Uhuh vergeet de pepertjes niet hequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:38 schreef Manias het volgende:
Met creamcheese!
En potloodjes!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:38 schreef Manias het volgende:
Met creamcheese!
We hebben allemaal zo onze skeletjes in de kast hequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:40 schreef Weemz het volgende:
Was ik weer.
Nog ff nav. het vorige topic:
Lekker boeie allemaal, ik heb ook K-otic de 1e CD en de 2e CD/DVD liggen, ergens naast de Spice Girls cd's en Toybox en weet ik weel wat voor ouwe troep. Dusch.
Helaas ik moet werken...fucking koopzondagen in Decemberquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
maar MM heb dus nog een kaartje voor zondag over
wat skeletjes die ik heb: dj paul elstakquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben allemaal zo onze skeletjes in de kast he
Ik heb d'r nog 1 van Daze (I'm your Tamagotchi, so happy that you love me)
*doet groet* DJ Paul, DJ Paul!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:48 schreef creno het volgende:
[..]
wat skeletjes die ik heb: dj paul elstak![]()
Mmmbop pa yeh yeah a mmmbop pa yohquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben allemaal zo onze skeletjes in de kast he
Ik heb d'r nog 1 van Daze (I'm your Tamagotchi, so happy that you love me)
en Masterboyquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
Skeletjes.. E-rotic en Magic Affair.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mmmbop
en E-typequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
en Masterboy
heb je daar hele ceedees van ?? ik heb wel een singletje van e-rotic geloof ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Mijn grootste skelletjes zijn de cd's van E-Rotic en Me&My
ze hoopten da je barbie had om dr tieten en niet omdat zij ken hadquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik had vroeger zelfs een barbie en een Ken
En dan nog verbaasd doen tijdens mn coming out......damn bastards![]()
Die jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mmmbop pa yeh yeah a mmmbop pa yoh
I need a super hero lover
en dat dan eindeloos lang
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:52 schreef Jerruh het volgende:
ik heb nog my little pony
en oh wa vonden mijn ouders het leuk om dat tegen ruud te evrtellen toen ie er was...
Pff die tieten van Barbie konden me gestolen wordenquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze hoopten da je barbie had om dr tieten en niet omdat zij ken had.
Nou ik vond (misschien wel als 1 van de weinigen) OMEN III echt een schijtplaat (inclusief album), dan had ik liever die twee vrouwen op cd PhenOMENia.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Magic Affair is geen skelletje....die waren vet goeeeeeed
Ik heb deel 1, de blauwe, en deel 2, de rodequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:53 schreef Manias het volgende:
ik had jabba dabba dance cd'sdaar staan die op
ik nam laatst een happy mailquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:52 schreef Jerruh het volgende:
ik heb nog my little pony
en oh wa vonden mijn ouders het leuk om dat tegen ruud te evrtellen toen ie er was...
oMG die jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:53 schreef Manias het volgende:
ik had jabba dabba dance cd'sdaar staan die op
ik heb ze allemaalquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb deel 1, de blauwe, en deel 2, de rode
mark, zes jaar, ten tijde van sinterklaas en kerst:quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Pff die tieten van Barbie konden me gestolen worden
Ik was zwaar gedesillusioneerd dat Ken niks in z'n broekje had
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
schattig
en zo mag ik het zienquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:55 schreef creno het volgende:
[..]
ik nam laatst een happy mailen vertelde tegen dat mac-meisje dat ik er een my little pony bij wilde... ze keek me raar aan
![]()
en ik tegen mijn brother en buufje: ja ik wil niet zo'n domme transformer
(en melig dat we waren)
Nah kheb versie met the outhere brothers erop, Tapp - Shake that Ass en een Cappella nummer. Althans die drie kwamen erin voor..denk ik..quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb deel 1, de blauwe, en deel 2, de rode
ja, maar ik miste het kammetjequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zo mag ik het zien!
heb je er ook nog openbaar mee gespeeld?.
Tokyo Ghetto Pussyquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:59 schreef Manias het volgende:
ik heb nog een singel van i wanna b a hippy, single van tokyo ghetto pussy - i kiss your lips, nakatomi ... o ik hield zo van happy hardcore
godver mark je gaat me zooo enorm bellen! ik word bezorgdquote:Op woensdag 1 december 2004 00:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga zo lekker naar bed........
En morgen ben ik "ziek", niet naar college, niet naar mn werk, ik onttrek me een dagje aan alle verplichtingen die de maatschappij me opleggen
[drama-mode] morgen zijn we de hele dag met zn drieen: ik, mn bed en mn zelfmedelijden[/drama-mode]![]()
Dat hoeft niet....ik zei toch al dat ik alles ga oplossenquote:Op woensdag 1 december 2004 00:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
godver mark je gaat me zooo enorm bellen! ik word bezorgd!
neeeeequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:59 schreef Jerruh het volgende:
creno: vast cavello.
althans, da deed me broerke.
Uhm ja.. nou truste danquote:Op woensdag 1 december 2004 00:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga zo lekker naar bed........
En morgen ben ik "ziek", niet naar college, niet naar mn werk, ik onttrek me een dagje aan alle verplichtingen die de maatschappij me opleggen
[drama-mode] morgen zijn we de hele dag met zn drieen: ik, mn bed en mn zelfmedelijden[/drama-mode]![]()
ja! bel! snel! godverrrrr!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat hoeft niet....ik zei toch al dat ik alles ga oplossen
Maar ik ga je snel bellen hoor...hopelijk met goed nieuws
En nu is het echt welterusten
We are the children of the night! Fight for the future of our nationquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:59 schreef Manias het volgende:
ik heb nog een singel van i wanna b a hippy, single van tokyo ghetto pussy - i kiss your lips, nakatomi ... o ik hield zo van happy hardcore
ow da had me broerke ookquote:Op woensdag 1 december 2004 00:03 schreef creno het volgende:
[..]
neeeee, cavello was ik zeer tegen, vond dat de goedkope nederlandse imitatie, ik ging voor het echte merk: Australian
(maar je was wel warm)![]()
Sweet Dreams!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat hoeft niet....ik zei toch al dat ik alles ga oplossen
Maar ik ga je snel bellen hoor...hopelijk met goed nieuws
En nu is het echt welterusten
*pppshhhhh zaaappp* Goomorning Fokkie!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:02 schreef Manias het volgende:
*pieuwpieuwpieuw* *warp* *neer beam* Creamcheeeseeee powerrrrrrrrrr
dat zocht ik meer in het skaterzijnquote:Op woensdag 1 december 2004 00:05 schreef creno het volgende:
hahaha was bij mij meer: kijk mij hetero zijn (ontkenningsfase)
tja ik denk dat je dat dan toch zoekt in de muziek die je leuk vindquote:Op woensdag 1 december 2004 00:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat zocht ik meer in het skaterzijn.
Trustequote:Op woensdag 1 december 2004 00:08 schreef creno het volgende:
[..]
tja ik denk dat je dat dan toch zoekt in de muziek die je leuk vind
er zullen vast ook wel gays zijn die helemaal hardrock-look hadden (ook zoiets heteroos)
maar nu ga ik echt slapen dus
Schat.... sjenaaja en laatoojaa zitten al in kostuum hoor. Moet jij weer fashionably late zijn of zo? Don't keep Bruno waiting!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Truste
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 december 2004 00:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat zocht ik meer in het skaterzijn.
oei..... just a minute please...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schat.... sjenaaja en laatoojaa zitten al in kostuum hoor. Moet jij weer fashionably late zijn of zo? Don't keep Bruno waiting!
Holy hippo's!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
oei..... just a minute please...ONE*
*grabs laser lipstick*quote:Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
READY TO GO..
ik heb ijsblauw haar gehadquote:Op woensdag 1 december 2004 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vast moeilijk voor te stellen bij mij, maar tot mijn 20e was ik vooral voor dorpse begrippen behoorlijk skateik onderscheidde mij op dé manier van de rest weet je
Is cool.. swiet driems..quote:Op woensdag 1 december 2004 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben slapen!
*meldt af voor missie en rekent op teamgenoten*
This is sjaanaajaa signing off! *stript en rent achter angel aan*quote:Op woensdag 1 december 2004 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben slapen!
*meldt af voor missie en rekent op teamgenoten*
ik was anders errug goed in elastieken!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*wil ook meeedoeeeen!* (voelt zich net als op de basisschool: mag niet meevoetballen en word verbannen naar t touwtjespringen met de meiden en de juf*
Woei... YOU GO BABEquote:Op woensdag 1 december 2004 00:26 schreef Manias het volgende:
[..]
This is sjaanaajaa signing off! *stript en rent achter angel aan*
Elastiekenquote:Op woensdag 1 december 2004 00:28 schreef Manias het volgende:
[..]
ik was anders errug goed in elastieken!
PEP-SI CO-LA ERIN ERUIT EROP ERAF *en toen????*quote:Op woensdag 1 december 2004 00:28 schreef Manias het volgende:
[..]
ik was anders errug goed in elastieken!
er is een vroouuuw vermooord achter't gordijjjnen kooordquote:Op woensdag 1 december 2004 00:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Elastieken![]()
![]()
.. Ik kon apenkooi nog goed herinneren..
het bloed liep van de trap het leek tomatensap, ik nam dr een likje van, ik werd er mislijk vanquote:Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Manias het volgende:
[..]
er is een vroouuuw vermooord achter't gordijjjnen kooord![]()
Ow? Mooizo. Nou laten liggen danquote:Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Manias het volgende:
[..]
er is een vroouuuw vermooord achter't gordijjjnen kooord![]()
NEE ben helemaalinto CSI;; wie doet de autopsie???quote:Op woensdag 1 december 2004 00:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow? Mooizo. Nou laten liggen dan![]()
Heheh ik niet. Ik ga thee zettenquote:Op woensdag 1 december 2004 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NEE ben helemaalinto CSI;; wie doet de autopsie???
het was op kamer tien ik heb het zelf gezieen!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het bloed liep van de trap het leek tomatensap, ik nam dr een likje van, ik werd er mislijk van
Touwtje springen ging nog...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik was motorisch dermate middelmatig ontwikkeld dat ik qua springen en alles niet echt met het gros van mijn klasgenoten mee kon komen
En ik twijfel zooooo of ik het nieuwe remix album van Depeche Mode zal kopen... een aantal nrs op de cd was goed, maar ik kan niet bepaald veel vinden op kazaaen ik ben verder niet zo van de remixes, maar ik noem bijv die single van hun (enjoy the silence) en er staat echt een geweldige remix op van Useless.... ow ow ow wat zal ik doen
ik wil ook! met 2 klontjes suiker aubquote:Op woensdag 1 december 2004 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh ik niet. Ik ga thee zetten
ja en die cd hequote:Op woensdag 1 december 2004 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Touwtje springen ging nog...
Wat een zinquote:Op woensdag 1 december 2004 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik was motorisch dermate middelmatig ontwikkeld dat ik qua springen en alles niet echt met het gros van mijn klasgenoten mee kon komen
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
welke CD?
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:47 schreef Manias het volgende:
dm is tog 80s?
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat een zin![]()
Tsja ik ken Depeche Mode alleen van naam en niet van muziek.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:47 schreef Manias het volgende:
dm is tog 80s?
Zeg enige structuur iswel handig bij zo'n verhaal hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooohhhh jawel je kent ze wel: enjoy the silence, een leuke remix staat nu in de hitlijstenquote:Op woensdag 1 december 2004 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja ik ken Depeche Mode alleen van naam en niet van muziek.
Strucwát?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:53 schreef Manias het volgende:
[..]
Zeg enige structuur iswel handig bij zo'n verhaal hoor
Jeetje ja.. die leraar is gewoon gefrustreerd, maar goed hij heeft je dus apart genomen en goedgemaakt..quote:Op woensdag 1 december 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nooit toegeven aan je mankementen he
...BIOGRAFIE..
Maarja, weer een heel verhaal als reactie op één regeltje![]()
t-h-e-a-t-e-r-s-p-o-r-tquote:Op woensdag 1 december 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje in het theater? Heb ik iets gemist?.
Ik volg de lijsten niet echt..quote:Op woensdag 1 december 2004 00:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooohhhh jawel je kent ze wel: enjoy the silence, een leuke remix staat nu in de hitlijsten![]()
Ah. Nee nu is het tenminste duidelijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
t-h-e-a-t-e-r-s-p-o-r-t
quote:Maar gezien jouw exhorbitant hoge aantal posts op fok kan ik me voorstellen dat je een boel mist
Vast wel.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
word meegevraagd naar de gaypalace: vraag is:: WIL IK DAAR HEEN?
Mja ik zal het zo kort mogelijk uitleggen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jeetje ja.. die leraar is gewoon gefrustreerd, maar goed hij heeft je dus apart genomen en goedgemaakt..
Ach ja gaat wel.. Beetje druk, maar met de juiste mensen kan het wel gezellig zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
word meegevraagd naar de gaypalace: vraag is:: WIL IK DAAR HEEN?
Je staat er nu zélf zwart op wit gedrukt tussen!quote:Op woensdag 1 december 2004 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
naja heb t niet zo op grote dansgelegenheden met een vleeskeuring en halfnaakte engerds + relnichten ...
*t is al 1 uur, mn hersens staan al op standby..snap m niet haha*quote:Op woensdag 1 december 2004 01:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je staat er nu zélf zwart op wit gedrukt tussen!
Kortom eind goed al goed..quote:Op woensdag 1 december 2004 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik zal het zo kort mogelijk uitleggen.
...biografie...
Maarja, aan het einde deed hij weer poeslief.
Nou, ik heb vandaag voor alweer de 7e keer theatersport gehadquote:Op woensdag 1 december 2004 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah. Nee nu is het tenminste duidelijk..
[..].
Wat heeft iedereen toch met mijn postaantal? Zo absurd hoog is het nou ook weer niet..
ik noem een..... gaykrant?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*t is al 1 uur, mn hersens staan al op standby..snap m niet haha*
En dat heb je al eens verteld hier?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb vandaag voor alweer de 7e keer theatersport gehaddus de 7e week
Ik post de laatste tijd anders kei weinig hoor.quote:en je postaantal is iig zó hoog, dat een boel feiten langs je heen gaan hier, blijkbaare voor een mod is je aantal misschien niet hoog, maar voor een gewone user....
maargoed, ieder zijn hobby he
mja naja, hij heeft iig nóg minder aanzien van mijn kantquote:Op woensdag 1 december 2004 01:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kortom eind goed al goed..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh op die fiets..quote:Op woensdag 1 december 2004 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik noem een..... gaykrant?
meer-de-re malen zelfsquote:Op woensdag 1 december 2004 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat heb je al eens verteld hier?.
[..]
Ik post de laatste tijd anders kei weinig hoor..
Ow. Ja, ik lees niet altijd terug enzo.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
meer-de-re malen zelfs
en gemiddeld (!!!) 50 op een dag vind ik best hoog hoor.........![]()
ja, na mijn interview met Henk Krol die helemaal lyrisch over mij was, krijg ik altijd gratis de Gay Krantquote:Op woensdag 1 december 2004 01:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh op die fiets..
Heb je m gelezen?Wat vond je ervan?
Zegtie?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:15 schreef Manias het volgende:
zeg volgens mij heb jij een klassiek geval van multiposterfobie
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mja naja, hij heeft iig nóg minder aanzien van mijn kant
Kheb geen flauw idee of er enigszins een relatie is tussen een *piep*boer zijn of het gebruik van *piep* en het sneller of juist langzamer functioneren van de hersens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je wordt ervoor behandeld?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow. Ja, ik lees niet altijd terug enzo..
m'n gemiddelde was eerst 60.. Dus je ziet dat ik een stuk minder post. Nu zijn de helft van de posts in [homo] niet meer van mij afkomstig.
Nou ja, degene die zich hier het meeste laat zien, is tegelijkertijd de meest onbekende van dit topicquote:Op woensdag 1 december 2004 01:15 schreef Manias het volgende:
zeg volgens mij heb jij een klassiek geval van multiposterfobie
Lachen zegquote:Op woensdag 1 december 2004 01:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja, na mijn interview met Henk Krol die helemaal lyrisch over mij was, krijg ik altijd gratis de Gay Kranten ik denk god hey als dat GJ niet is, ik herkende je aan je parel! En het klopte zowaar ook nog, wat een unicum is in mijn geval.
*opsta*quote:Op woensdag 1 december 2004 01:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
je wordt ervoor behandeld?![]()
ik ben nog altijd de meest onbekende ja!quote:Op woensdag 1 december 2004 01:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, degene die zich hier het meeste laat zien, is tegelijkertijd de meest onbekende van dit topicheeft niks met fobie te maken, het maakt alleen wat los bij dees of geen
Ik zie even niet wat het een met het ander te maken heeft. Maar dat zal wel weer aan mij liggen.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, degene die zich hier het meeste laat zien, is tegelijkertijd de meest onbekende van dit topicheeft niks met fobie te maken, het maakt alleen wat los bij dees of geen
Ja! Wat hij zegt! *wijs*quote:Op woensdag 1 december 2004 01:19 schreef Manias het volgende:
[..]
ik ben nog altijd de meest onbekende ja!
mwoah, ik durf wel te stellen dat ik als het erop aankomt, slimmer ben dan hij. Hij is kalmer qua mens, maar ik heb gewoon ergens het idee dat ik meer mogelijkheden om me heen zie dan hij, hoe moet ik dat zeggen.... Oh dan bedoel ik dus eigenlijk je EQ. Dat is bij mij misschien wel een stukje hoger. En nu hou ik erover op, want klink nu wel erg arro. En dat ben ik, helaas voor jouquote:Op woensdag 1 december 2004 01:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb geen flauw idee of er enigszins een relatie is tussen een *piep*boer zijn of het gebruik van *piep* en het sneller of juist langzamer functioneren van de hersens..
Truste SJAANAAIAAquote:Op woensdag 1 december 2004 01:18 schreef Manias het volgende:
ik ga maar es slapen! TJUUUUUUUUS
baai BIEJONSÉÉ LAATOOJAAquote:Op woensdag 1 december 2004 01:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Truste SJAANAAIAA
Neen.. ben je niet arro?? Kan nietquote:Op woensdag 1 december 2004 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En nu hou ik erover op, want klink nu wel erg arro. En dat ben ik, helaas voor jou, niet!
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neen.. ben je niet arro?? Kan niet![]()
tsss..BIEJONSÉÉ LAATOOJAA LAATAAVIAA... (met nadruk op BI)quote:Op woensdag 1 december 2004 01:23 schreef Manias het volgende:
[..]
baai BIEJONSÉÉ LAATOOJAA
![]()
Zow ff een zelfreflectiequote:Op woensdag 1 december 2004 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik kan het wel spelen hoor, Ik ook, altijd leuk.. spelen![]()
ik schijn erg goed te zijn in dominante rollennah dominant ben ik ook niet, maar ik kan slecht tegen m'n verlies
heel anders dus dan irlJa irl ben ik ook anders he
? toch?
ben zo volgzaam als een teckel op zich......ikkuh niet, kheb liever dat mensen voor me lopen dan achter me lopen, nah ik hou er niet van als mensen achter mij lopen.. fobie denk ik
oeh!!! Wizje!!! Ja maar irl oog je iig een stuk rustiger en alles, maarja: stille wateren, diepe gronden hequote:Op woensdag 1 december 2004 01:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow ff een zelfreflectie
"stille wateren, diepe gronden"quote:Op woensdag 1 december 2004 01:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oeh!!! Wizje!!! Ja maar irl oog je iig een stuk rustiger en alles, maarja: stille wateren, diepe gronden he
En oh ja, ik ben verder niet labiel hoor, kan prima zelfstandig leven enzo
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"stille wateren, diepe gronden"
Hoor ik wel vaker de laatste tijd..
Je bent zeker niet labiel. Althans ik vond je op de meet niet labiel, gewoon relaxed.
Truste Cybartquote:Op woensdag 1 december 2004 01:35 schreef Cybart het volgende:
eindelijk... na een kutdag kan ik gaan slapen...
I'm out of here y'all
luister nou ook ff voor mij naar dat stukje depeche mode, duurt maar 30 secondenquote:Op woensdag 1 december 2004 01:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Truste Cybart
Ook trustequote:Op woensdag 1 december 2004 01:40 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker en tot morgen!![]()
Hmm wat na 30 net bij 28-29 seconden vond ik opeens wel cool klinken..quote:Op woensdag 1 december 2004 01:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
luister nou ook ff voor mij naar dat stukje depeche mode, duurt maar 30 seconden
Neuh.. kheb honger.. Ik ga iets zoeken om te eten..quote:Op woensdag 1 december 2004 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wizje ook naar bed nu je gesprekspartner weg is?
Had k net ook..nu ligt er een leeg blik knakworsten in de prullenbakquote:Op woensdag 1 december 2004 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neuh.. kheb honger.. Ik ga iets zoeken om te eten..![]()
seks in de regen achtergrondmuziekje?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm wat na 30 net bij 28-29 seconden vond ik opeens wel cool klinken..
Muziek doet me beetje aan de film 9 1/2 weeks denken. Zo'n sex in de regen scene achtergrondmuziekje..
Ach ja.. kheb nu weer ff rare hersenspinsels.![]()
en nu gaat wiz kijken offie wel echt leeg isquote:Op woensdag 1 december 2004 01:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had k net ook..nu ligt er een leeg blik knakworsten in de prullenbak
Heheh. Ach ja.. ik heb dat tosti-ding maar aangezet.. Verder dan Tosti -ham /kaas en kaas/tomaat kwam ik niet.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had k net ook..nu ligt er een leeg blik knakworsten in de prullenbak
Hallo ik ben geen vuile zwerver die 's avonds op de hoek van het station op zoek gaat naar kliekjes..quote:Op woensdag 1 december 2004 01:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en nu gaat wiz kijken offie wel echt leeg is
aaawww........
Nou ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey Homo!quote:Op woensdag 1 december 2004 10:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoi flikkers
ik heb weken geen suiker in mijn thee gedaan omdat het op was, en nu lust ik er geen suiker meer in
jij ookquote:Op woensdag 1 december 2004 11:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
het heerscht geloof ik
quote:Op woensdag 1 december 2004 11:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij ook.
na-aperquote:Op woensdag 1 december 2004 12:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben "ziek"
like I chose to walk with a sore throath without the possibility ti swallow without pain.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:34 schreef Semisane het volgende:
* Semisane doet mee met Cybart en stelt zich ook niet open voor de ziek-zijn-hype.... Stoer he!......Stoerrrrrrrrrrrr
![]()
jup.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde mietjes die ziek zijn.
Heeyy Jerruh jonguh!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:57 schreef Jerruh het volgende:
jow waxman!.
och je hebt mensenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeyy Jerruh jonguh!De keel geschraapt? Wat heb jij altijd pech toch, qua ziek zijn enz?
Ik zit opeens wel heel erg met een ik-lees-problemen-gevoel. Lees je een verhaal van persoon X en dan denk je, jezus.... en dan zie je de postgeschiedenis van zo iemand en dan kom je nog tig verhalen tegenIk ga de post eens even halen beneden
Maar afgezien van je keel: geestelijk is alles puik??
Ik ben ook ziek....quote:Op woensdag 1 december 2004 12:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup.
nota bene gister verteld hoe het zat.
Maar verder gaat wel alles goed?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Waky waky, rise and SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE!!
O...ik ben verdomme al vanaf 7:00 wakker
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek....
geestelijk dan.
LAATOOJAA! jij bent tog aan t werk?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Waky waky, rise and SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE!!
O...ik ben verdomme al vanaf 7:00 wakker
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:10 schreef Jerruh het volgende:
ja ookw meer hallo mark.
Een superheldin staat altijd paraat!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:10 schreef Manias het volgende:
[..]
LAATOOJAA! jij bent tog aan t werk?
Mja, ik ben al snel in het opschrijven van dingen die me tegenstaan, maar anderen.......quote:Op woensdag 1 december 2004 13:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och je hebt mensen
maar voor de rest gaat alles super! a.s. weekend dance valley, heb perskaarten!!!
en met jou!?
ja behalve biejonsee laataaviaa he... slome skank is dat!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een superheldin staat altijd paraat!
Dat moet jij toch weten Sjenaajaa
Is ze weer aan 't uitslapen?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef Manias het volgende:
[..]
ja behalve biejonsee laataaviaa he... slome skank is dat!
Nu eerst Bavaria Stevige sex koffie?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo.....
ik denk dat ze dr bed niet uit kan komen door dr FAT ASS zit ze weer vastgeklemd... *SKANKS ASSEMBLE* en nix hoor.. alleen een distant fart...quote:Op woensdag 1 december 2004 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ze weer aan 't uitslapen?
Lazy (big) ass biatch!
Tief op Vuile Pisnicht?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:23 schreef Eucalipta het volgende:
tvp?? was da????
ja heeeerrrlijk, alleen werd dat net abrupt verstoord door een enquetrice toen ze spotte dat ik sigaretten haalde.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:40 schreef Jerruh het volgende:
wax: whehehe nee, je mag er backstage mee en dj's interviewen enzovoorts.
maarem, beter da je nu in een ritme zit eej.
"zeg stom mens, ga ergens anders schijten, of anders lebber ik je helemaal onder met mijn fish lipsquote:Op woensdag 1 december 2004 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja heeeerrrlijk, alleen werd dat net abrupt verstoord door een enquetrice toen ze spotte dat ik sigaretten haalde.wat een baan heeft dat mens.... en ontzettend uit de hoogte en heel kinderlijk tegen mij praten. Dan kan zelfs Waxxer kapsones krijgen
Hallo, hallo, skanky shizzle 3 aan skanky shizzle 2, come in skanky shizzle 2 ..........quote:Op woensdag 1 december 2004 13:17 schreef Manias het volgende:
[..]
ik denk dat ze dr bed niet uit kan komen door dr FAT ASS zit ze weer vastgeklemd... *SKANKS ASSEMBLE* en nix hoor.. alleen een distant fart...
Epibreren en ook al frenologie.. kakker!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
- bestelling Alternate annuleren
- verzekeraar bellen
- huisarts zien te vinden
- tandarts zien te vinden
- epibreren
Nou ja gelukkig weten we dat ze in dr nest ligt.. anders zouden we dr nog moeten gaan vinden ook!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, hallo, skanky shizzle 3 aan skanky shizzle 2, come in skanky shizzle 2 ..........
niks hoor
Tja dat kan het zijn!quote:Op woensdag 1 december 2004 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tief op Vuile Pisnicht?
Het is maar een idee.
Is ze niet te zien op de skanky-sonar?quote:Op woensdag 1 december 2004 13:55 schreef Manias het volgende:
[..]
Nou ja gelukkig weten we dat ze in dr nest ligt.. anders zouden we dr nog moeten gaan vinden ook!
*bleep bleep* ow fuck de skanky-sonar heeft de trambaan gemold.. nou kan ik niet naar de uni! Harrr!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ze niet te zien op de skanky-sonar?
Skanky Shizzle 3 aan skanky shizzle 1, zoek d'r eens op!
Neequote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef Manias het volgende:
kennen jullie gay boyfriend al? dat liedje?
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
goed hooren er waren vandaag geen wawawa kindjes
that I had in februari of last yearquote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Somebody Told Me You had a Boyfriend....who looks like a girlfriend
http://www.ryantown.com/gayboyfriend/quote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee
Van wie is het??![]()
Hoi!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Somebody Told Me You had a Boyfriend....who looks like a girlfriend
Neuh dat gaat nog steeds hard door.....komt voorlopig ook nog geen eind aanquote:Op woensdag 1 december 2004 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Hoe gaat het nu dan met jou?? Is de storm al een beetje gaan liggen in het gebied dat hersenpan heet?
Hij zal idd wel oud zijn maar ik kreeg m van kugari een tijdje geleden en ik vind m geweldig!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
that I had in februari of last year
Aaaawww het is winter in Markie-Mark..... gauw een tropische vakantie nemen hoorquote:Op woensdag 1 december 2004 14:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Neuh dat gaat nog steeds hard door.....komt voorlopig ook nog geen eind aan
En met jou Waxx??
LOLquote:Op woensdag 1 december 2004 15:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
pssst... dat is de volgende zin in het refrein
we kunnen nog edittenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
LOL
damn dat was wel heel dom![]()
alleen als mn broer om mysterieuze redenen helaas niet mee kan gaan..quote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wawawawa kekekeke babababaje hebt het wel zwaar op je werk he??
Oh en ik mag mee he, 2 januari?
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is blubber nu officieel de nieuwe Marc?
Zeg maar gewoon NEEquote:Op woensdag 1 december 2004 15:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
Heh mogguh WAik.. alhoewel ik was al een 1 uur wakkerquote:Op woensdag 1 december 2004 15:12 schreef WAik het volgende:
mogguh wiz
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:00 schreef WAik het volgende:
zo'n al een poosje hier niet meer geweesd...
nog belangrijke dingen gemist?
Hij pest jou toch altijd...... dus............quote:Op woensdag 1 december 2004 15:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
alleen als mn broer om mysterieuze redenen helaas niet mee kan gaan..
Je lessen Nederlands bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:00 schreef WAik het volgende:
zo'n al een poosje hier niet meer geweesd...
nog belangrijke dingen gemist?
Weer een fan van Marcje!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:16 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon NEE
De nieuwe marc wil je echt niet zijn![]()
er is wel een buitenzwembad bij het appartementquote:Op woensdag 1 december 2004 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij pest jou toch altijd...... dus............
vroeg voor jouw doen natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2004 15:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heh mogguh WAik.. alhoewel ik was al een 1 uur wakker.
Dat kan toch.....op zichquote:Op woensdag 1 december 2004 15:23 schreef Jerruh het volgende:
ik wou da ik met een plumeau me bek in kon en me amandelen kon afstoffen
gadverdamme! weg met die rare weefseldingen die er niet horen.
volgens mij heb ik die dingen niet eens meerquote:Op woensdag 1 december 2004 15:23 schreef Jerruh het volgende:
ik wou da ik met een plumeau me bek in kon en me amandelen kon afstoffen
gadverdamme! weg met die rare weefseldingen die er niet horen.
doe jij het ff voor ofzoquote:Op woensdag 1 december 2004 15:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat kan toch.....op zich
met een lidmaatschap van 10 euro ben je zo miljonairquote:Op woensdag 1 december 2004 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer een fan van Marcje!
Tijd voor een fanclub?
waarom ze er bij mij nog zitten vraag ik me al jaren af...quote:Op woensdag 1 december 2004 15:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die dingen niet eens meerof wel? nouja weet niet eigenlijk
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer een fan van Marcje!
Tijd voor een fanclub?
morgen pas weer?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
met een lidmaatschap van 10 euro ben je zo miljonair
en nu maar weer eens mensen hun eten en drinken brengen
tot morgen!
avonddienstquote:Op woensdag 1 december 2004 15:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
morgen pas weer?.
und wann food?
Tot later Wizquote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef wizarddragon het volgende:
Volgens mij heeft die Marc een verpletterde indruk gemaak op sommige mensen *kuch* *kuch*. Ken die gast nie.
Maar goed, heavy taferelen hier thuis..
Ik ga het centrum maar in..
Laterrrrr
mzzol bart!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
avonddienst
euhm... wee'k zo nog niet...
eerst even nog deze week overleven....
mazzelos
Balen is dat...zeker als je er toch wel een beetje tegenop ziet langs te gaanquote:Op woensdag 1 december 2004 15:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mzzol bart!
bwhuh, dokter zat vol vandaag, morgen maar weer proberen.
Wordt dat de theme-song?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:10 schreef wizarddragon het volgende:
Sjenaaja en Laatooyaa.. Hear me:
You filthy HOES..
Y'all talkin all that shit bout
Suckas lickin on ya
All day, ya back up ya crack
Mogguh peepz![]()
adiosquote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef wizarddragon het volgende:
Volgens mij heeft die Marc een verpletterende indruk gemaakt op sommige mensen *kuch* *kuch*. Ken die gast nie.
Maar goed, heavy taferelen hier thuis..
Ik ga het centrum maar in..
Laterrrrr
dat valt op zich nog wel mee, maar k krijg weer zon kastje-muur gevoel.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Balen is dat...zeker als je er toch wel een beetje tegenop ziet langs te gaan
Ik gok marc_mga?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat is een Marc?
Beter dan gisterquote:Op woensdag 1 december 2004 15:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat valt op zich nog wel mee, maar k krijg weer zon kastje-muur gevoel.
hoe ist met markske?
wel goe uitrusten dan eej!quote:Op woensdag 1 december 2004 15:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Beter dan gister
Ik ben vandaag een dagje "ziek" geen college geen werk, gewoon lekker niks, precies wat ik nodig had
Dat gaat zeker helpenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wel goe uitrusten dan eej!.
en geef ff goldstrike aan, daarmee krijg ik mun keel wel open.
incomingquote:Op woensdag 1 december 2004 15:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat gaat zeker helpen
Ik heb nog wel een restje in de kast staan...kom maar halen
wat een schijtbericht, sanquote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sorry dat ik even niey reageer, maar ik moet even naar de wc.
Dan weten jullie dat alvast.
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
incoming.
hey ang3l.
I know. Sue me.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat een schijtbericht, san.
Gelukkig heb je voldoende ruimte voor die koelvriescombinatie.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok marc_mga?
Tuurlijk, waarom denk je dat ik zo lang weg was?quote:Op woensdag 1 december 2004 15:48 schreef Waxxer het volgende:
handjes gewassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |