niet goed geïnformeerd en wisten dus niet dat er een camping waserg slim, we konden wel blijven crashen bij anderen daar maar t was fucking koud. Dus wij proberen met een lift, eindelijk gekregen na een half uur tot Eindhoven... Daar een supervage gast ontmoet die beetje freaky was maar ons wel voor onderdak had voorzien.
Dus ja ik denk dat ik gewoon op die camping crash dit jaarLekker handig, en vast een groot feest
Sorry!!!?????quote:Op zondag 16 januari 2005 00:50 schreef Ixnay het volgende:
Lagwagon is een gerucht, Avenged Sevenfold ook.
En NRA btw ook, zou ik ook nog eens graag willen zien.
zou cool zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 09:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
Sorry!!!?????
AVENGED SEVENFOLD
GODVER als dit waar is... dan ga ik 3 nachten van te voren al hangen daar!!!![]()
haha copy pastenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:09 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Groezrock 2005 blijft verbazen!
30 april 2005 staat met een groot kruis in onze agenda aangestipt! Dan zien ze ons terug op Groez Rock in Meerhout-Gestel. organisator Hans Maes loste vlak voor het jaareinde nog enkele nieuwe namen! De affiche tot nu toe:
7 Seconds
xMaroonx
Rise Against
Only Crime
Hatebreed (officieel bevestigd!)
Pepper
Stretch Arm Strong
From Autumn to Ashes
Alexisonfire
Flogging Molly
Boy Sets Fire
No Use For A Name
Modern Life is war
Strike Anywhere
http://www.stubru.be/stub(...)core/home/index.html
Kan niets anders zeggen dat ik het volkomen met je eens ben!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:51 schreef StrikeAnywhere het volgende:
7 Seconds
Rise Against
Only Crime
Hatebreed (officieel bevestigd!)
Stretch Arm Strong
Boy Sets Fire
No Use For A Name
Modern Life is war
Strike Anywhere
Man Man wat een GENIALE line-up zeg, idd A7X erbij en Killswitch Engage.. en zou voor mij op dit moment de allerbeste line-up ooit zijn
ik ga koniginnedag laten schieten.. that's for sure
Yep, staat al op de officiële site!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:12 schreef =HellFire= het volgende:
Lagwagon schijnt ook te komen trouwens!
ik ben nog nooit geweest, maar heb de line ups gezien van de afgelopen jaren. Hieruit concludeer ik dat de punkrock plaats heeft gemaakt voor CORE.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:56 schreef JDude het volgende:
2003 had idd Dropkick Murphys, Randy en Ten Foot Pole
Maar 2005 gaat 't toch winnen denk ik!
Het is beter om te voorkomen dan te genezen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:18 schreef =HellFire= het volgende:
Ik neem aan dat je van je fouten leert DR?
Dus wat doe je dan?
Juist. Nóg meer inslaan. Denken in oplossingen he!
Hmn, maar dan zuip ik ook nog meer...quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:18 schreef =HellFire= het volgende:
Juist. Nóg meer inslaan. Denken in oplossingen he!
Ach, die wandeling vind ik altijd prima te overbruggen. Zeker als je de terugweg weer kunt afleggen met een paar tassen Jupiler rijkerquote:Op donderdag 27 januari 2005 07:55 schreef Diverse_Reality het volgende:
De supermarkt om nieuw bier in te slaan is wel ver weg..
Vorig jaar kreeg we een lift van een tof wijf, maar daar bleken al vier lui in het kleine Renaultje te zitten. Dus wij met drie man erbij plus tassen bier, het kon allemaal eigenlijk echt niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 05:03 schreef JDude het volgende:
Ach, die wandeling vind ik altijd prima te overbruggen. Zeker als je de terugweg weer kunt afleggen met een paar tassen Jupiler rijker
nou ik zie ook wel een groot verschil tussen Modern Life is War en No Use For A Name. Ringworm is gewoon HARD en perfect voor zo'n line up als deze.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:50 schreef Ixnay het volgende:
Past Ringworm eigenlijk wel bij de rest van deze line-up?
Is toch compleet andere muziek?
Ringworm is gewoon hardcore. Maar gemeen Hardcore. Echt super vet!.. check it!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:17 schreef =HellFire= het volgende:
Dat van SAS vind ik jammer, maarja. Ringworm.. metalcore, toch? Ken het niet... maar zal het wel checken, iedereen is er lyrisch over.
Hey! Ik vraag me niet af óf ik t ga doen, maar hóe t moet gaan lukkenquote:
ik zeg alvast sorry voor als ik je raakquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:54 schreef Ixnay het volgende:
Als ik er naartoe ga doe ik wel mee.
Wall of death op Kletz plz!quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:29 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik zeg alvast sorry voor als ik je raak![]()
ow dat trek ik niet!! haha.... maar ok ik ga me wel eerst ff voorstellen en kijken wie ixnay en hellfire zijn > dan weet ik wie ik moet rakenquote:
26 Februari speelt Rectify en nog wat bands in IDUNA drachten.... Misschien daar. Ik ben er zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:23 schreef =HellFire= het volgende:
Wehehe isgoe, moeten sowieso es meeten.
Van alle groepjes op FOK! heeft het punk/hardcore kliekje als enige nog nooit gemeet.
niet dat het boeit ofzo, maar tviel me op.
Ik moet ns wat vaker in t punk/hardcore-topic posten, niemand kent mequote:Op donderdag 10 februari 2005 14:06 schreef Kletz het volgende:
[..]
ow dat trek ik niet!! haha.... maar ok ik ga me wel eerst ff voorstellen en kijken wie ixnay en hellfire zijn > dan weet ik wie ik moet raken![]()
haha
denk niet dat die dan gaat headlinen!! zou ik super stom vinden. Dan kan net zo goed NUFAN of Lagwagon gaan headlinen!! 1 pot nat.quote:
Verder zal tegelijkertijd op Groezrock de Deconstruction tour spelen. Verklaart ook veel Fat Wreck bands, daar die vaak op Deco tour spelen. Opvallend is ook dat er een datum is geprikt voor de Nederlandse Deco tour.quote:Groezrock 2005
MAIN STAGE
9:30 - 10:00 SFP
10:20 - 10:55 Pepper
11:15 - 11:50 Capdown
12:10 - 12:45 Only Crime
13:05 - 13:45 Strike Anywhere
14:10 - 14:55 Tsunami Bomb
15:20 - 16:05 Rise Against
16:30 - 17:15 Boy Sets Fire
17:40 - 18:30 7 Seconds
19:00 - 20:00 Flogging Molly
20:30 - 21:30 No Use For A Name
22:00 - 23:00 Hatebreed
23:30 - 0:30 Lagwagon
B2B STAGE
10:55 11:25 Malkovich
11:50 12:20 The Setup
12:45 13:20 Maroon
13:45 14:25 Modern Life Is War
14:55 15:35 From Autumn To Ashes
16:05 16:45 Streetdogs
17:15 18:00 Alexisonfire
18:30 19:20 Hopesfall
20:00 20:50 Ringworm
21:30 22:30 Coheed and Cambria
En deze is, jawel op 4 mei 2005 in, jawel. Amsterdam, MELKWEG. Geen Zwolle-toestanden meer dus. Verwacht grotendeelse dezelfde bands, al is Strung Out toegevoegd aan het de line-up.quote:04.05.05 - NL - Amsterdam - Melkweg
tickets: www.melkweg.nl
reken er maar op idd! KUT!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:12 schreef =HellFire= het volgende:
Dus NUFAN komt niet op Groezrock en ook niet op Decotour???
Jep. B2B is een wat kleinere ronde tent, Mainstage een grote rechthoekige unit. De twee podiumtenten staan aan een zijde van het terrein, aan de andere kant de consumptiebonnenverkoop, de catering, de toiletten en de merchandisetent.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:11 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Want ik neem aan dat het B2B stage kleiner is ?
Lagwagonquote:Op woensdag 27 april 2005 17:26 schreef =HellFire= het volgende:
Wat gaan jullie allemaal sowieso zien?
Zal lastig worden, NUFAN is gecancelledquote:Op donderdag 28 april 2005 08:58 schreef 2nosedT het volgende:
mijn lijstje;
[...]
No Use For A Name
Lagwagon
haha kloptquote:Op zondag 1 mei 2005 22:33 schreef maniack28 het volgende:
WheheeheheKom jij toevallig uit......... Roosendaal?
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef maniack28 het volgende:
Zat jij in dat groepje linksachterin op de camping?
HOEEEEREEEEEEEUHHHHHHHH
Whehehehe. Geen last gehad van uit buiten hun oevers tredende pisgoten?quote:Mijn tent stond naast de pishoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |