Haha, nee, niet eens!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:03 schreef trance40 het volgende:
[..]
3 boeken over draaien of vinyl??dan is het nog wel toepasselijk
Lemon8 remix van i found youquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:38 schreef dj_dutchy het volgende:
Fred Baker vs. Nyran - Confirmation
Interstate - I Found You
Way Out West - Anything But You / Killa
Leama & Moor - Angle Series 1 Complex Synth Problems
haha ja bijna goedquote:..
ik denk dat jij de platen voor de andere kant heb gekocht (killa, fact of the matter, i found you (original mix)), als ik naar je avatar kijk![]()
hehe ja die is erg coolquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef dj_dutchy het volgende:
[..]
haha ja bijna goedheb m nml niet voor fact of the matter gekocht maar meer voor complex synth..
![]()
Stond in ej wanted-list of wat?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:39 schreef trance40 het volgende:
Weer 1 plaatje binnen. Een user contacten me weer via Discogs.
Jark Prongo - Learning (JP Recordings) hele lekkere plaat. Was al een tijdje opzoek naar deze. Lekkere diepe kick er in. Een vegende hihat een een heerlijk gevoelige synth er door
Blij mee
Ach... ik heb vorige week inmiddels alweer wat platen gekocht (7 stuks).quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:43 schreef trance40 het volgende:
Tis mak hier mensen
Ik zelf heb momenteel cash problemen dus ff geen vinyl
Ik vond zijn eerste EP veeeeeel sterker. Die heb ik dan zelf ook op vinyl. Vind deze niet echt bijzonder moet ik eerlijk zeggen. Welke platen trekken je zo erg dan op deze EP van Perry ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:46 schreef veldmuis het volgende:
Perry O'Neil - Reworks EP (Part 2)
A1 Ridgewalkers Find (Perry O'Neil Remix)
Featuring - El
B1 Interstate I Found You (Perry O'Neil Remix)
B2 Markus Schulz Presents Elevation Somewhere (Clear Blue) (Perry O'Neil Remix)
Lekkere progressive tot trance op dat plaatje, af en toe net wat te slapjes, maar over het geheel genomen toch wel erg lekker!
Is dat een nieuwe uitgave of gewoon het origineel van System F?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
remix)
ferry corsten - out of the blue ()
Waar zo'n topic kick al niet goed voor is hequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik heb vorige week inmiddels alweer wat platen gekocht (7 stuks).
maimi ' 05 sampler van markus schulz
Oliver prime - mind games (incl. danjo en rob styles remix)
ferry corsten - out of the blue ()
sunblind - believe (vocal remixje erop nog)
nieuwe relocate en need to feel loved
Nog nooit in dit topic geweest maar het is wel oke zo te zien
Vooral I found U.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vond zijn eerste EP veeeeeel sterker. Die heb ik dan zelf ook op vinyl. Vind deze niet echt bijzonder moet ik eerlijk zeggen. Welke platen trekken je zo erg dan op deze EP van Perry ?
Ik zag out of the blue van system f een week of 2/3 geleden in de bakken liggen bij de platenboer, weet niet zeker of het een repress was, stond iig wel het oude jaartal nog op, 199nogwat, dus ik gok dat-ie repressed is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:49 schreef Stupide het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe uitgave of gewoon het origineel van System F?
Nieuwe uitgave/repress ... ik heb er ff over moeten denken maar toch maar besteld laatst. En ik moet zeggen dat ik wel even stond te juichen toen in de naald erop legdequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:49 schreef Stupide het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe uitgave of gewoon het origineel van System F?
I found you is inderdaad wel regelmatig gedraait en zeker lekker. De 2 andere kunnen mij niet echt boeien. Vind de remix van find er matig en ik ben een find fan tot en metquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vooral I found U.
Find is wel aardig, en dat andere trackje waarvan ik de naam niet weet omdat ik m nu niet voor me zie vind ik gewoon niks aan...maar I Found U klinkt gewoon erg okay, moet zeggen dat het een vrij veel gedraaide plaat is. Ik kende Perry hiervoor alleen van naam, meer niet, dus die eerste EP waar je het over hebt, ben wel benieuwd wat daarop staat?
lemon 8 remix is stukken sterkerquote:
Ken ik zo niet, morgen f luisteren, ga nuquote:
Eensch met betreffende userquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |