nooit van gehoord, dus erg actief zal-ie niet zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:53 schreef trance40 het volgende:
Zeg weet iemand trouwens waarom de oprichter van deze topic reeks nooit meer hier post?
Is Lortnoc nog wel een active fok!ker? Wie weet daar meer over?
Check het eerste deel maarquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
nooit van gehoord, dus erg actief zal-ie niet zijn
Hij is nog wel actief, maar onder een 'kloon' !quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:53 schreef trance40 het volgende:
Zeg weet iemand trouwens waarom de oprichter van deze topic reeks nooit meer hier post?
Is Lortnoc nog wel een active fok!ker? Wie weet daar meer over?
Zo'n stoffen draagtas is wel ok. Al heb ik zelf alleen 4x zo klein meegamaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:53 schreef trance40 het volgende:
Dit keer geen records maar een tas:
[[url=http://data.recess.nl/pics/U/9/u9687.jpg]afbeelding][/url]
Wel nasty dat die dingen zo verrot duur zijn. Maar tis een van de weinge tassen die zo degelijk en sterk zijn en waar ook nog eens ruim 90 platen in gaan![]()
Souvenir de Chine is vette trackquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:01 schreef veldmuis het volgende:
Fire & Ice - Best Of E.P. 1
Met souvenir de chine en lost emotions o.a.
erg mooi plakje vinyl dus.
Gecoverd van Jean Michel Jarre.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:51 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Souvenir de Chine is vette track![]()
Ik ben dus op zoek naar een goeie tas. Een grote. Het lijkt me ideaal om zo'n trolly ding te hebben, want een volle is toch niet te tillen? Tips?quote:Op zondag 27 februari 2005 04:31 schreef danni het volgende:
[..]
Zo'n stoffen draagtas is wel ok. Al heb ik zelf alleen 4x zo klein meegamaakt.
Superhandig. Die harde 4kanten koffers zijn zo bagger als ie vol zit, tenzij je vervoer/auto hebt.
Toch niet te tillen? Ik ken een dj, die heeft altijd 2 van die harde koffers mee.
vol. En dat doet ie met zo'n markt-karretje dat je kan opvouwen, weet niet hoe je zoiets ookweer noemt
Zo'n flytecase is stoer maar erg zwaar.
Hoe bevalt de jouwe, trance40?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:29 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik ben dus op zoek naar een goeie tas. Een grote. Het lijkt me ideaal om zo'n trolly ding te hebben, want een volle is toch niet te tillen? Tips?
Bevalt prima.quote:
Platenbeurs misschien. Internet. Tik de naam is in op google anders. Zijn een berg online platenzakenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Hee, ik zoek de nieuwe van Sven van Hees: The Sun Goes Down. Hij wordt stukgedraaid op Studio Brussel en ik wordt er gek van, maar kan op internet nergens iets vinden over deze plaat (behalve de nutteloze site van StuBru). Ook Rare Rec in Eindhoven kent hem niet. Heeft iemand nog een adres waar ik deze plaat zou kunnen vinden?
samen met biet groepskorting gekregen ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:16 schreef Tomaz het volgende:
Markus Schulz Coldharbour #5
P.O.S - Gravity
aan de collectie toegevoegd!
En een UDG Flipfront bag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |