neej man, dikke vette shit die chablequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker die G&D!
Die Luke Chable vind ik een stuk minder/best bagger.... is me toch iets te proggie denk ofzo...
Dacht wel dat jij dat zou vinden jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
neej man, dikke vette shit die chablea en b-kant vind ik allebei echt vetjes
ik ga denk ik zo ook maar weer eens eventjes wat kopen
oke oke oke oke oke... *nog een keer opzet*quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:01 schreef Esrem het volgende:
Die Luke Chable is relax, ga ik morgen ook ff halen denk ik en Eye Am van Inkfish vs Martin H.
quote:Op maandag 25 april 2005 18:37 schreef Stupide het volgende:
Kobee - Endless Thoughts
Hydroid - Incurved/Pacifica
Adam White - Ballerina
misschien tipje:quote:Op maandag 25 april 2005 21:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Hydriod is ook ergggg lekker bezig beide kanten erg vet! Incurved meen ik wat lastig imixen tenzij je hem na 1.5min pakt. Het lekkerst issie als je em perfect inmixed vanaf het begin... dan krijg je echt een apart effect mits je vorige plaat er goed bij past natuurlijk
Hmmjah... ik weet hetquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:23 schreef Xantra het volgende:
[..]
misschien tipje:
pak hem eerst vanaf de 1,5 min, leg hem dan gelijk met de andere plaat.
als ie goed ligt, pak je hem gewoon vanaf het begin en kan ie gewoon vanaf het begin ingemixt worden
OEI! erg fijne platen...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:01 schreef Tomaz het volgende:
Armin van Buuren - Shivers (tribal feel mix)
Thomas Datt - Alone
Staat daar die G&D mix op?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:16 schreef Esrem het volgende:
Ik krijg zaterdag Andain - Beautiful things. Ben echt blij dat die plaat herpressed is!
CC = okayquote:Op donderdag 28 april 2005 17:58 schreef veldmuis het volgende:
Ow, verkeerde smileys. Ik zit teveel op CC, denk ik.
Ja tuurlijk, daar koop ik m voor!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Staat daar die G&D mix op?!
)
)
)
rachel starquote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Tomaz het volgende:
Rachel Starr - Till there was you
Fight Club feat. Laurent Konrad - Spread love
Arenok - Free yourself
Dat is echt niet normaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef DJ_Robbie het volgende:
Micky Finn & Aphrodite - Bad Ass! (Urban Takeover)
M.I.S.T. - Barracuda / Freaky (Revolve:R)
Marcus Intalex - Afrikaa / Bridge the Gap (Revolve:R)
Visionary / Juju - No. 9 Dub / Burning (Revolve:R)
I Kamanchi - Circus / Ultimate (Full Cycle)
Konflict - Messiah / Beckoning (Renegade Hardware)
Noisia - Block Control EP (Moving Shadow)
Chris.Su - Solaris Theme / Back And Forth (Subtitels)
E-Z Rollers - Deathsport / Stray Dogs (Intercom Recordings)
Various - Guerrilla Warfare LP (Renegade Hardware)
Chase & Status - Love's Theme / Wise Up (Remix) (Bingo Beats)
Calyx - No Turning Back LP (Moving Shadow)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |