AH ook eindelijk banaantjes voor jaapquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:22 schreef Jape het volgende:
Ik ben de laatste tijd weer lekker aan het shoppen via eBay, maar de platen moeten natuurlijk ook goed klinken, dus vandaar:
[afbeelding]
Vandaag binnengehad uit Duitsland, 2x Ortofon Concorde Pro met reservenaald en borstel, kan ik weer even vooruit
Wat had je eerst, en wat kosten deze dingen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:22 schreef Jape het volgende:
Ik ben de laatste tijd weer lekker aan het shoppen via eBay, maar de platen moeten natuurlijk ook goed klinken, dus vandaar:
[afbeelding]
Vandaag binnengehad uit Duitsland, 2x Ortofon Concorde Pro met reservenaald en borstel, kan ik weer even vooruit
Zo dacht ik er ook overquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat had je eerst, en wat kosten deze dingen?.
Moet nog nieuwe naalden voor mn concordes, maar zit aan de nightclubs te denken. En aangezien die gele dingetjes niet staan op zilverkleurige elementen, en ik 't mooi wil hebben....
Ik hoop dat je in die 3,5 jaar de naalden wel vervangen hebt?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:13 schreef Jape het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over
Ik had nog de standaard Gemini-elementen, die bij m'n tafels zaten. Maarja die zaten er inmiddels al 3,5 jaar op en zijn niet uitermate geschikt voor scratchen e.d.
Dus nu 2 setjes Ortofon Concorde Pro aangeschaft (inclusief reservenaald en borstel). Per setje waren ze ¤54,95 (bij http://www.dj-technik.de)
Dat is geen geld als je bedenkt dat je in Nederland vaak al ¤69,00 kwijt bent voor alleen element+naald!
Ze hebben er nu "Ortofon Mega Wochen" of zoiets.. gewoon element+naald is 49 euro
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:14 schreef nipeng het volgende:
OP fixed op verzoek.
whahaha hopelijk gaan ze da bij mij in de toekomst ook bij mij doenquote:Op maandag 3 januari 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Goeie stapel trance dit keer, lag nog niet in de bakken maar kreeg ik in mn handen gedrukt van de verkoper dus ik was er op tijd bij:
Cosmic - Freefall (white labeltje) (Cosmic Gate Vs. Jan Johnston - Bilingual Vs. Skydive)
Super8 - Cre8 (Ajunabeats)
Alt+f4 - Alt+f4 (ajunabeats)
Satori - Blackout (Monster Force)
Sundawner - Krystal Dreams (monstertunes)
Jan Johnston & Serge Devant - Transparent (captivating) (NOG EEN KEER JAN JOHNSTON)
Deze heb ik vanmiddag ook geluisterd. Met een remix van Umek toch?quote:
Hoewist allemaal met de commerciele platen, trance40?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:03 schreef trance40 het volgende:
[..]
Deze heb ik vanmiddag ook geluisterd. Met een remix van Umek toch?
Kon niet echt warm lopen voor deze remixes. Beetje langdradig als je het mij vraagt. Kon helaas de Chris Liebing remix niet vinden. Die is wel goed dacht ik
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoewist allemaal met de commerciele platen, trance40? [afbeelding]
Je draait toch ook clubhouse tegenwoordig?quote:
Ja klopt. Maar deze keer niet gekocht. Maar wat heeft dat met commercieel te maken? Das hardstyle en trance toch ook?quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:22 schreef Jape het volgende:
[..]
Je draait toch ook clubhouse tegenwoordig?
Ik ga trouwens ook vinyl verkopen! (ik koop zoveel he)
Heb een topic geopend hier, alles met prijs enzo:
[TK] vinyl (trance,hardtrance,techno,oldschool)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |